Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Ο Παναγιώτης Τερζόγλου για την σημερινή συνάντηση

Ο... παρατηρητής της Ομοσπονδίας για άλλη μια φορά αποδεικνύει ότι πήγε στην συνάντηση για να αποχωρήσει. Χιλιοπαιγμένο το έργο.Έχει ενδιαφέρον όμως η οπτική γωνία που βλέπει τα πράγματα.Αν άλλωστε υπήρχε κάμερα στην συνάντηση,όλοι θα καταλάβαιναν ότι στην συνάντηση ο Τάκης ήταν ...αλλού.Διαβάζουμε τι είδε ο Τάκης (και δεν είδαμε εμείς).: 
Απόλυτη κάλυψη
του Δικτύου Σιδηροδρομικών στον απαράδεκτο κ. Θεοχάρη και στα σχέδια της κυβέρνησης!!!
Απίστευτη κωλοτούμπα ΠΑΣΚ – ΔΑΚΕ που από λέοντες έγιναν … αρνάκια!!!

Μετά το θόρυβο που δημιουργήθηκε από τους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς του νεόκοπου Προέδρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Θεοχάρη προς την ΠΟΣ, κατά τη συνάντηση του την Τετάρτη με τα σωματεία ΠΕΠΕ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάλεσε ο ίδιος σήμερα το Προεδρείο της ΠΟΣ, προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Στη συνάντηση μας σήμερα στις 11.15 στην οποία παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι των σωματείων ΠΕΠΕ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ μας δήλωσε τα εξής:

1.- Ισχυριζόμενος ότι είμαστε «μαζί», στον αγώνα για την ύπαρξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υιοθέτησε το παιχνίδι του «καλού και κακού μπάτσου» κατά την προσφιλή συνήθεια του κ. Σπίρτζη και μας δήλωσε ότι διαφωνεί με όσα γίνονται αλλά … θα τα εφαρμόσει!!!
Ο «κακός» στην υπόθεση αυτή είναι ο επίσης διορισμένος από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ κ. Πιτσιόρλας του ΤΑΪΠΕΔ!!! Αυτό το παιχνίδι της κυβέρνησης στο οποίο εμφανίζονται, να διαφωνούν μεν με τις ιδιωτικοποιήσεις αλλά να τις εφαρμόζουν γιατί φταίει ο … Χατζηπετρής, είναι το πιο άθλιο σενάριο στα πλαίσια εφαρμογής του νεοφιλελευθερισμού που επινόησαν οι Μουρούτηδες του ΣΥΡΙΖΑ!!!
2.- Μας δήλωσε ότι, βρίσκονται σε αναβρασμό για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ορίζοντα την 31/5/2016 και μας αποκάλυψε ότι, επειδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει 100 εκατ. ευρώ ταμειακά διαθέσιμα, θέλουν να αγοράσουν τροχαίο υλικό ώστε να παραδώσουν στους αγοραστές «υλικά και όχι ρευστό»!!!
Στο σημείο αυτό αποκαλύφθηκε ότι γίνονται διάφορες παρεμβάσεις ώστε να ευνοηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να αυξηθεί η προίκα της, αλλά … για το ζήτημα αυτό θα επανέλθουμε.
3.- Παραδέχτηκε ότι έχουν γίνει από την πλευρά του (και της Διοίκησης) μια σειρά λάθη σε ότι αφορά τη διαχείριση ζητημάτων όπως, το οργανόγραμμα κ.α.
Είναι βέβαιο ότι ο κ. Θεοχάρης αλλά και όλη η νέα Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγκάλιασε αμέσως τη γνωστή κυβερνητική «παράγκα», ακολούθησε τις συμβουλές και τους χειρισμούς της και τώρα … φτάνοντας μπροστά στο αδιέξοδο επιχειρούν να τα ανασκευάσουν.
4.- Παραδέχτηκε ότι ισχύουν οι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί για την ΠΟΣ που του αποδίδονται. 

Ισχύει λοιπόν ότι χαρακτήρισε το δευτεροβάθμιο εκπρόσωπο (και όχι κάποια παράταξη) των σιδηροδρομικών, δηλαδή την ΠΟΣ, ως «ξεπουλημένη» και ότι «μαζί με τον κ. Πιτσιόρλα υπηρετούν συμφέροντα ιδιωτών»!!!
Στην προσπάθεια μου να αποσπάσω την ομολογία των εκφράσεων, εμποδίστηκα αρκετές φορές από μέλη του ΣΥΡΙΖΑ και του Δικτύου Σιδηροδρομικών οι οποίοι είχαν αναλάβει το δύσκολο έργο της «άμβλυνσης των εντυπώσεων» από τη συμπεριφορά του κ. Θεοχάρη.
Ο κ. Θεοχάρης σε καμία στιγμή δεν πήρε πίσω τις εκφράσεις του, απλώς τις απέδωσε σε κακή στιγμή και αρκέστηκε να δηλώσει ότι σέβεται τα σωματεία.
Η άποψη του κ. Θεοχάρη (όποιος συμφωνεί μαζί μας, είναι εχθρός του λαού) που τη βλέπουμε να καλλιεργείται και σε άλλους χώρους, από άλλα κυβερνητικά στελέχη, είναι επικίνδυνη, αντιδημοκρατική, καθόλου μα καθόλου αριστερή και πρέπει να καταδικαστεί από το σύνολο των σκεπτόμενων σιδηροδρομικών και των εκπροσώπων τους.
Αντί γι αυτό, οι εκπρόσωποι της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ με μια απίστευτη κωλοτούμπα, κατάπιαν την «κάμηλο» και έμειναν και συζητούσαν με τον κ. Πρόεδρο, με ποιο τρόπο θα ιδιωτικοποιηθεί καλύτερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ενώ οι εκπρόσωποι του Δικτύου προσπαθούσαν (κάποιοι λένε ότι το μεθόδευαν μέχρι τα μεσάνυχτα) να αλλάξουν τη συζήτηση. Θαυμάστε τους!!!
Αποχώρησα δηλώνοντας ότι δεν είμαστε στην ίδια όχθη με τον κ. Θεοχάρη. Εκείνος είναι ένα περιπλανώμενο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, που παρέχει τις υπηρεσίες του όπου του ζητηθεί, ενώ εμείς δεν απεμπολήσαμε ούτε θα απεμπολήσουμε ποτέ τις αρχές και τις θέσεις μας π.χ. για να μην ιδιωτικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος!!!
Ο κ. Θεοχάρης μόλις ενάμιση μήνα από το διορισμό του απέδειξε, τόσο με τις αποφάσεις όσο και με τις δηλώσεις του, ότι είναι επικίνδυνος για το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς και πρέπει να αποχωρήσει αμέσως από τη θέση του.
Παναγιώτης Τερζόγλου
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ
Εκπρόσωπος της ΡΙ.Κ.ΣΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου