Μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, προσωπικό κίνησης γίναν χτες και πάλι θύματα επιθέσεων από εξαγριωμενους επιβάτες μετά την πτώση της τάσης στο Δίκτυο του Προαστιακού προς Κιάτο. Εμείς το ξαναλέμε, η οργάνωση της εκμετάλλευσης φαίνεται όταν υπάρχει πρόβλημα, όχι όταν όλα πάνέα καλά. Και χτες είχαμε και πάλι τα γνωστά αποτελεσματα μιας λανθασμένης πολιτικής
που έχει εφαρμοστεί εδώ και χρόνια στον Προαστιακό.
Δεν είναι δυνατόν να χρειάζονται 2 ολόκληρες ώρες για να μεταβεί ένα rail bus από το Ρέντη στα Μέγαρα. Και όταν τελικά έφτασε είχε αποκατασταθεί η βλάβη στον υποσταθμο της Κορίνθου από συνεργείο εργολάβου που ξεκίνησε από άλλη πόλη.
Κάτι δεν γίνεται σωστά.
Η μάλλον πολλά γίνονται λάθος.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
που έχει εφαρμοστεί εδώ και χρόνια στον Προαστιακό.
Δεν είναι δυνατόν να χρειάζονται 2 ολόκληρες ώρες για να μεταβεί ένα rail bus από το Ρέντη στα Μέγαρα. Και όταν τελικά έφτασε είχε αποκατασταθεί η βλάβη στον υποσταθμο της Κορίνθου από συνεργείο εργολάβου που ξεκίνησε από άλλη πόλη.
Κάτι δεν γίνεται σωστά.
Η μάλλον πολλά γίνονται λάθος.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου