Χοντρά τα ζόρια για την γνωστή παρέα αφού η χτεσινή αποκάλυψη απο το στέκι της έλξης,την ζόρισε αφάνταστα,παρέα που επί 30 χρόνια καπηλεύτηκε τα πάντα στην πλάτη των μηχανοδηγών.
Παρέα που έχει χάσει τα πρωτεία αφού οι μηχανοδηγοί -αηδιασμένοι- 10 μήνες πριν της γύρισαν την πλάτη και πλέον δίνει την μάχη για την προσωπική της επιβίωση και μόνο,αδιαφορώντας πλήρως
για το γενικό συμφέρον και τα συμφέροντα του σιδηροδρόμου,
Η γενικότερη άρνηση της γνωστής παρεούλας σε οποιαδήποτε εξέλιξη των πραγμάτων αποτελεί την πεπατημένη πολιτική που ακολούθησαν χρόνια στην πλάτη των μηχανοδηγών.
Αρνούνται τα πάντα μέχρι να πάρουν το μερίδιο που τους αναλογεί και μετά και πάλι σιωπή.
Αλλά πλέον τα κόζα ΑΛΛΑΞΑΝ.
Αρνούνται τα πάντα μέχρι να πάρουν το μερίδιο που τους αναλογεί και μετά και πάλι σιωπή.
Αλλά πλέον τα κόζα ΑΛΛΑΞΑΝ.
Μετά μάλιστα την αποκάλυψη - σοκ που έκανε χτες το στέκι,πολλοί είναι αυτοί που κάνουν λόγο για προσυμφωνημένες καταστάσεις απο το 2010.
Συμφωνημένες καταστάσεις που διέλυσαν οι μηχανοδηγοί με την ψήφο τους το καλοκαίρι του 2015 καθιστώντας μειοψηφία την γνωστή παρεούλα.
ΓΙΑΤΙ τους λέμε παρεούλα ;;
2007 -2009 στα ηνία η παρεούλα
Έχουμε την ίδρυση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ένα βράδυ και την απόσχιση του κλάδου απο τον Δημόσιο ΟΣΕ χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.
Στην συνέχεια το 2008, έχουμε το ασφαλιστικό που καταργεί με τον Νόμο Πετραλιά τα ειδικά όρια ηλικίας. Η παρεούλα αποφασίζει να προτείνει στους μηχανοδηγούς -που περνούν το όριο ηλικίας που προβλέπει ο ΓΕΚΑΠ - να υπογράφουν αιτήσεις παραμονής για να μην έχουν πρόβλημα! Βάλτε πλάτη για την εταιρεία μας,δεν βλέπετε τα βαγόνια και τα 7 εμπορικά την μέρα;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βουλιάζει στα χρέη (250 εκκατομύρια Ευρώ )αλλά η παρεούλα ασχολείται με τον Προαστιακό Θράκης. Μέχρι που έρχεται Υπουργούς και δημόσια καταγγέλλει τα μαύρα βαγόνια,τις λαμογιές και όλα όσα βλέπαμε εμείς,αλλά δεν έβλεπε η παρέα. Εκατοντάδες εκκατομύρια Ευρώ δαπανόνται σε έργα που ποτέ δεν ολοκληρώνονται αλλά η παρεούλα κανονίζει να ασχολείται με τα μικρά.Ανάκτηση σε όλα τα τρένα και όλα πάνε καλά.
Και αν κανένα πρόσωπο του κύκλου μας διοριστεί "τυχαία" στο Δημόσιο, τι είμαστε,μαλάκες;
2009-2012 στα ηνία η παρεούλα
Η μαύρη σελίδα για τους μηχανοδηγούς,
45 μηχανοδηγοί μετατάσονται υποχρεωτικά και για αυτές η παρεούλα στοχοποεί νεοεισελθέν μέλος στο Σωματείο ....Αυτός φταίει λένε,μόλις μπήκε έφερε την καταστροφή! Το απλό μέλος του ΔΣ!
Ο ΓΕΚΑΠ καταργείται σε ένα βράδυ το ίδιο και ο ΚΩΕΑΠ.
