Μας το ζήτησε ένας καλός συνάδελφος και το αναδημοσιεύουμε.Γιατί καλό είναι να θυμόμαστε κάποια πράγματα.
Διαβάζουμε τις τελευταίες μέρες την απίστευτη επίθεση που γίνεται στους συνδικαλιστές της +ΣυνΕξέλιξης και του Δικτύου Σιδηροδρομικών απο τους Δακίτες και Πασκίτες που νομίζουν ότι..δικαιώθηκαν επειδή ιδιωτικοποιήθηκε η εταιρεία. ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ την μεγαλύτερη επιτυχία που έγινε χωρίς να καταλάβει κανείς απο αυτούς
απολύτως τίποτε.
Διαβάζουμε τις τελευταίες μέρες την απίστευτη επίθεση που γίνεται στους συνδικαλιστές της +ΣυνΕξέλιξης και του Δικτύου Σιδηροδρομικών απο τους Δακίτες και Πασκίτες που νομίζουν ότι..δικαιώθηκαν επειδή ιδιωτικοποιήθηκε η εταιρεία. ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ την μεγαλύτερη επιτυχία που έγινε χωρίς να καταλάβει κανείς απο αυτούς
απολύτως τίποτε.
Την διασφάλιση των θέσεων εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που επετεύχθη μέσω της Σύμβασης των ΥΓΟΣ, όπου διασφαλίζεται ότι 289 μηχανοδηγοί θα απασχολούνται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και αυτοί ΜΟΝΟ για τα επιβατικά τρένα και όσο αυτή επιδοτείται απο τον Κρατικό Κορβανά.
Για τα εμπορικά και το υπόλοιπο έργο προφανώς χρειάζονται ακόμα 113 όπως έχει ήδη ζητηθεί και αποφασιστεί απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2015 (Δεκέμβριος 2015).
Για τα εμπορικά και το υπόλοιπο έργο προφανώς χρειάζονται ακόμα 113 όπως έχει ήδη ζητηθεί και αποφασιστεί απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2015 (Δεκέμβριος 2015).
Σύμβαση των ΥΓΟΣ που διασφαλίζει και τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα ΟΛΩΝ των σιδηροδρομικών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΕΔΩ το απόσπασμα
ΕΔΩ το απόσπασμα
Θυμίζουμε σε όλους τους μηχανοδηγούς ότι η προηγούμενη Σύμβαση για τα ΥΓΟΣ, που είχε υπογραφεί απο την Διοίκηση Ζηλιασκόπουλου και την προηγούμενη πολιτική ηγεσία,με Πρόεδρο της ΠΕΠΕ τον συνάδελφο Τουρλή και Γραμματέα τον συνάδελφο Θεοδωρόπουλο, ΔΕΝ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ απολύτως ΤΙΠΟΤΑ για τους μηχανοδηγούς ή τους υπολοίπους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Και δεν προέβλεπε ΤΙΠΟΤΑ ενώ ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ, το 2010 είχαν ήδη αποκομίσει την αρνητική εμπειρία με την μετάταξη 120 μηχανοδηγών,την οποία ούτε αξιοποίησαν, ούτε όμως φρόντισαν να θωρακίσουν τον κλάδο μας.Προφανώς είχαν αλλού το μυαλό τους , ασχολούμενοι με τα μικρά.
ΔΕΝ θα μιλήσουμε για την μισθολογική καταστροφή που πάθαμε το 2013 με τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ να μας διαβεβαιώνουν ότι δεν θα μας βρεί κακό με το μισθολόγιο.
Θα μιλήσουμε ΜΟΝΟ για αυτό.
Αυτό που κατάφεραν κάποιοι αθόρυβα.
ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ τις θέσεις εργασίας των σιδηροδρομικών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ας ρωτήσουν τώρα τους συναδέλφους στην υπο-ιδιωτικοποίηση ΕΕΣΣΤΥ αν αισθάνονται ασφαλείς και τι λένε για το ότι για αυτούς δεν υπάρχει ανάλογη πρόβλεψη.
Οι συγκρίσεις συνάδελφοι της ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ είναι μοιραίες για εσάς.
Όπως λένε οι μηχανοδηγοί χρησιμοποιώντας τις παροιμίες του θυμόσοφου λαού μας,"τις τελευταίες μέρες φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης".
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. όπως διαβάζει κάποιος,άλλοι μέσα σε ένα χρόνο καταφέρανε αυτήν την διάταξη και άλλοι βγάζουνε ανακοινώσεις γιατί κατάφεραν και συμμετείχαν στην Επιτροπή για να διαλέξουν χρώμα στα μπλουζάκια...
Τα συμπεράσματα βγαίνουν αβίαστα.
Οι 5 που πάλεψαν για αυτήν την διάταξη :
Γενιδούνιας,Γκαντιτζικίδης,Κλειδαράς,Καλαμάρας,Μπάρρος με την αμέριστη στήριξη του Αντιπροέδρου της ΠΟΣ Χάρη Καραδήμα και σε καθημερινή συνεργασία με την ΑΣΚ απο την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και μαζί τους ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι (εκτός απο τους απόντες).
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. όπως διαβάζει κάποιος,άλλοι μέσα σε ένα χρόνο καταφέρανε αυτήν την διάταξη και άλλοι βγάζουνε ανακοινώσεις γιατί κατάφεραν και συμμετείχαν στην Επιτροπή για να διαλέξουν χρώμα στα μπλουζάκια...
Τα συμπεράσματα βγαίνουν αβίαστα.
Οι 5 που πάλεψαν για αυτήν την διάταξη :
Γενιδούνιας,Γκαντιτζικίδης,Κλειδαράς,Καλαμάρας,Μπάρρος με την αμέριστη στήριξη του Αντιπροέδρου της ΠΟΣ Χάρη Καραδήμα και σε καθημερινή συνεργασία με την ΑΣΚ απο την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και μαζί τους ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι (εκτός απο τους απόντες).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου