Για να μην υπάρχουν μειλείχιες σκέψεις (και κυρίως για να θυμίσουμε ορισμένα πράγματα) κάνουμε ένα flash back στην επίμαχη περίοδο,θυμίζουμε και θυμόμαστε .Ο συνάδελφος Δρίτσας, θα πρέπει εφόσον κάνει την αυτοκριτική του να λάβει υπόψην ορισμένους παραμέτρους,όπως τουλάχιστο ειπώθηκαν στην προχτεσινή κουβέντα.
Το νέο σύστημα εκπαίδευσης (Νόμος 3911/2011) δεν έχει
κενά στην διαδικασία,οι υπηρεσίες δεν ήταν έτοιμες (και δεν είναι προφανώς ακόμα) να το εφαρμόσουν.
Γιατί πολύ απλά, ΠΟΤΕ δεν κλήθηκαν ΕΠΙΣΗΜΑ να το κάνουν , μέχρι τον Γενάρη του 2016 οπότε και σύμφωνα με επιστολή της Ρ.Α.Σ. που παραδόθηκε απο την ΔΙΚΑΜ στην ΠΕΠΕ έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την πρόσληψη των 75 μηχανοδηγών απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προσλήψεις που αποφασίστηκε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο του 2015.
Ας θυμηθούμε λοιπόν ότι η πρώτη προκήρυξη για τις εσωτερικές μετατάξεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε τον Μάρτιο του 2013, η δεύτερη (5 θέσεις επιπλέον) τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου και η μαθητεία ξεκίνησε μετά απο 60 μέρες περίπου, τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου! Απο τον Μάρτιο μέχρι τον Οκτώβριο παρά το ότι υπήρχαν φωνές για το ότι αυτό θα έπρεπε να γίνει με το νέο σύστημα κανείς ουσιαστικά δεν ενδιαφέρθηκε απο την πλευρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι "έμπειροι και σώφρονες" που ο συνάδελφος επικαλείται, ουδέποτε φρόντισαν να ενημερωθούν για τα κενά, ΟΧΙ στον Νόμο (που είναι υπερπλήρης)αλλά στις εσωτερικές διαδικασίες,προκειμένου αυτά να συμπληρωθούν.
Αυτό όμως που δεν αναφέρει ο συνάδελφος Νίκος,-θεωρούμε άθελα του-, είναι ότι στην ΠΕΠΕ παραδόθηκε προχτές (για πρώτη φορά) οδηγός σπουδών που εκπονήθηκε εκείνη ακριβώς την περίοδο για την εκπαίδευση και πιστοποίηση των μηχανοδηγών με βάση τον Νέο Νόμο. Οδηγός που έφτιαξε ο ΟΣΕ το 2013 σύμφωνα με όσα μας είπαν οι συνάδελφοι απο τον ΟΣΕ ( παρέδωσε η ΔΙΚΑΜ μάλιστα στην ΠΕΠΕ και 2 τόμους).
Δείγμα του ότι αν κάποιοι ήθελαν θα μπορούσαν να τρέξουν τις διαδικασίες και οι συνάδελφοι να μην έχουν υποστεί την σημερινή ταλαιπωρία.
Φυσικά σήμερα αυτό φαντάζει μακρινό,αλλά καλό θα ήταν να το είχε αναφέρει ο συνάδελφος.
Όπως μακρινά και ανώφελα φαντάζουν όλα αυτά,αν δεν υπήρχε η συνδικαλιστική σκοπιμότητα.
Όπως μακρινά και ανώφελα φαντάζουν όλα αυτά,αν δεν υπήρχε η συνδικαλιστική σκοπιμότητα.
Η μεταβατικότητα χρησιμοποιείται όπως ακριβώς το είπε ο Νίκος.
Έπειτα απο συμφωνία της ΠΕΠΕ, η οποία σε αντίθεση με ότι συνέβη με την τελευταία σειρά των 15 βοηθών το καλοκαίρι του 2012, συναινεί σε ένα ταχύρυθμο πρόγραμμα επειδή ακριβώς αντιλαμβάνεται την εμπειρία που έχουν αποκτήσει οι βοηθοί, αλλά και ότι πλέον είμαστε στο 2016 και όχι στις αρχές της δεκαετίας του 80.