Ο ΓΕΚΑΠ καταργείται σε ένα βράδυ το ίδιο και ο ΚΩΕΑΠ.
Η παρεούλα κανονίζει να λείπει - τυχαία- μέλος της ΠΟΣ απο την ψηφοφορία για την Σύμβαση για να περάσει αυτή αναίμακτα.Την ίδια ώρα ψηφίζεται ο νέος Κανονισμός Εργασίας.΄Εδρα του μηχανοδηγού όπου δραστηριοποιείται η Εταιρεία, Υπουργός ο Βορίδης, η παρεούλα τρώει βράδυ μαζί του ψαρομεζέδες στην υγειά του μηχανοδηγού.Μπορεί και τσάμπα.
Η Πελοπόννησος κλείνει και η παρεούλα αρνείται να συναντηθεί ακόμα και με ένα δήμαρχο για να προβάλει τον σιδηρόδρομο..
Αρχίζει ο επαγγελματισμός , η παρεούλα έχει δημιουργική ανησυχία.
Γιατί να μην πάρει και κανάς δικός μας εκδοτήριο για να πουλάει εισιτήρια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ; Μαλάκες είμαστε;
Γιατί να μην πάρει και κανάς δικός μας εκδοτήριο για να πουλάει εισιτήρια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ; Μαλάκες είμαστε;
2012-2015 στα ηνία η παρεούλα
Γινόμαστε Κωτσόβολος πληρώνοντας σε 18 δόσεις την ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο.
Η παρεούλα έχει λέει διαβεβαιώσεις.Θα εξαιρεθούμε.
Τελικά εξαιρούμαστε. Είμαστε οι μόνοι που πληρώνουμε σε 18 δόσεις τις κρατήσεις μειώσεων 50%.Το επικίνδυνο χάνεται για 5 μήνες και η παρεούλα σπάει απεργίες στα εμπορικά.
Αρχίζουν όλοι να καταλαβαίνουν την παρεούλα. Τρόμος. Όποιος διαφωνεί βρίσκεται αντιμέτωπος με πειθαρχικά και εκτός υπηρεσίας (τηλεφωνικά).
Η παρεούλα κλείνει τα τηλέφωνα και τα μάτια.Τα ανοίγει στις προαγωγές. Όποιος δεν είναι δικός μας, είναι βάρβαρος.
2013... H ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρετε στο ΤΑΙΠΕΔ. Δεν θα πουληθούμε, το εγγυάται η παρέα,μπήκαμε στο ΤΑΙΠΕΔ γιατί .... θέλουν να μας αναπτύξουν.
Νέο Οργανόγραμμα. Ο κλάδος συρρικνώνεται και άλλο. Ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί οι μηχανοδηγοί σε έδρες.Η γνωστή παρέα κάνει την συμφωνία της Γιάλτας για τις προαγωγές.
Ποιος ασχολείται με την τοποθέτηση των μηχανοδηγών σε έδρες,οι μηχανοστασιάρχες να μπουν.
2014 Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφασίζει την ίδρυση θυγατρικής. Δεν ανοίγει μύτη.
Η παρέα επαναστατεί τον Απρίλιο του 2016 όταν η νέα Διοίκηση αποκαλύπτει τι έχει αποφασίσει το 2014 η προηγούμενη!
Η παρέα λασπώνει ανθρώπους καταγγέλοντας πλαστά πτυχία στην έλξη. Την επόμενη μέρα βγαίνει στο φως ότι άλλοι είχαν το πρόβλημα.Πέφτει στην λούμπα που έστησε.
Το Ταμείον είναι μείον. Εισόδημα για την παρέα απο την ενασχόληση με τα κοινά που αγγίζει το μισθό ανειδίκευτου εργάτη σε σύμβαση μερικής απασχόλησης.Μαλάκες είμαστε να τρέχουμε τσάμπα;
2015-2016 Η παρεούλα χάνει τα πρωτεία
Πανικός.
Οι συνελεύσεις είναι κοντά.Θα ειπωθούν πολλά μαθαίνουμε.
Με αποδείξεις όπως χτες.
ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου