Αναφορικά με τις κινητοποιήσεις μας της προηγούμενης εβδομάδας μέσω αποστολής δελτίων τύπου και εξωδίκων, οι ιθύνοντες
( στελέχη του Ομίλου – εκπρόσωποι του Υπουργείου ), μέλη της επιτροπής για τη δημιουργία του νέου Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας δεν δέχτηκαν να αναβάλλουν για 20 μέρες τη συνεδρίαση της επιτροπης, όπως είχε ζητηθεί.
Για τον λόγο αυτό έγινε δυναμική παρέμβαση τόσο από το Σωματείο της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και από εκπροσώπους της ΠΟΣ και άλλων Σωματείων, επιβάλλοντας την αναβολή της συνεδρίασης.
Ο προτεινόμενος Γ.Κ.Κ (το προσχέδιο) είναι σε κατεύθυνση αύξησης του κέρδους και όχι της ασφάλειας που είναι η μέγιστη προτεραιότητα της κάθε Σιδηροδρομικής Εταιρείας που θα δραστηριοποιηθεί στο μέλλον στη χώρα μας και θα υποχρεούνται να εφαρμόσει το Γ.Κ.Κ.
Όταν καταργεί έναν κλάδο, που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, την ασφάλεια του τροχαίου υλικού, των επιβατών, και την παρακολούθηση της ομαλής κύλισης της αμαξοστοιχίας, τότε εύλογα μας δημιουργούνται υποψίες για το τι σκοπούς εξυπηρετούν οι συντάκτες του συγκεκριμένου προσχέδιου…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου