Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Π. Τερζόγλου : Να γίνει ο σιδηρόδρομος η νέα ΕΡΤ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση του συναδέλφου Π.Τερζόγλου
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
παρά το γεγονός ότι στην τελευταία συνεδρίαση της ΠΟΣ στις 24/2/2016, έγινε δεκτή ομόφωνα η πρόταση μου, να αποφασίσουμε Πρόγραμμα Δράσης με στόχο την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου, αφενός εδώ και 12 ημέρες δεν έχει γίνει τίποτα προς την κατεύθυνση αυτή, αφετέρου
προκλήθηκαν ήδη 2 συνεδριάσεις Προεδρείου και μία Συνέλευση με τα σωματεία ώστε η δυναμική απόφαση αυτή να «θολώσει».

Οι παρατάξεις ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ με το Πρόγραμμα που αποφάσισαν σήμερα στο Προεδρείο, ακολουθούν για μία ακόμη φορά την πεπατημένη των συγκεντρώσεων χωρίς σιδηροδρομικούς, της συμβολικής στάσης εργασίας κ.α. και αφήνουν να περάσει ολόκληρος ο Μάρτης (καθοριστικός μήνας για τις ιδιωτικοποιήσεις) ανεκμετάλλευτος.

Η κάθε μία για τους δικούς της λόγους, ίσως και λόγω των εκλογικών διαδικασιών που ξεκινούν στα 3 μεγάλα σωματεία, αποδεικνύουν ότι δεν θέλουν να προβάλλουν ουσιαστική αντίσταση στις ιδιωτικοποιήσεις. Δεν πιστεύουν ότι οι ιδιωτικοποιήσεις μπορεί να ανατραπούν (ορισμένοι μπορεί και να συμφωνούν) και εμποδίζουν τη δημιουργία αγωνιστικού μετώπου ενάντια σε αυτές.

Πρότεινα ο σιδηρόδρομος να γίνει η νέα – ΕΡΤ και με επίκεντρο το κτήριο της Καρόλου να αρχίσουν καταλήψεις σε όλους τους χώρους δουλειάς, Σταθμούς κ.α., να γίνουν καταλήψεις ακόμη και σε Υπουργεία, ώστε τόσο η κυβέρνηση όσο και οι επίδοξοι αγοραστές αλλά και η RAIL CARGO να πάρουν το μήνυμα ότι: O ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ και ότι ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ σε κανέναν!!! Στον αγώνα μας αυτό να ζητήσουμε συμμάχους από τα αγωνιστικά κομμάτια της κοινωνίας και των εργαζομένων  ώστε να έχουμε πιθανότητες να κερδίσουμε.

Αντί γι αυτό, οι 3 παρατάξεις αποφάσισαν να κάνουμε στάση εργασίας την ημέρα που θα ανοίγουν στο ΤΑΙΠΕΔ οι  δεσμευτικές προσφορές για την ΕΕΣΣΤΥ!!! Με αυτόν τον τρόπο θα σταματήσει η ιδιωτικοποίηση της!!!

Απέδειξαν για ακόμη φορά ότι, παρά τις φωνές και τα παχιά λόγια, έχουν αποδεχτεί το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ! Περισσότερο τους ενδιαφέρουν τα «κουκιά» που θα μαζέψουν στις εκλογές των σωματείων (ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΣΣΒΕ, ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ) ώστε να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τη θέση τους παρά η δημιουργία Μετώπου Ανατροπής των ιδιωτικοποιήσεων.

Η υπόθεση της ανατροπής των ιδιωτικοποιήσεων πρέπει να γίνει υπόθεση ΟΛΩΝ των σιδηροδρομικών. Με επιτροπές αγώνα σε κάθε μεγάλο συγκρότημα και στην ΚΑΡΟΛΟΥ, πρέπει να αντισταθούμε σε αυτόν τον Αρμαγεδδώνα που έρχεται. Να κλείσουν οι σιδηροδρομικοί τα αυτιά τους σε όσους καλλιεργούν εφησυχασμό ή θολώνουν το μέτωπο με δεκάδες άλλα αιτήματα που έπρεπε να λυθούν με άλλο τρόπο. Η «μητέρα όλων των μαχών» για το σιδηρόδρομο είναι τώρα. 

ΑΥΤΗ Η ΜΑΧΗ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ

Για τη ΣΣΕ.

Η κυβέρνηση από το καλοκαίρι, έδειξε τις προθέσεις της για τη ΣΣΕ. Δεν ήθελε να υπογράψουν ΣΣΕ οι σιδηροδρομικοί και το κατάφερε. ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ διευκόλυναν με τη στάση τους την κυβέρνηση στο παρελκυστικό παιχνίδι που έπαιζε. ΣΣΕ που μπορούσε να υπογραφεί από το Δεκέμβρη δεν υπογράφηκε ποτέ, γιατί η κάθε μία έπαιζε με τη ΣΣΕ το δικό της μικροπαραταξιακό παιχνίδι. 

Ενεπλάκησαν με τη ΣΣΕ 2 ζητήματα που δεν μπορούν να συμπεριληφθούν σε αυτή, αν δεν ανατραπεί το μνημονιακό πρόγραμμα της κυβέρνησης. Το επίδομα ανθυγιεινής και επικίνδυνης εργασίας (όχι όμως για όλους τους εργαζόμενους που το έπαιρναν πριν να κοπεί) για το οποίο απαιτείται νομοθετική ρύθμιση και το επίδομα θέσης ευθύνης (και αυτό όχι για όσους το έπαιρναν πριν κοπεί, αλλά μόνο για τους προϊσταμένους τμημάτων και ομάδων και τους μηχανοδηγούς) για το οποίο πρέπει να εκδοθεί ΚΥΑ από τον κ. Σπίρτζη.

Η δεύτερη επιλογή τους που διευκόλυνε την κυβέρνηση στο παιχνίδι της ΣΣΕ είναι αυτό με τις Διοικήσεις. Η κυβέρνηση για τους δικούς της, καταστροφικούς για το σιδηρόδρομο λόγους, καθυστερεί την έκδοση ΦΕΚ για τον διορισμό των νέων Διοικήσεων. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι σήμερα δεν υπάρχουν Διοικήσεις για να διαπραγματευτούν!!!

Τόσο στον ΟΣΕ όσο και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθημερινά συνυπάρχουν και συνδιοικούν, ο παλιός με τον νέο Διευθ. Σύμβουλοι. Γιατί μέχρι σήμερα δεν τους έχει ασκηθεί η ανάλογη πίεση και μέσω αυτών στο Υπουργείο, ώστε να σταματήσει και αυτό το παιχνιδάκι; Όπως υπογράφουν (και σωστά το κάνουν για να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος) τόσες άλλες αποφάσεις, έτσι και σε συνεννόηση με την κυβέρνηση μπορούν να δώσουν τέλος στην ομηρεία της ΣΣΕ. Γιατί αφήνονται να δρούν ανενόχλητοι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου