Το στέκι της έλξης προσυπογράφει την τοποθέτηση του εκπροσώπου εργαζομένων στην συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στις 22/04/2015 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ανάμεσα στα θέματα της συνεδρίασης ήταν και η τοποθέτηση των ταμειακών διαθεσίμων της εταιρείας στην Τράπεζα της Ελλάδος με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 41 Α 20 – 4 – 2015).
Η τοποθέτησή μου ως εκπροσώπου των εργαζομένων ήταν η κάτωθι:
«Διαφωνώ από αρχής με την έκδοση πράξης νομοθετικού περιεχόμενου διότι
παραβιάζει τις διαδικασίες διαβούλευσης στις εν γένει λειτουργίες του πολιτεύματος και της κοινωνίας.
Επειδή παρόλα αυτά:
1) Πρόκειται για κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
2) Δεν υπάρχει κίνδυνος έλλειψης ρευστότητας, καθότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εισπράττει καθημερινώς μετρητά, άρα σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να κινδυνεύσει η καταβολή των μισθών των εργαζομένων.
3) Τα διαθέσιμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδίδουν κατά μέσο όρο 1,85% στις συστημικές τράπεζες, ενώ στην Τράπεζα της Ελλάδος θα αποδώσουν κατά μέσο όρο 2,6% και άρα θα υπάρξει μεγαλύτερο όφελος για την εταιρεία με την τοποθέτησή τους στην δεύτερη.
4) Σύμφωνα με το ενημερωτικό σημείωμα στις 20-4-2015 της Τράπεζας της Ελλάδος, τα ποσά μπορούν να διατεθούν άμεσα – σε 2 μέρες- στην εταιρεία, αρκεί να υπάρχει προηγούμενη έγγραφη ενημέρωση, ώστε να καταστεί δυνατή η αποδέσμευσή τους μετά από συνεννόηση με το Ελληνικό Δημόσιο.
Ψηφίζω λευκό.»
Συνάδελφοι,
Στο ΔΣ αυτό ψήφισα λευκό στη κατάθεση τα ταμειακών διαθεσίμων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Τράπεζα της Ελλάδος διότι διαφωνώ με τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, αν και κατανοώ το έκτακτο της περιπτώσεως. Επίσης αναγνωρίζω ότι αυτή η Κυβέρνηση, σε αντίθεση με την προηγούμενη, δεν ακολούθησε την δυνατότητα που της δίνει το Σύνταγμα να παρακάμψει τη Βουλή για 3 μήνες και την κατέθεσε άμεσα ώστε να συζητηθεί και να κυρωθεί. Και αυτό πρέπει να της πιστωθεί.
Δεν κατανοώ όμως, γιατί κάποιοι προτιμούν το επιτόκιο του 1,85% αντί του 2,60%, ούτε γιατί θεωρούν ασφαλέστερη την τοποθέτηση των διαθεσίμων της εταιρείας σε μια συστημική Τράπεζα από ότι στην Τράπεζα της Ελλάδος».
Θεωρώ λοιπόν, ότι πίσω από τις αντιδράσεις κάποιων κρύβονται πολιτικές σκοπιμότητες. Στοιχίζονται με αυτούς που έφεραν τη χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας και τον σιδηρόδρομο σε τέλμα και κοντά στην ιδιωτικοποίησή του. Αυτούς που απαξίωσαν την εργασία ως κινητήρια δύναμη της οικονομίας, δημιούργησαν 1,5 εκατομμύριο ανέργους, έκοψαν μισθούς και συντάξεις, διέλυσαν το κοινωνικό κράτος και υπηρέτησαν με ζήλο τις ορέξεις των δανειστών για το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο παλεύουμε για έναν ενιαίο, δημόσιο σιδηρόδρομο, ο οποίος θα παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και θα αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.
Παλεύουμε μαζί με την συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών μας για την αποδέσμευση της χώρας από τις πολιτικές λιτότητας που εξαθλίωσαν την κοινωνία και έκαναν τη χώρα αποικία χρέους.
Παλεύουμε ενάντια σε όσους προσπαθούν να τις επιβάλλουν και συμπορευόμαστε με όσους αγωνίζονται για εθνική ανεξαρτησία, προκοπή και αξιοπρέπεια.
Βασίλης Ζαβογιάννης
Εκπρόσωπος Εργαζομένων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου