Εξηγείται έτσι και η χτεσινή πρόταση του Δημάρχου Καλαμάτας κ. Νίκα για χρηματοδότηση του Προαστιακού στην Μεσσηνία !!! Άλλο ένα καλό νέο και ελπίζουμε να πάνε όλα καλά για το τρένο τις επόμενες μέρες.Υπενθυμίζουμε ότι
αντίστοιχα μοντέλα συνεργασίας Τοπικής αυτοδιοίκησης - Δημόσιων Σιδηροδρομικών Εταιρειών συναντάμε σε πολλές προηγμένες σιδηροδρομικά Ευρωπαϊκές χώρες!
Με υπόλοιπο 10.540.888,24 ευρώ «έκλεισε» το ταμείο του Δήμου Καλαμάτας για το 2015, σύμφωνα με τις καταστάσεις που παρέδωσε σήμερα στον δήμαρχο Παναγιώτη Νίκα, ο ειδικός ταμίας του Δήμου. «Όλα τα στοιχεία είναι ελεγμένα και όλες οι διαδικασίες είναι εγκεκριμένες από υπερκείμενες αρχές, οι δε έλεγχοι υπήρξαν συνεχείς» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Καλαμάτας. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Δήμος Καλαμάτας ήταν από τους πρώτους δήμους της χώρας που το περασμένο καλοκαίρι έσπευσε να προσφέρει άμεσα τ' αποθεματικά του για την εξυπηρέτηση της ρευστότητας του κράτους.
Φυσικά το κόστος του Προαστιακού είναι ελάχιστο γιατί πολύ απλά τα χιλιόμετρα λειτουργίας του Δικτύου είναι λίγα και το μόνο που χρειάζεται είναι να αλλάξουν οι ώρες των δρομολογίων προκειμένου η επιβατική κίνηση να πιάσει τα γνωστά στάνταρ,αυτά που υπήρχαν πριν το πετσόκομα των δρομολογίων του 2009 και την οριστική κατάργηση τους το 2010-2011.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου