Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

O Γιώργος Κλίτσας κ το ΠΑΜΕ οφείλουν μια συγνώμη στους σιδηροδρομικούς

Οι σιδηροδρομικοί και οι μηχανοδηγοί περιμένουν μια συγνώμη απο τον Γιώργο Κλίτσα, μηχανοδηγό του ΜΑΙ,εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ και του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη και γνωστό
 ευφάνταστο συγγραφέα σεναρίων επιστημονικής φαντασίας που έβαλε για άλλη μια φορά τα συμφέροντα τους σε κίνδυνο.


Δεν θα αναφερθούμε στα όσα καταμαρτυρά καθημερινά για το blog μας ο συμπαθής συνδικαλιστής του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Θα αναφερθούμε στην ατυχή - έτσι την χαρακτηρίζουμε γιατί δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο συμπαθής συνάδελφος ήθελε να δώσει επιχειρήματα στην εργοδοσία- προσέγγιση του απο την Παρασκευή για την ερμηνεία του άρθρου 31 και το ενιαίο μισθολόγιο.

Σε κείμενο που κυκλοφόρησε στους χώρους εργασίας την περασμένη Παρασκευή 8 Γενάρη (και άρα διαβάζουν και οι Διοκήσεις) και  φέρει την υπογραφή του εκπροσώπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη, αναφερόταν χαρακτηριστικά ότι 

"η επιπλέον μείωση του 25%  μάλλον κρίνεται νόμιμη με το αρθρο 31...και αυτο σημαίνει ΠΟΛΛΑ αφού  πλέον δεν έχουν που να κρυφτούν αυτοί και οι συνδικαλιστές βαστάζοι τους  που στις συναντήσεις στα υπουργεία διαβεβαίωναν τους εργαζόμενους για την καταβολή της επιπλέον μείωσης του 25%  αλλά και ότι εδωσαν εντολή στις διοικήσεις να σεβαστουν τις δικαστικές αποφάσεις..Τι έχει να πει η κα Πέρκα και ο κος Σπίρτζης μήπως μπορούν να μας πουν οι αντιπρόσωποι τους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες;"

ΔΕΝ ξέρουμε αν δεν έχουν που να κρυφτούν οι συνδικαλιστές βαστάζοι που αναφέρει ο συμπαθής  φίλος μας (Γιώργο σε ευχαριστούμε για την διαφήμιση στο στέκι), ξέρουμε πως λένε οι εργαζόμενοι τους συνδικαλιστές που σπεύδουν δημόσια να ερμηνεύσουν Νόμους σε βάρος τους, βάζοντας μπροστά ένα "μάλλον". 
.
Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών χρεώνεται στο ΑΚΕΡΑΙΟ αυτές τις αναφορές του αποτυχημένου συνδικαλιστή του, που το διασύρει καθημερινά με όσα κάνει αφού το επικαλείται καθημερινά στους χώρους εργασίας.

Η σημερινή επιστολή της Ομοσπονδίας που υπογράφει και ο επικεφαλής του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών βάζει τα πράγματα σε τάξη για το θέμα της ερμηνείας της μείωσης του 25% στην εγκύκλιο του ενιαίου μισθολογίου.

ΔΙΚΙΟ είχε το στέκι της έλξης που προσέγγισε ΥΠΕΥΘΥΝΑ το θέμα.
ΔΙΚΙΟ είχε το Σωματείο μας που ΑΜΕΣΑ προσέγγισε ΥΠΕΥΘΥΝΑ το θέμα και ενημέρωσε ΕΓΚΑΙΡΑ χτες την Ομοσπονδία.
ΔΙΚΙΟ έχουν οι σιδηροδρομικοί που παρακολουθούν τα πάντα και περιμένουν την δικαίωση τους στα όσα έχουν υποστεί εδώ και 5 χρόνια με μειώσεις στους μισθούς που ξεπέρασαν το 45%.

Περιμένουμε την δημόσια συγνώμη του αποτυχημένου συνδικαλιστή, ΓΙΑΤΙ γράφοντας και διακινώντας στους χώρους εργασίας αυτά τα ανεύθυνα πράγματα  -που η εργοδοσία παρακολουθεί καθημερινά - της δίνονται επιχειρήματα για να μην εφαρμόζει τα νόμιμα.

Όπως περιμένουμε δημόσια και τα στοιχεία για την ΥΠΕΡΟΓΚΗ  τιμολόγηση του Προαστιακού Καλαμάτας που δημοσιοποίησε το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών  (28.000 Έξοδα ανέφερε χωρίς όμως να μας πεί που,πως,πότε) μέσω του συνδικαλιστή του στην έλξη και συνέβαλαν στο να μην παραταθεί εκ νέου η λειτουργία του.

Εμείς πάντως τον Γιώργο εξακολουθούμε να τον αγαπάμε. Απο την ημέρα που έγινε κομμουνιστής συνεχώς μας εκπλήσσει προσφέροντας μας μοναδικές στιγμές. 
Ο Γιώργος κατάφερε  να αφήσει την ΑΣΚΕ εκτός ΔΣ ΠΕΠΕ μετά απο 30 χρόνια και μετά να γίνει η ουρά των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στην Έλξη, βρίζοντας καθημερινά στους χώρους εργασίας τους εκπροσώπους της +ΣυνΕξέλιξης.

Αυτό είναι απολύτως σεβαστό,αυτό που είναι επικίνδυνο είναι να ερμηνεύεις -ΔΗΜΟΣΙΑ- ΛΑΘΟΣ τους Νόμους και να θέτεις σε κίνδυνο τα συμφέροντα χιλιάδων σιδηροδρομικών.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


2 σχόλια:

  1. Χαχχχχχ!!!ΚΑΛΑ αυτός δεν είναι που λέει ότι η "νέα" ηγεσία της ΠΕΠΕ αποπροσανατολίζει τους μηχανοδηγούς με τα επιδοματάκια και μέχρι πριν λίγες μέρες,μέτραγε τις μέρες χωρίς το ευθύνης; 1,2,3, φτου και βγαίνω!
    Χαχχχχχ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέγας αγωνιστής κομμουνιστής με μονοψήφιο αριθμό απεργιών μέχρι το 2015 και τέως επιδοματάκιας κοντρόλερ... Ε ρε γλέντια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή