Παράταση μέχρι το τέλος του 2017, αντί του Ιουνίου του 2016, πήρε ύστερα από αίτημα της ΕΡΓΟΣΕ, η ολοκλήρωση του μεγάλου σιδηροδρομικού έργου υποδομής από τη Ροδοδάφνη μέχρι τον Ψαθόπυργο, ύψους 315 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική».
Το έργο κατασκευάζει η κοινοπραξία Κ/Ξ Ακτωρ ΑΤΕ - J&P Αβαξ Α.Ε. - ΙΝΤΡΑΚΑΤ από τον Ιούνιο του 2013. Την παράταση ενέκρινε και το CEF (το πρόγραμμα Συνδέοντας την Ευρώπη) που χρηματοδοτεί το έργο, καθώς το αρχικό χρονοδιάγραμμα κρίθηκε φιλόδοξο. Μέχρι σήμερα, από τα συνολικά 4,8 χλμ της μεγάλης σήραγγας Παναγοπούλας, έχουν διανοιχθεί τα 2,45 χλμ, δηλαδή λίγο πάνω από το 50%.
Με την ολοκλήρωση του έργου ο σιδηρόδρομος φτάνει μόλις 20 χιλιόμετρα από την πόλη της Πάτρας, που αποτελεί το δυτικό άκρο του βασικού σιδηροδρομικού μας άξονα. Το μήκος του έργου είναι 21,5 χλμ και συμπεριλαμβάνει το μεγάλο τεχνικό έργο της σήραγγας Παναγοπούλας που έχει μήκος 4,8 χλμ (ο κάθε ένας από τους δύο κλάδους).
Το έργο αφορά την κατασκευή της υποδομής διπλής (μελλοντικά ηλεκτροκινούμενης) γραμμής χωρίς ισόπεδες διαβάσεις. Οι στάσεις που θα κατασκευαστούν είναι οι: Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα.
Παράλληλα συνεχίζονται, με ενεργότερη συμμετοχή του ΟΣΕ πλέον, οι μελέτες για το σιδηροδρομικό τμήμα Ρίο - Λιμάνι Πάτρας.
Οι μελέτες για το παραπάνω τμήμα, όπως αποφασίστηκε σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ, θα μεταφερθούν στον ΟΣΕ και θα συνεχιστούν.
Πρόκειται για αλλαγή πολιτικής της ΕΡΓΟΣΕ, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, που υπήρχε τεταμένη ατμόσφαιρα ανάμεσα στη μητρική ΟΣΕ και τη θυγατρική κατασκευαστική εταιρεία.
Μάλιστα, μία ακόμη αλλαγή προς την κατεύθυνση σύμπλευσης της ΕΡΓΟΣΕ με τον ΟΣΕ είναι και η απόφαση του Δ.Σ. για διακοπή των υδραυλικών μελετών στο συγκεκριμένο τμήμα, μελέτη που έχει ξεκινήσει από το 2004.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου