Μετά την διαπίστωση για την αναγκαιότητα παρέμβασης και τομής στα συνδικαλιστικά δρώμενα στον Σ.Σ.Β.Ε. και την Π.Ο.Σ. ήταν κοινή η παραδοχή για την ίδρυση της Σιδηροδρομικής Συνδικαλιστικής Κίνησης Αλλαγής (Σ.Σ.Κ.Α.). που έκανε την εμφάνιση της και έδωσε το στίγμα της μέσω της ιδρυτικής της διακήρυξης
# Για μια παράταξη που η κομματική ταυτότητα των μελών της δεν θα είναι διαβατήριο για την ένταξή τους σε αυτή, αφού το πρόσημο είναι το εμείς πάνω από το εγώ του
καθενός
# Για ένα συνδικάτο που τα αξιώματα και οι καρέκλες είναι θέσεις ευθύνης και προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο και όχι όχημα προσωπικής ανέλιξης και ευκαιρία για παραγοντισμό ή πλουτισμό.
# Για ένα συνδικαλιστικό κίνημα οραματικό, ταξικό και αγωνιστικό που θα συσπειρώνει και θα εκφράζει ευρύτερες κοινωνικές πλειοψηφίες
# Για ένα συνδικαλιστικό κίνημα που θα λειτουργεί ως ασπίδα προστασίας των συμφερόντων των εργαζομένων και των δικαιωμάτων τους.
# Για ένα συνδικαλιστικό κίνημα με άποψη και τεκμηριωμένο λόγο στα δρώμενα και επερχόμενα στον σιδηρόδρομο. Ένα συνδικαλιστικό κίνημα ικανό να αποτελέσει δύναμη που θα βοηθήσει στην κατεύθυνση της ύπαρξης ενός σιδηρόδρομου όπως τον ονειρεύονται οι εργαζόμενοι του και τον χρειάζεται η Ελληνική κοινωνία
Ήταν βέβαιο πως η εμφάνιση της Σ.Σ.Κ.Α. θα ξάφνιαζε την παράταξη της ΔΑΚΕΠΑΣΚ-Σ και ιδιαίτερα την ηγεσία της, όπως αυτή εμφανίζονταν και εκπροσωπούνταν τα τελευταία χρόνια από την άρρηκτη ενιαία και ομοούσια δυαρχία των Λαζοστεργιόπουλων.
Η αμηχανία και η έκπληξη του άρρηκτου διδύμου μεγάλωσε όταν μετά το ξύπνημα του από τον λήθαργο και την απραξία χρόνων, βολεμένο στην καρέκλα της απαλλαγής από την εργασία, που του πρόσφερε η ψήφος των συναδέλφων στις προηγούμενες συνδ. εκλογές, διαπίστωσε την δυναμική και την απήχηση της καινούργιας παράταξης. Έτσι αποφάσισε να αλλάξει πρόσωπο και οι έσωντες εις σάρκαν μία να διαρραγούν και να γίνουν δύο, για να δείξουν την πλαστή διαφορετικότητα τους.
Άρχισαν λοιπόν να τρέχουν στην περιφέρεια ο ένας μπροστά και ο άλλος από κοντά (με διαφορά φωτόσημου) για να διαπιστώσουν ότι θα θερίσουν ότι έσπερναν τα τελευταία χρόνια. Να τάξουν δεν μπορούσαν, είχαν εξαντληθεί απο υποσχέσεις στις προηγούμενες εκλογές και δεν γίνονταν πιστευτοί, ενώ όταν πρόβαλαν την κομματική τους προέλευση, αυτή δεν ήταν αρκετά θελκτική. Επιχείρησαν έτσι οι μεν να εκφοβίσουν εργαζόμενους για να αποσύρουν την στήριξη τους στην Σ.Σ.Κ.Α. αλλά μας βρήκαν μπροστά τους. Να είναι σίγουροι ότι θα είμαστε πάντα εκεί, για να φοβίσουμε αυτούς που επιχειρούν να φοβίσουν τους συναδέλφους μας, μόνο που πλέον θα δείχνουμε τους τοπάρχες και θα λέμε ονόματα. Ο άλλος εταίρος δε, περιφέροντας την μοναξιά του, εκλιπαρούσε τους παλιόφιλους αν δεν τον στηρίξουν, να δηλώσουν τουλάχιστον ουδετερότητα και ίσες αποστάσεις.
Τελευταία άρχισαν και τις προβοκάτσιες, εργαλείο για αυτές ο διωχθής ομόσπονδος από το δίκτυο Β. Ελλάδος. Λόγο μεγάλου έρωτα με την καρέκλα της απαλλαγής από την εργασία, κουβαλώντας το υπερτροφικό εγώ του αφού συσκέφτηκε με τον πρώτο των εταίρων στο γραφείο γνωστού σταθμάρχη παραγκάρχη στο νέο σιδηροδρομικό σταθμό Θεσ/νικης εξέδωσε καταγγελία κατά του προϊσταμένου του Μ/Θ για κομματικές διακρίσεις. Ταυτόχρονα τσουβάλιαζε και συναδέλφους που δουλεύουν στην παγία του Μ/Θ, προσπαθώντας άλλους να πείσει ότι είναι ακατάβλητος αγωνιστής και άλλους να τους στείλει στην αγκαλιά της ΔΑΚΕ δείχνοντας αμφότερους ως δακίτες. Παλικάρια, και σας είδαμε να μπαίνετε, αλλά και να σιγοψιθυρίζετε, καθώς βγαίνατε και καταλάβαμε που το πάτε. Nα κρατήσετε τις καρέκλες σας θέλετε.
Όσο για τον μεγάλο ηγέτη που βλέπει την σκιά του και νομίζει ότι είναι γίγας, μας τα είπαν κι΄άλλοι. Αφού δεν έγινε αποδεκτός στην παράταξη της Σ.Σ.Κ.Α. ως αρχηγός, αποφάσισε να ηγεμονεύσει ιδρύοντας την παράταξη <<συσπείρωση σιδηροδρομικών>>
Το πραγματικό ερώτημα που τίθεται προς όλους τους συναδέλφους είναι.
Τους ψηφίσατε, τους μάθατε, τους ξέρετε.
Θα τους ξαναψηφίσετε για να κρατήσουν τις καρέκλες της απαλλαγής, ή θα τους στείλετε πίσω στον εργασιακό τους χώρο?
Θα εμπιστευτείτε το εργασιακό σας αύριο σε αυτούς που σας εξαπάτησαν για την βολή τους.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ …ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ 17-18-19 ΜΑΪΟΥ
Συντονιστική επιτροπή
Σιδηροδρομικής Συνδικαλιστικής Κίνησης Αλλαγής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου