Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

+ΣυνΕξέλιξη - Αυτή η ΣΣΕ έχει ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

Συνάδελφοι,συναδέλφισες
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς όλους σας για την ΜΑΖΙΚΗ συμμετοχή στην  μεγάλη –δωδεκαήμερη- απεργιακή κινητοποίηση του Σωματείου μας . Κινητοποίηση που πρότεινε η παράταξη μας ,αμέσως μόλις διαπιστώσαμε
την Κυβερνητική παλινωδία στο θέμα της Συλλογικής Σύμβασης  Εργασίας , αποδεικνύοντας προς κάθε κατεύθυνση ότι  μοναδικός  στόχος και πρόταγμα μας, αποτελεί  η  υπεράσπιση των δικαιωμάτων των μηχανοδηγών. 
Για την +ΣυνΕξέλιξη ο Κυβερνητικός-εργοδοτικός συνδικαλισμός του χτες, αποτελεί ΠΑΡΕΛΘΟΝ και όσοι αμφισβήτησαν τις προθέσεις μας, έλαβαν τις κατάλληλες απαντήσεις.
Τους τελευταίους 14 μήνες αγωνιστήκαμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για την διασφάλιση των θέσεων εργασίας  και την υπογραφή ΣΣΕ που θα κατοχύρωνε τις αμοιβές μας. 
Με την Σύμβαση των ΥΔΥ (Δεκέμβριος 2015) ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΜΕ ότι τουλάχιστο 289 μηχανοδηγοί θα εργάζονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο η εταιρεία επιδοτείται από τον Κρατικό κορβανά ενώ η συμφωνία αυτή αποτυπώθηκε και στην ΣΣΕ . Διασφάλιση που δεν υπήρχε ούτε σαν πρόβλεψη στην αντίστοιχη σύμβαση των ΥΔΥ που είχε υπογραφεί το 2013.

Με τις μαζικές μας κινητοποιήσεις στείλαμε ξεκάθαρο μήνυμα στους νέους επενδυτές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ύπαρξη ζωντανών πρωτοβάθμιων Σωματείων.
Με την μαζική συμμετοχή ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών – Από την Αλεξανδρούπολη μέχρι τον Πύργο- στις κινητοποιήσεις ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ ότι ξέρουμε να αγωνιζόμαστε. 
Η  νέα ΣΣΕ έχει ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ καθώς φέρει την υπογραφή 270 μηχανοδηγών που επί 12 μέρες έδωσαν ΜΟΝΑΔΙΚΗ μάχη και σε ΑΥΤΗΝ 

