Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Οι δανειστές απαξιώνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να ιδιωτικοποιηθεί, υποστηρίζει ο Χριστός. Σπίρτζης

Αξίζουν συγχαρητήρια στους μηχανοδηγούς και στους ανθρώπους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που βγάζουν με πολύ μεγάλο κόπο το έργο είπε ο Υπουργός και συνέχισε λέγοντας  «Θέλουν να απαξιώσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να πάει σε ιδιώτες. Ότι έγινε και με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και τα αεροδρόμια και ότι γίνεται σε δημόσιους φορείς που
ετοιμάζεται να μεταπηδήσουν, από το δημόσιο, στον ιδιωτικό τομέα».Τα ανωτέρω υποστήριξε, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, παραδεχόμενος την έλλειψη προσωπικού στο σιδηρόδρομο, κάτι το οποίο δεν επιτρέπει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να βελτιώσει το επιβατικό και εμπορευματικό έργο.
Τα σημεία της συνέντευξης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Υπουργός: Ο προαστιακός ανήκει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχουμε λοιπόν μία μικτή κατάσταση στις μεταφορές εμπορευμάτων, επιβατών και στον προαστιακό, που έχει ένα μεγάλο κομμάτι των αστικών συγκοινωνιών και αυτό δημιουργεί όλη αυτή την κατάσταση, με δεδομένο ότι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από την προηγούμενη κυβέρνηση, έχουμε κληρονομήσει πολύ μεγάλες ελλείψεις σε προσωπικό και αξίζουν συγχαρητήρια στους μηχανοδηγούς και στους ανθρώπους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίοι πραγματικά με πολύ μεγάλο κόπο, θα βγάλουμε τις επόμενες ημέρες και στη δημοσιότητα τις υπερωρίες και τα ρεπό που δεν κάνουν οι άνθρωποι, προκειμένου να καλύψουν ένα μεγάλο κομμάτι μεταφορικού έργου.
Όταν έχουμε μηχανοδηγό να έχει μεταφερθεί σε άλλες υπηρεσίες και να έχουμε απολύσεις από αυτούς τους οργανισμούς, να μην έχουμε προσλήψεις προσωπικού σε κρίσιμες ειδικότητες…
Είναι γνωστό το "νοικοκύρεμα" που έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση στους δημόσιους φορείς, όπου είχαμε κρίσιμες υπηρεσίες για τους πολίτες, όπως για τις μεταφορές, που θα μπορούσε η χώρα να είναι και ανταγωνιστική και να στέκεται στα πόδια της. Το ίδιο έχει γίνει στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το ίδιο έχει γίνει στην Υγεία, στην παιδεία και αλλού.
Δημοσιογράφος: Αυτή η διάλυση υποτίθεται ότι είχε γίνει με τη σύμφωνη γνώμη ή και με την απαίτηση των δανειστών. Εσείς αυτή την πίεση τη δέχεστε από τους δανειστές; Να συνεχίσετε δηλαδή τη διάλυση;
Υπουργός: Εμείς δεχόμαστε πίεση για να μη γίνουν νέες προσλήψεις και αιτιολογούμε το γιατί πρέπει να γίνουν νέες προσλήψεις στους κρίσιμους τομείς. Δεν είναι δυνατόν, αυτό είναι μία παράνοια που υπάρχει στη χώρα.
Να σου λένε, πρέπει να ιδιωτικοποιήσετε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να γίνουν αξιόπιστες οι μεταφορές και την ίδια στιγμή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μην μπορεί να έχει ούτε μηχανοδηγούς για να εκτελέσει το μεταφορικό έργο που έχει και για τις επιβατικές μεταφορές.
Δημοσιογράφος:  Άρα θέλουν να κλείσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Υπουργός: Άρα θέλουν να απαξιώσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να πάει σε ιδιώτες. Ότι έγινε και με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και τα αεροδρόμια και ότι γίνεται σε δημόσιους φορείς που ετοιμάζεται να μεταπηδήσουν από το δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα.
Στο στόχαστρο είναι να μετακομίσει το δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και στο δημόσιο τομέα είχαμε μία λειτουργία, η οποία δεν έπρεπε να εξορθολογιστεί, να αλλάξει, να αποκτήσει άλλα χαρακτηριστικά.
Metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου