Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Οργή επιβατών στον ΟΣΕ Λάρισας και επέμβαση αστυνομικών!


Ξέσπασαν δεκάδες επιβάτες σήμερα το βράδυ στον ΟΣΕ Λάρισας, για την καθυστέρηση που παρουσίασε η αυτοκινητάμαξα που εκτελεί το δρομολόγιο Λάρισα-Βόλος, με τα πνεύματα ν «ανάβουν» για τα καλά και να χρειάζεται τελικά η επέμβαση ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ ώστε να ηρεμήσουν!

Σύμφωνα με το πρόγραμμα το δρομολόγιο γίνεται στις 20:18, ωστόσο τα τελευταία χρόνια σχεδόν σε καθημερινή βάση αυτή η ώρα είναι απλά μία αναγραφή στον πίνακα και τίποτε παραπάνω, με τις καθυστερήσεις να ξεκινούν από τα 15 λεπτά και να ξεπερνούν ακόμη και τη μισή ώρα σε αρκετές περιπτώσεις. Ειδικά τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, το δρομολόγιο ξεκινά συνήθως στις 20:50 με 21:00!

Απόψε όμως η ανακοίνωση από τα μεγάφωνα προκάλεσε την οργή των επιβατών που περίμεναν στη γραμμή «3» του ΟΣΕ Λάρισας. Αρχικά περίπου στις 20:20 ανακοινώθηκε ότι η αυτοκινητάμαξα «παρουσιάζει σημαντική καθυστέρηση και θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση για το πότε θα γίνει το δρομολόγιο». Η ανακοίνωση επαναλήφθηκε λίγα λεπτά αργότερα, ενώ περίπου στις 20:35 έγινε γνωστό ότι «η αυτοκινητάμαξα θα καταφθάσει στη Λάρισα στις 21:45(!) και αυτό με επιφύλαξη»!

Αρκετοί επιβάτες απευθύνθηκαν στη σταθμάρχη υπηρεσίας η οποία βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στο γραφείο της, μαζί με άλλους υπαλλήλους του ΟΣΕ και με την υπάλληλο σεκιούριτι, και ζήτησαν εξηγήσεις για την τόσο μεγάλη καθυστέρηση, αλλά και εναλλακτική λύση, αφού η ώρα αναμονής ξεπερνούσε κάθε όριο. Εξηγήσεις και λύσεις που ουσιαστικά δεν πήραν ποτέ, με την ένταση να φουντώνει για τα καλά και να απειλούνται ακόμη και επεισόδια!
Φωνές, σπρωξίματα και άκαρπες απόπειρες να ηρεμήσουν όλοι συνέθεταν ένα εκρηκτικό σκηνικό, με τους επιβάτες που ήθελαν να πάνε στο σπίτι τους ή στις δουλειές τους, έχοντας ταξιδέψει ακόμη και από Αθήνα και Θεσσαλονίκη να βλέπουν για μία ακόμη ημέρα την ταλαιπωρία να διογκώνεται υπέρμετρα.

Μάλιστα όταν ακούστηκε η ατάκα «αν βιάζεστε να πάρετε ταξί για να φύγετε» η κατάσταση κόντεψε να βγει τελείως εκτός ελέγχου με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι του ΟΣΕ να κλειδώνονται μέσα στο γραφείο και να ειδοποιούν την Αστυνομία, με άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ να προσπαθούν να ηρεμήσουν τους απελπισμένους επιβάτες που έμειναν με τα εισιτήρια στα χέρια. Άλλωστε είχαν προηγηθεί αψιμαχίες ανάμεσα σε επιβάτες και υπάλληλο του Σιδηροδρόμου...
«Έχω δύο παιδιά στο σπίτι και με περιμένουν και δεν βρίσκετε μία λύση για να φύγουμε;» ωρυόταν ένας από τους επιβάτες, ενώ ένας ακόμη ζητούσε να μάθει πως γίνεται κάθε φορά το συγκεκριμένο δρομολόγιο να καθυστερεί, είτε λόγω βλάβης της μηχανής (όπως ισχυρίστηκαν οι υπάλληλοι του ΟΣΕ ότι έγινε σήμερα στον Βόλο),  είτε λόγω αναμονής των δρομολογίων από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη για την ανταπόκριση. Και άλλοι επιβάτες ζητούσαν λύση-ακόμη και με λεωφορεία του ΟΣΕ- αναφέροντας κατηγορηματικά ότι είχαν από το πρωί μακριά από τις οικογένειες και τα σπίτια τους και η αναμονή ήταν εξοντωτική, όπως άλλωστε και χθες το βράδυ, με την αναμονή να φτάνει τη μία ώρα και τον χθεσινό σταθμάρχη να ενημερώνει μόλις στις 20:45 το επιβατικό κοινό για την καθυστέρηση...
Σε προσπάθεια της «Θ.Τ.» να ενημερωθεί για το αν τελικά το δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε, το τηλέφωνο πληροφοριών του ΟΣΕ Λάρισας δεν απάντησε ποτέ, ενώ τις περισσότερες φορές ήταν κατειλλημμένο. Τελικά από τον ΟΣΕ Βόλου ήταν που μας ανέφεραν ότι το δρομολόγιο καταργήθηκε(!), και όσοι περίμεναν έπρεπε να κάνουν υπομονή για το δρομολόγιο των 22:30!

Δεν είναι η πρώτη φορά, αφού εδώ και αρκετούς μήνες το δρομολόγιο χαρακτηρίζεται προβληματικό, μιας και οι βλάβες είναι πολλές, οι καθυστερήσεις και η ταλαιπωρία αναλόγως μεγάλες, με τους υπαλλήλους να παραπέμπουν τους παραπονούμενους στα κεντρικά της Υπηρεσίας στην Αθήνα, δηλώνοντας αναρμόδιοι(!) ν απαντήσουν (όπως έγινε και απόψε). Ωστόσο όπως φάνηκε, αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τους επιβάτες. Παρά τις συνεχείς εκκλήσεις και τα παράπονα που έχουν υποβληθεί και στα κεντρικά του ΟΣΕ, λύση εδώ και μήνες δεν έχει δοθεί, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να πετά το μπαλάκι στην ΕΕΣΣΤΥ (την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για το τεχνικό κομμάτι) για την κατάσταση της αμαξοστοιχίας, που με τη σειρά της απαντά ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιλέγει ποια αμαξοστοιχία τοποθετείται σε κάθε δρομολόγιο.

Ρεπορτάζ: Χρυσόστομος Τρίμμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου