Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Οργανόγραμμα έλξης - Τι χάνουμε,τι κερδίζουμε με την πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μιας και πλέον το προτεινόμενο Οργανόγραμμα στάλθηκε και επίσημα στην ΠΟΣ κάνουμε μια πρώτη αποτίμηση της μέχρι σήμερα κατάστασης,πριν δηλαδή ξεκινήσει η διαβούλευση. 
Ξεκινάμε λοιπόν απο την ΔΙ-ΤΡ. Υ όπου τα πράγματα είναι 
λίγο πολύ ξεκάθαρα.

Στο προτεινόμενο Οργανόγραμμα οι 2 θέσεις Προϊσταμένων Υπηρεσίας (σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη)αλλά και οι 2 θέσεις Προϊσταμένων Τμημάτων στις ίδιες έδρες παραμένουν ως έχουν.
Προστίθενται 3 νέες θέσεις.

  1. Ο Προϊστάμενος Υπηρεσίας Εμπορευματικού Τροχαίου Υλικού
  2. Ο Τμηματάρχης μηχανοστασίων Πελοποννήσου
  3. Ο Τμηματάρχης ελέγχου και οργάνωσης δρομολογίων
Είναι εδώ λοιπόν ξεκάθαρο ότι ο κλάδος κερδίζει 3 θέσεις.

Στην ΔΙΚΑΜ
Δημιουργείται Κεντρική Υπηρεσία αντί για τις 2 Υπηρεσίες (Νότιας και Βόρειας Ελλάδας) και παραμένει ο τμηματάρχης σε αυτήν με τον ρόλο της Κεντρικής Οργάνωσης Υπηρεσιών και διαχείρισης προσωπικού.
Δημιουργούνται 2 Υπηρεσίες σε ΜΑΙ και ΜΘ.
Παραμένουν οι έδρες σε Αλεξανδρούπολη,Δράμα.Λάρισα,Βόλο,Λειανοκλάδι,Κιάτο,Πάτρα με την διαφορά ότι οι Προϊστάμενοι Υπηρεσίας γίνονται τμηματάρχες. (επίδομα ευθύνης τμηματάρχη 290 Ευρώ).
Παραμένει η παρακολούθηση της Κυκλοφορίας στην Καρόλου (24ωρη λειτουργία - 5 θέσεις ) όπου ανήκει πλέον στην Κεντρική Υπηρεσία.
Παραμένει η υποστήριξη σε ΜΑΙ και ΜΘ (24 ωρη λειτουργία - 5+4 θέσεις)
Παραμένει και στελεχώνεται άμεσα το τμήμα παρακολούθησης ταχυτήτων σε ΜΑΙ και ΜΘ (1+1 θέση).

Δημιουργείται νέα Υπηρεσία Παρακολούθησης Κυκλοφορίας (ΜΕΚ)
Σε αυτήν  υπάρχουν 2 τμήματα σε Κεντρική- Νότια και Βόρεια Ελλάδα (αναμένουμε την εισήγηση της ΔΙΚΑΜ για το πόσοι μηχανοδηγοί θα στελεχώσουν τα τμήματα αυτά).

Τι χάνουμε
Η Υπηρεσία της Ειδομένης - Στρυμμώνα - Κόμανου γίνεται κλιμάκιο.
Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής πρόβλεψη για φύλλο υπηρεσίας σε ΜΑΙ και ΜΘ.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου