Στην Τεχνική Ολυμπιακή («Πόρτο Καρράς» του Κωνσταντίνου Στέγγου), που προσέφερε έκπτωση 36,8%, κατοχυρώθηκε η εργολαβία «Ψαθόπυργος – Ρίο», αρχικού κόστους 174 εκατ. ευρώ.
Τελικά, το δ.σ. της ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την έκπτωση του πρώτου αναδόχου, της ιταλικής GD Infrastutture, που είχε προσφέρει
έκπτωση 45,2%, λόγω ποικίλων αιτιών.
Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει:
- Την κατασκευή της υποδομής της Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Κορίνθου - Πάτρας από ΧΘ 113+000 έως τη ΧΘ 123+500, καθώς και τη δημιουργία ή και αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου, το οποίο ακολουθεί παράλληλα τη νέα σιδηροδρομική γραμμή για την αποκατάσταση της επικοινωνίας μεταξύ οικισμών και των παράπλευρων ιδιοκτησιών.
- Την κατασκευή του συνόλου των απαιτουμένων υδραυλικών έργων για την προστασία της σιδηροδρομικής γραμμής.
- Την κατασκευή οδικών και σιδηροδρομικών γεφυρών.
- Την κατασκευή σιδηροδρομικής σήραγγας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Cover and Cut σε Άγιο Βασίλειο και Ρίο.
- Την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και την τοίχων αντιστήριξης των παράπλευρων και κάθετων οδών.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου