ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ.
Με 50 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο μέχρι το 2020, δηλαδή συνολικά 250 εκατ. ευρώ, θα επιδοτηθεί η «ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ» με τη μορφή των «άγονων γραμμών», προκειμένου ο αγοραστής-επενδυτής να εξασφαλίσει σίγουρα κέρδη!
Αυτό προκύπτει από τα όσα είπε για την επικύρωση σύμβασης μεταξύ του Δημοσίου και της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ» ο υφυπουργός Μεταφορών Παναγιώτης Σγουρίδης στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.
Ανέφερε ότι την επιδότηση των «άγονων γραμμών», που δεν παρουσιάζουν εμπορικό ενδιαφέρον, προβλέπει ο κανονισμός 1370/2007 της ΕΕ και ως επιδοτούμενες έχουν χαρακτηριστεί οι σιδηροδρομικές γραμμές μεγάλου μέρους του δικτύου της χώρας.
Πέραν των επιδοτήσεων, η κυβέρνηση σχεδιάζει κι άλλα κίνητρα προς τους επιχειρηματικούς ομίλους που θα επενδύσουν. Ο υφυπουργός ανέφερε ότι «επιδιώκουμε να ηλεκτροκινήσουμε τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, επειδή υπάρχει ένα logistics στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, που εδώ και πολύ καιρό έχουν γίνει έργα υποδομής, για να μπορούμε να παρακάμψουμε τον Ελλήσποντο. Δηλαδή τα φορτία που έρχονται και από Τουρκία ακόμα να φεύγουν κατευθείαν επάνω χωρίς να περνάνε από τα Στενά».
Ο βουλευτής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης τόνισε πως «αυτό που κάνετε με τη σύμβαση αυτή, είναι να δίνετε προίκα 250 εκατ. ευρώ στον όμιλο που θα πάρει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είτε ο ρώσικος, είτε ο γαλλικός. Θα πάρει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 250 εκατ. όταν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ του ΟΣΕ, δεν θα είναι πάνω από 30 εκατ. ευρώ αυτό που θα καταβάλουν οι όμιλοι».
Όσον αφορά τα περί προστασίας των εργαζομένων, ο βουλευτής του ΚΚΕ ανέφερε: «Ποιον δουλεύετε; Υπάρχει ολόκληρο νομοθετικό πλαίσιο που κατοχυρώνει την εργοδοσία, τους επιχειρηματίες να απολύουν, να καταργούν τις ΣΣΕ, εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Τώρα μιλάνε και για ομαδικές απολύσεις. Και εσείς λέτε ότι προστατεύονται οι εργαζόμενοι με την ιδιωτικοποίηση;».
Πηγή: 902.gr
Δρομολόγια ΥΓΟΣ είναι ήδη καταργημένα και δεν εννοώ την Πελοπόννησο που δεν μπήκε στα ΥΓΟΣ, με επιμονή των Ρέππα-Τσιόκα-Τσιαμαντή για να μη ξεχνιόμαστε, αλλά έτερα στον άξονα και προς Έδεσσα, μπορεί και προς Καλαμπάκα. Για αυτά δεν θα περικοπεί ανάλογα η επιδότηση;
ΑπάντησηΔιαγραφή