Μια επιστολή γεμάτη νόημα για το σιδηροδρομικό γίγνεσθαι απο τον Μακεδόνα μηχανοδηγό και έμπειρο συνδικαλιστή του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας. Είναι καλό να την διαβάσουν όλοι για να καταλάβουν πολλά,οι Μακεδόνες άλλωστε ξέρουν καλά!.....Διαβάζουμε:
Με αφορμή την άδεια Σιδηρ. Εταιρείας (GOLD-RAIL CALGO) Aυστριακών συμφερόντων..
Πιστεύοντας οτι θα δραστηριοποιηθεί κυρίως στην Μακεδονία, σας καλώ να θυμηθούμε οτι οι Αυστριακοί, ήθελαν να βάλουν πόδι στην Θεσσαλονίκη από το 1900. Στις αρχές του 1912, ο Ελευθέριος Βενιζέλος λέει στον Βασιλιά Γεώργιο.."Μαγειρεύω με την Βαλκανίκη συμμαχία και έχω στο μυαλό μου την Θεσσαλονίκη..''
Ο Βασιλιάς του απαντά..''Παιδί μου μην έχεις τέτοιες ψευδαισθήσεις, την Θεσσαλονίκη θα την πάρουν οι Αυστριακοί, είναι κανονισμένο...''
Σήμερα 115 χρόνια μετα, οι Αυστριακοί ξανάρχονται στην Θεσσαλονίκη, ιδρύοντας την πρώτη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρία στην Ελλάδα.
Εμείς απο τότε, αν και έχουμε δαπανήσει πολλά δις ευρώ για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, η διαδρόμη Θεσσαλονικη - Ειδομένη (76 χιλ.), γίνεται σε περίπου 2 ώρες(!!!), έχοντας ακόμη και σήμερα, την φιλοσοφία απαξίωσης και ξεπουληματος...
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ...(;)
ΓΚΑΝΤΙΤΖΙΚΙΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ Μ.Θ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου