Αποχώρησε ο εκπρόσωπος εργαζομένων Ζαβογιάννης Βασίλης απο την συνεδρίαση του ΔΣΑίσθηση χώρας υπό κατοχή,με απόλυτη ευθύνη του ΤΑΙΠΕΔ και της Κυβέρνησης (Αριστερής τάχα...) που ανέχεται ένοπλοι αστυνομικοί να συνοδεύουν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι
την πόρτα του ασανσέρ,εντός του κτιρίου που συνεδριάζει το Διοικητικό Συμβούλιο!
Αν μάλιστα υπάλληλος του κτιρίου δεν έκανε παρατήρηση στους ένοπλους αστυνομικούς, αυτοί θα συνόδευαν τα μέλη του ΔΣ και τους συνδικαλιστές της ΠΟΣ που έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας,μέχρι και μέσα στην αίθουσα συνεδριάσεων!
Οι παρόντες κάνουν λόγο για τρομερή ψυχολογική πίεση σε όλους τους παρευρισκόμενους, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι το εκτελεστικό μέλος του ΔΣ (Τσαμπαρλής Α.) ήρθε ...σηκωτός στην συνεδρίαση κατευθείαν απο το αεροδρόμιο και το εξωτερικό όπου μέχρι σήμερα βρισκόταν.
Το μέλος του ΤΑΙΠΕΔ στο ΔΣ, κ. Παπαγεωργαντάς βρέθηκε σε φανερά αμήχανη θέση, για όλες αυτές τις σκηνές που δεν θυμίζουν σε καμία περίπτωση Κυβέρνηση Αριστεράς αλλά χώρα υπό στρατιωτική κατοχή.
Για την σημερινή εικόνα υπάρχουν ΚΑΙ προσωπικές ευθύνες σε όσους νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν και ότι αυτές τους οι ενέργειες είναι υπεράνω Νόμου και κριτικής.
Το Υπουργείο Υποδομών και ο ίδιος ο Υπουργός κ. Σπίρτζης, η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός οφείλουν ΑΜΕΣΑ να πάρουν θέση για όσα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ συμβαίνουν στον σιδηρόδρομο με ευθύνη ορισμένων ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ που προσπαθούν να πουλήσουν νύχτα τις εταιρείες.
Το στέκι της έλξης , πιστό στις αρχές του, μεταδίδει με κάθε λεπτομέρεια τα όσα συμβαίνουν και καλεί τους σιδηροδρομικούς σε επαγρύπνηση.
Στην σημερινή συνεδρίαση και στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας δυναμικό παρών έδωσαν όλα τα εκλεγμένα μέλη του Δικτύου Σιδηροδρομικών στην ΠΟΣ και στα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επικεφαλής τον Αντιπρόεδρο της ΠΟΣ Καραδήμα Χάρη , ο Γ. Γραμματέας του Σωματείου μας Τουρλής Βασίλης με το μέλος του ΔΣ Δρίτσα Νίκο, ο Νώντας Θεοδωρόπουλος και ο Πρόεδρος της ΠΟΣ Παρασκευόπουλος Παναγιώτης, ο Γ.Ντίτσας Ταμίας της ΠΟΣ,o Π.Παναγούλιας Αν. Γ. Γραμματέας της ΠΟΣ,ο Γ.Ζαφειρόπουλος Αν.Ταμίας της ΠΟΣ,απο την ΠΕΠΤ ο πρόεδρος Τάκης Κολοκοτρώνης ,ο αναπληρωτής γραμματέας Βαγγέλης Κτιστάκης ,ο γραμματέας Σκουτέλας Κώστας,ο αντιπρόεδρος Αντωνίου Γιώργος,ο Μανούκος Γιώργος ,ο Ανάγνος Γιώργος ,ο Θέμης Συριόπουλος μηχανοδηγός ΜΑΙ καθως και άλλοι συνάδελφοι.
Η τρομοκρατία του ΤΑΙΠΕΔ και των εγχώριων νεοφιλελέ ταλιμπάν ΔΕΝ θα περάσει.