Την ευθύνη της ΠΕΠΕ, που κάνει αυτήν την πρόταση, έχει σήμερα η παράταξη που τότε (2013) - ορθότατα - ζητούσε να εφαρμοστεί ένας Νόμος που ψηφίστηκε το 2011.
Ο Νίκος μιας και είναι πολιτικό ον αλλά και υπεύθυνος συνδικαλισμού των ΑΝ.ΕΛ ξέρει ότι όταν το σύστημα θέλει,μπορεί να κάνει τα πάντα. Άλλωστε αυτό ειπώθηκε και προχτές.(άσχετα αν ξέχασε να το αναφέρει).
Αντιλαμβανόμαστε όμως πλήρως την αγωνία του να καλύψει τους έμπειρους και σώφρονες που αποφάσισαν τότε αυτήν την διαδικασία και σεβόμαστε την αυτοκριτική του διάθεση. Ας σκεφτεί όμως καλύτερα ΟΛΑ όσα ειπώθηκαν.
Άλλωστε με βάση αυτήν την εμπειρία και την σωφροσύνη , τότε όλοι θυμούνται , ότι σε 5 ακόμα συνάδελφους δεν επετράπη να ενταχθούν στον κλάδο με αστείες δικαιολογίες,όντας μάλιστα στην πλέον παραγωγική ηλικία.
Όπως όμως ορθά αναφέρει ο συνάδελφος Δρίτσας, θέλουμε και εμείς να πιστεύουμε ότι τότε αυτή η απόφαση δεν αφορούσε συνδικαλιστικές ισορροπίες.
Ανθρώπους αφορούσε, που όμως δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να κάνουν το όνειρο ζωής,πραγματικότητα.
Μειλίχιες σκέψεις λοιπόν μπορούν πάντα να υπάρχουν.
Μόνο που για αυτές πρέπει να υπάρχουν και οι αποδείξεις που θα τις συνοδεύουν.
Η ΠΕΠΕ με πρωτοβουλία του Προεδρείου σε διάστημα 7 μηνών μετά τις εκλογές του Σωματείου προχώρησε ένα θέμα που ακουγόταν ότι δεν θα προχώραγε ποτέ, λόγω της δεδομένης έλλειψης προσωπικού και επειδή κάποιοι δήθεν.... δεν ήθελαν (και θέλουν) να εκπαιδευτούν οι 22 βοηθοί.
Όταν όμως κάποιος θέλει να γίνει κάτι,αυτό προχωρά και γίνεται.
Και μιας και ο συνάδελφος Νίκος αναφέρεται σε καθαρό λόγο,αναμένουμε την -δημόσια ελπίζουμε - τοποθέτηση του για τα κυκλώματα εργασίας μετά την πρόταση που έκανε η παράταξη του προχτές με τον επικεφαλής της.
Περιμένουμε δηλαδή να μας εξηγήσει ως εκλεγμένος με την Νέα Έλξη - Αναγέννηση τι εννοούσε ο συνάδελφος Τουρλής όταν έλεγε ότι η ΔΙΚΑΜ πρέπει να σπάσει αυγά.
Άλλωστε η παράταξη του,στα πλαίσια της ενότητας που απαιτούν οι καιροί επισκέφθηκε σύσσωμη πρόσφατα τον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ -σε μια όντως καινοτόμα και ενωτική κίνηση - για να συζητήσει μαζί του.
Σεβαστό και απολύτως θεμιτό.
Αλλά δεν μάθαμε ακόμα τι ειπώθηκε σε εκείνη την συνάντηση.
Μάθαμε όμως ότι πρέπει να σπάσουν αυγά.
Αλλά δεν μάθαμε ακόμα τι ειπώθηκε σε εκείνη την συνάντηση.
Μάθαμε όμως ότι πρέπει να σπάσουν αυγά.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου