Κλειστή η γραμμή μεταξύ Σκύδρας - Φλώρινας λόγω κατολισθήσεων απο χτες.Με λεωφορεία η μεταφορά των επιβατών. Δεν χωρούσαν σήμερα στο 1 λεωφορείο και έτσι 40 περίπου επιβάτες αποχώρησαν.
Το στέκι της έλξης εδώ και χρόνια ασκεί έντονη κριτική στην πολιτική ηγεσία και στις Διοικήσεις των Εταιρειών του Ομίλου γιατί προσπάθησαν - και καθημερινά προσπαθούν- να κάνουν το άσπρο- μαύρο όσον αφορά την κατάσταση στον σιδηρόδρομο.Όλα όσα γίνονταν, γίνονταν με την
ελπίδα να βρεθεί κάποιος επενδυτής που θα τυφλωθεί απο την λάμψη των πολυδιαφημιζόμενων αλλαγών και θα αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ. Φυσικά όσοι έκαναν αυτούς τους σχεδιασμούς - ίσως - δεν υπολόγισαν ποτέ ότι
Το στέκι της έλξης εδώ και χρόνια ασκεί έντονη κριτική στην πολιτική ηγεσία και στις Διοικήσεις των Εταιρειών του Ομίλου γιατί προσπάθησαν - και καθημερινά προσπαθούν- να κάνουν το άσπρο- μαύρο όσον αφορά την κατάσταση στον σιδηρόδρομο.Όλα όσα γίνονταν, γίνονταν με την
ελπίδα να βρεθεί κάποιος επενδυτής που θα τυφλωθεί απο την λάμψη των πολυδιαφημιζόμενων αλλαγών και θα αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ. Φυσικά όσοι έκαναν αυτούς τους σχεδιασμούς - ίσως - δεν υπολόγισαν ποτέ ότι
και οι ενδιαφερόμενοι παρακολουθούν και ξέρουν την κατάσταση στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.Τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες , έχουμε αλλεπάλληλα συμβάντα σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Το γεγονός ότι αυτά παίρνουν πλέον την μορφή χιονοστιβάδας όπου κάθε μέρα έχουμε και άλλο συμβάν έχει τρομοκρατήσει ακόμα και αυτούς που θεωρούσαν - να το πούμε λαϊκά - ότι θα την έβγαζαν μέχρι την ιδιωτικοποίηση ότι δηλαδή το σύστημα θα κρατούσε στα όρια αντοχής του.
Φυσικά διαψεύστηκαν αφού πλέον τα αποτελέσματα της γύμνιας τόσο σε προσωπικό, όσο και στις υποδομές και στην συντήρηση του τροχαίου υλικού (υποχρηματοδότη -έλλειψη προσωπικού,ανταλλακτικών κτλπ) έχουν αρχίσει και αποτυπώνονται ξεκάθαρα.καθημερινά.
Τα έχουμε χιλιογράψει.
Το θέμα όμως είναι ότι πλέον η κατάσταση είναι τραγική ενώ και το ηθικό του προσωπικού έχει κλονιστεί σοβαρά , αφού οι ελάχιστοι εναπομείναντες σιδηροδρομικοί κυριολεκτικά τρέχουν και δεν φτάνουν για να μαζεύουν τα αμάζευτα.
Και φυσικά αυτοί είναι που πρώτοι βλέποντας την κατάσταση αγανακτούν γιατί δεκαετίες τώρα έχουν ζήσει απο τον σιδηρόδρομο και δεν φανταζόντουσαν ποτέ ότι τα πράγματα θα φτάναν σε αυτό το σημείο....
Αν δεν συμβεί μια χρονιά θα μας κακοφανεί πολύ αφού το έχουμε συνηθίσει πλέον κάθε χρόνο ανελλιπώς η γραμμή να κλείνει μια η και δύο φορές λόγω πλημυρών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα η γραμμή μεταξύ Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης μέχρι το μεσημέρι παρέμεινε κλειστή. Η αμαξοστοιχία 91 πραγματοποιήθηκε με λεωφορεία μέχρι Θεσσαλονίκη.
Η γραμμή Αλεξανδρούπολη – Δίκαια συνεχίζει να είναι κλειστή.
Το δρομολόγιο της αμαξ. 90 Αλεξανδρούπολης Δίκαια πραγματοποιήθηκε με λεωφορεία.
Μου κάνει εντύπωση με την Θράκη, παρόλο που πέσαν τόσα πολλά χρήματα για ανακαίνιση και διόρθωση τέτοιου είδους προβλημάτων, αυτά παραμένουν και πάλι
Απορία
Πώς είναι δυνατόν στην Θράκη να συμβαίνει ανελλιπώς κάθε χρόνο και όχι στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Άραγε στόχος τους να είναι να σπάσουν το ρεκόρ κάποιας περιοχής άλλης τριτοκοσμικής χώρας ; ! ! ! ! ! ! !
Θράκη, Θράκη, που είναι αυτή η Θράκη; Μένουν άνθρωποι εκεί; Έλληνες; Πόσο μακριά από την Εκάλη είναι; Πάει τρένο εκεί; Γιατί; Έχει κανένα χιονοδρομικό εκεί; Μήπως είναι κάμπος με κουνούπια (μπλιέχ); Έχει θάλασσα; Η Μύκονος είναι κοντά; Υπάρχει γήπεδο γκόλφ;
ΑπάντησηΔιαγραφή