Όσοι ψηφίσουν αυτές τις διεταιρικές συμβάσεις σύντομα θα κληθούν να λογοδοτήσουν ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Όσοι ψηφίσουν αυτές τις διεταιρικές συμβάσεις σύντομα θα κληθούν να λογοδοτήσουν ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Το στέκι της έλξης - Τo blog των μηχανοδηγών
Με τις Διεταιρικές και τις "αξιολογήσεις" οδηγείται στις μάντρες των παλιατζήδων, μεγάλο τμήμα του τροχαίου υλικού που δεν παραλαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το ΤΑΙΠΕΔ μάλιστα, μετα τα αποτελέσματα της Βελγικής εταιρείας, έκοψε από τα αιτούμενα οχήματα, όσα έτυχε τότε να κάνουν ΓΠΕ ή ακινητούσαν τότε για λόγους που στη συνέχεια εξέλειπαν. Αλήθεια, οι διάφοροι άσχετοι που καλούνται να εγκρίνουν και να υπογράψουν τις σχετικές συμφωνίες, γνωρίζουν ότι η αξία μιας Ηλεκτράμαξας, ακόμα και ακίνητης από χρονια, υπερβαίνει το όριο πάνω από το οποίο η "δια πράξεων και παραλείψεων" απαξίωση, θεωρείται κακούργημα; Ο Ζηλιασκόπουλος το κατάλαβε και έκοψε ρόδα μυρωμένα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κόστος συντήρησης εκτοξέυεται για να προικοδοτήσει την ΕΕΣΣΤΥ, αλλά καταστρέφει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή οποία αν δεν ξεπουληθεί, θα κλείσει (κατα τους παπαγάλους των ΜΜΕ) κάνοντας την ΕΕΣΣΤΥ εταιρεία άνευ αντικειμένου. Μας δουλεύουν ή ετοιμάζουν το σενάριο του χωρισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα δύο μετά την όποια άκαρπη προσπάθεια ιδιωτικοποίησής της;;;
Συγκεκριμένα φωστήρες του Υπουργείου και του ΤΑΙΠΕΔ, παντελώς άσχετοι με το σιδηρόδρομο, μαζί με "εκπροσώπους" των "επενδυτών", προτείνουν το επιβατικό κομμάτι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ενωθεί με τη ΣΤΑΣΥ, απ' όπου θα αντληθεί και προσωπικό από το πλεονάζον που προσέλαβαν οι Σουφλιάς και Στυλιανίδης σε ΑΜΕΛ και ΤΡΑΜ για το οποίο υποτίθεται ότι ελέγχονται από τον Επιθεωρητή Δημοσίας Διοικήσεως κ. Ρακιτζή (εδώ μόκο τα ΜΜΕ και οι συνδικαλιστές) και θα ξεπουληθεί πιθανώς στους Γάλλους, ενώ το εμπορικό θα ξεπουληθεί αυτόνομα γιατί υπάρχει ενδιαφέρον από περισσότερους υποψήφιους αγοραστές. Η ΕΕΣΣΤΥ με αυτό τον τρόπο θα αναλάβει και τη συντήρηση των μετρό και των τραμ όπως το αρχικό σενάριο, που είχε εκπονηθεί επί Ρέππα, προέβλεπε. Όμως η υποχρέωση με το Νόμο, της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΣΤΑΣΥ να πηγαίνει στην ακριβή ΕΕΣΣΤΥ για επισκευή και συντήρηση του στόλου και όχι στη φτηνή Ρουμανία, Βουλγαρία ή Πολωνία, ή στον οποιονδήποτε πιστοποιημένο συντηρητή, είναι κάτι που πιθανώς θα ανατραπεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε. αν ο ιδιώτης το θελήσει, στα πλαίσια του ελεύθερου ανταγωνισμού στο χώρο της Ευρώπης. Τότε η ΕΕΣΤΥ τι θα επισκευάζει; Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ; Και πως θα προχωρήσουν τέτοια σενάρια όταν ακόμα και στα πλαίσια της ΣΤΑΣΥ, ο τ. ΗΣΑΠ (ηλεκτρικός) θεωρείται άβατον και οι ηλεκτροδηγοί του μετρό, ούτε απ έξω από τον τ. ΗΣΑΠ δεν περνούν; Ενώ οι πλέονάζοντες του τραμ και της ΑΜΕΛ, απασχολούνται σε κάτι Διευθύνσεις Τεκμηρίωσης και σε άλλες τέτοιες ψυχρές υπηρεσίες;