2 συμβάντα λόγω κατολισθήσεων και κανείς απο τους υπευθύνους δεν βάζει μυαλό!
Τα έχουμε ξαναγράψει χίλιες φορές. Είναι τουλάχιστο άστοχες οι ενέργειες της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (απο την κορυφή της ιεραρχίας ξεκινά το πρόβλημα)αλλά και πλήρως ανύπαρκτη η Διοίκηση του ΟΣΕ. Εχτές στους μηχανοδηγούς δίνονταν 2 υποδείγματα. Το 1ο αφορούσε
βραδυπορία στον ορεινό όγκο λόγω κινδύνων απο τις κατολισθήσεις και το 2ο (που μας έστειλαν συνάδελφοι) επισήμανε τα αυτονόητα,ότι δηλαδή οι μηχανοδηγοί πρέπει να έχουν αυξημένη την προσοχή τους λόγω της έντονης κακοκαιρίας. Μάλιστα γινόταν λόγος για επικίνδυνα σημεία χωρίς φυσικά να αναφέρονται ποια είναι και που είναι.
βραδυπορία στον ορεινό όγκο λόγω κινδύνων απο τις κατολισθήσεις και το 2ο (που μας έστειλαν συνάδελφοι) επισήμανε τα αυτονόητα,ότι δηλαδή οι μηχανοδηγοί πρέπει να έχουν αυξημένη την προσοχή τους λόγω της έντονης κακοκαιρίας. Μάλιστα γινόταν λόγος για επικίνδυνα σημεία χωρίς φυσικά να αναφέρονται ποια είναι και που είναι.
Σε αυτούς δηλαδή που εργάζονται 29 μέρες το μήνα, υπερωριακά λόγω της έλλειψης προσωπικού,σε αυτούς που εργάζονται σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο που δεν λειτουργούν βασικοί παράμετροι ασφαλείας (φωτοσήματα,τηλεδιοίκηση) σε αυτούς που χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα σε πολλά σημεία του δικτύου όπου δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας,σε αυτούς που καθημερινά εκτελούν χιλιάδες δρομολόγια και κάποιοι ανεγκέφαλοι θέλουν να εντατικοποιήσουν παραπάνω την εργασία τους γιατί το 2010 επέβαλαν τις μετατάξεις 120 μηχανοδηγών στα πλαίσια της δήθεν εξυγίανσης, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λέει να ....προσέχουν γιατί το δίκτυο είναι σε πολύ κακή κατάσταση.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όφειλε να έχει επισημάνει εδώ και καιρό στον (ανύπαρκτο)ΟΣΕ τα αυτονόητα.
Τα προβλήματα που υπάρχουν κατά μήκος ΟΛΟΥ του σιδηροδρομικού δικτύου,αφού ο ΟΣΕ υπολειτουργεί όντας σε καθεστώς ημιδιάλυσης .Το έχουμε ξαναγράψει,παλαιότερα υπήρχαν οι εκβραχιστές που παρακολουθούσαν ανά τακτά χρονικά διαστήματα τον ορεινό όγκο. Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα.
Ούτε όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενδιαφέρεται.
Ούτε όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενδιαφέρεται.
Αλλά ποιος να το κάνει αυτό, όταν η ΔΙΚΑΜ είναι διαλυμένη εδώ και 5 χρόνια;
Όταν δεν υπάρχουν Μ.Ε.Κ. (μηχανοστασιάρχες ελέγχου κυκλοφορίας) για να ελέγχουν την γραμμή όπως παλιά, να εντοπίζουν και να αναφέρουν τα προβλήματα;
Όταν δεν υπάρχει στην ΔΙΚΑΜ καμία διαδικασία για αυτές τις περιπτώσεις.
Το προσωπικό έχει αφεθεί στην μοίρα του, με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να νομίζει πως ο Θεός θα είναι για πάντα σιδηροδρομικός.
Μια Διοίκηση που ΥΠΟΤΙΜΑ ξεκάθαρα το επάγγελμα του μηχανοδηγού. Μας θεωρεί απλά αναλώσιμους. Το μόνο που ενδιαφέρει τα μεγάλα κεφάλια είναι να βγαίνει το κέρδος απο τα εμπορικά στις πλάτες μας.
Αντί να σχεδιάζει λοιπόν πως θα χρησιμοποιήσει ακόμα πιο εντατικά τους μηχανοδηγούς,αντί να απειλεί με μεταθέσεις προσωπικό που διεκδικεί τα αυτονόητα,αντί να επιδείξει τον σεβασμό που επιβάλεται στον κλάδο έλξης,συνεχίζει την ίδια ακριβώς τακτική των προηγούμενων ετών.
Δεν θα έχει όμως την ίδια αντιμετώπιση.
Οι μηχανοδηγοί γνωρίζουν πολύ καλά τι συμβαίνει,είναι επαγγελματίες και ξέρουν να προστατεύουν πρώτα απο όλα τον εαυτό τους και τους επιβάτες.
Αυτοί που αρνούνται να δουν την κατάφανη πραγματικότητα είναι όσοι θεωρούν ότι δίνοντας εντολές για να εκδίδονται τηλεγραφήματα προς το προσωπικό έλξης εξευμενίζονται για τα λάθη και τις παραλείψεις τους.
Καιρός είναι να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου