Έχουν γονατίσει τον τελευταίο καιρό οι επιβάτες του ΟΣΕ, καθώς οι καθυστερήσεις είναι κάτι παραπάνω από αρκετές στη συντριπτική πλειοψηφία των δρομολογίων, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να οπλιστεί με αρκετή υπομονή όποιος-α θέλει να ταξιδέψει από Λάρισα προς οποιοδήποτε προορισμό.
Είτε προς Αθήνα, είτε προς Θεσσαλονίκη, ή ακόμη και προς Βόλο και Παλαιοφάρσαλα, οι καθυστερήσεις των δρομολογίων ξεπερνούν σε αρκετές περιπτώσεις ακόμη και τη μισή ώρα, χωρίς λόγο και αιτία, που να εξηγούνται τουλάχιστον στους επιβάτες.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός που μας ανέφερε επιβάτης που ταξίδευε προς Βόλο πριν από κάμποσες ημέρες: Περιμένοντας πάνω από μισή ώρα αυτός και άλλα 100 περίπου άτομα, είδαν τελικά την αυτακινητάμαξα να έρχεται. Με ένα μόλις βαγόνι!
Αποτέλεσμα; Για μία διαδρομή 50 περίπου λεπτών οι μισοί επιβάτες έμειναν όρθιοι στον διάδρομο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις αντοχές τους, αλλά και για την ασφάλειά τους.
Επίσημη απάντηση από τους υπαλλήλους στη Λάρισα ή στον Βόλο πάντως δεν λαμβάνει κανείς, καθώς όλοι παραπέμπουν τους παραπονούμενους στην Αθήνα και στα κεντρικά και κανείς δεν παίρνει θέση. Κάποιος πάντως προσπάθησε να αστειευτεί ότι φταίνε οι αγρότες, για να συγκεντρώσει τις αντιδράσεις επιβατών οι οποίοι σε έντονο τόνο του επισήμαναν ότι οι αγρότες δεν έχουν αποκλείσει καμία σιδηροδρομική γραμμή και με τη σειρά του να αποσύρεται διακριτικά!
Σίγουρα το φαινόμενο των καθυστερήσεων δεν είναι νέο στον ΟΣΕ. Αλλά όπως λένε και επιβάτες το κακό έχει παραγίνει.
Συντάκτης: Χρυσόστομος Τρίμμης
Πηγή: thessaliatv.gr
Όταν τα στελέχη της ΔΙΜΗΧ/ΕΕΣΣΤΥ κατήγγειλαν τα κακως κείμενα της Εταιρειας και την κατάρευση του τροχαίου υλικού, υπέρστησαν δυσμενείς μεταθέσεις από τον ακλόνητο Διευθύνοντα Σύμβουλο, το φίλο του Αντωνάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Λάρισα δουλεύει με κάτι σαράβαλα που 5 στις 10 φορές μένουν στο δρόμο. Οι μηχανές είναι σε οριακό επίπεδο, όλα τα τραίνα έχουν άθλια εμφάνιση, δεν υπάρχει τραίνο χωρίς φέσι. Στην Έδεσσα τα κουτσουρεμένα δρομολόγια γίνονται με το ζόρι και στη Φλώρινα δεν ξέρει κανείς πότε και αν, θα φτάσει. Βουνά τα παράπονα και όλα παρόμοια: Θέρμανση/κλιματισμός, τουαλέτες κλειστές ή άθλιες, γκράφιτι ή διαφημίσεις στα παράθυρα, πινακίδες που δεν υπάρχουν, κακοποιά στοιχεία που ρημάζουν τα βαγόνια από ότι αφαιρείται, ναυάγια της ζωής που μεταβαίνουν στα σούπερ μάρκετ μη νόμιμων προϊόντων, κρεββάτια που δεν υπάρχουν πιά, πολύωρες καθυστερήσεις στη μέση του πουθενά, κλειστοί σταθμοί χωρίς ενημέρωση κλπ κλπ. Το σύστημα του διαχωρισμού και οι νέες διεταιρικές σχέσεις με τους στόκους του ΤΑΙΠΕΔ και τους άσχετους της ΓΑΙΑΟΣΕ, δεν θα βελτιώσει την κατάσταση, αλλά το αντιθετο. Πανάκριβες μηχανές εγκαταλείπονται γιατί δεν τις νοίκιασε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφού αγοράστηκαν με προοπτική αύξησης των δρομολογίων και όχι κατάργησης. Η βιασύνη των χαρτογιακάδων να "αξιοποιήσουν" το τροχαίο υλικό που περισσεύει οδηγεί σε σπαρταριστές οδηγίες προς τις Εταιρείες για παύση χρησιμοποίησής τους και μη εναλλαξιμότητα μηχανισμών μεταξύ τους, ακόμα και σταθερή σύνθεση αμαξοστοιχιών ζήτησαν κάποτε τα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ. Μήπως τα Σωματεία μας είναι καιρός να σηκώσουν πολύ ψηλά το θέμα; Μόνο για την ευμάρεια των συνδικαλιστικών τους στελεχών έχουν άποψη;