Πετύχαμε την επαναφορά της προστασίας των μηχανοδηγών που μετά από σοβαρή ασθένεια κρίνονται ανίκανοι να ασχοληθούν στα κύρια καθήκοντα τους. 
Καταφέραμε να συμφωνήσουμε για την προσαύξηση της 6ης μέρας εργασίας, εξέλιξη που δικαίωσε τον αγώνα που δώσαμε για το θέμα το 2014
Συμφωνήσαμε για  την αύξηση της χιλιομετρικής αποζημίωσης σε ικανοποιητικά ποσοστά. Εξέλιξη που δεν μας ικανοποίησε πλήρως καθώς η πρώτη-και επίσημη- συμφωνία με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προέβλεπε 100 Ευρώ σε κάθε μηχανοδηγό που θα πραγματοποιούσε πάνω από 4500 πραγματικά χιλιόμετρα. Μετά  την άρνηση του ΤΑΙΠΕΔ για το θέμα, συμφωνήσαμε στην ΣΣΕ το Σωματείο μας σαν εμπλεκόμενο μέρος να ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ προσθετικά το άρθρο. Αναγκάζουμε έτσι τον νέο ιδιοκτήτη να αποδεχτεί ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ως συνομιλητή το συνδικάτο μας ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ότι ο θεσμός της ελεύθερης διαπραγμάτευσης θα υφίσταται. Και το διασφαλίσαμε με τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ να καταψηφίζουν- και πάλι ως μια παράταξη-την εν λόγω διάταξη, στην πλέον ανεξήγητη πράξη των τελευταίων ετών. Ωστόσο, αναγκάστηκαν και άλλαξαν την ψήφο τους για το θέμα, όταν διαπίστωσαν ότι δεν θα επιτρέπαμε σε κανένα να παίξει με τον ιδρώτα των μηχανοδηγών ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ παιχνίδια. Τέλος στο ίδιο άρθρο αποκαταστάθηκε η αδικία που υπήρξε το 2014 σε βάρος των μηχανοδηγών σε Διακοπτό,Πύργο και Βόλο.
Συμφωνήσαμε να λαμβάνουν όλοι, αποζημίωση  ημερησίως (με απόδειξη ταξί) όταν ολοκληρώνουν ή αναλαμβάνουν την εργασία τους μεταξύ των ωρών 00.00-06.00 και εφόσον η εταιρεία δεν έχει ιδία μέσα για να τους μεταφέρει. Αποκαταστάθηκε έτσι η αδικία της μεταφοράς προσωπικού στο ΜΘ και στα περιφερειακά μηχανοστάσια.
Μετά από δεκαετίες καταφέραμε κ πετύχαμε να λαμβάνει ο μηχανοδηγός 7 μέρες άδειας μετά αποδοχών σε περίπτωση δυστυχήματος που έχει ως αποτέλεσμα θανατηφόρο τραυματισμό. 
Τέλος ,αυξήθηκαν  όλες οι κοινωνικές παροχές που προβλέπονταν  στην προηγούμενη ΣΣΕ(2014).
Μετά  από παρέμβαση της ΠΟΣ και την με την σύμφωνη γνώμη των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ δεν καταφέραμε να αναβαθμίσουμε τα προσόντα πρόσληψης του κλάδου, όπως είχε ήδη συμφωνηθεί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Απόφοιτοι ΤΕΙ κτλπ).Όσοι επί δεκαετίες «αγωνίζονταν δήθεν» για το θέμα, έφτασαν στο έσχατο σημείο ,να μιλούν για «εργατική αριστοκρατία των πτυχιούχων,προκειμένου να δικαιολογήσουν την στάση τους.
Συνάδελφοι-συναδέλφισες
όλα αυτά τα καταφέραμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ με τον αγώνα μας και την δωδεκαήμερη απεργία του κλάδου. Κινητοποιήσεων που ανάγκασαν τους Ιταλούς να δώσουν εντολή για την καταβολή εφάπαξ ποσού 1000 Ευρώ σε κάθε εργαζόμενο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την μεταφορά των μετοχών, νομίζοντας ότι με αυτόν τον ΙΤΑΜΟ τρόπο θα διασφαλίσουν εργασιακή ειρήνη τους επόμενους μήνες και ότι θα σιωπήσουμε για το έγκλημα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δηλώνουμε ανικανοποίητοι από το περιεχόμενο της ΣΣΕ
Ωστόσο αυτό καταφέραμε. Δεν πρόκειται ούτε να πανηγυρίσουμε, ούτε να παρουσιάσουμε το άσπρο-μαύρο.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ.
Αποδείξαμε ΕΜΠΡΑΚΤΑ ότι αλλάξαμε την στρατηγική  της ΠΕΠΕ. 
Προχωράμε ΑΜΕΣΑ τις διαδικασίες  για την αλλαγή του καταστατικού του Σωματείου για να ανταποκριθούμε στις νέες συνθήκες, στις νέες εξελίξεις και διοργανώνουμε στην Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβρη την 1η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη της παράταξης μας.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ την προσπάθεια κοιτώντας όλους τους μηχανοδηγούς στα μάτια και εγγυόμαστε ότι θα ΕΙΜΑΣΤΕ δίπλα σε όλους τους συναδέλφους, αφήνοντας ΟΡΙΣΤΙΚΑ πίσω αυτούς που μας οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση .
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ

+ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2016

1 σχόλιο:

  1. Θυμόμαστε ακόμα τι έλεγαν και τι ΕΓΡΑΦΑΝ για την 6η μέρα το 2014 κάποιοι.
    Διαβάζουμε τι είπαν και τι ψήφισαν στο άρθρο 8 και πως έκαναν κωλοτούμπα την επόμενη εβδομάδα.
    Διαβάζουμε την κωλοτούμπα ΤΟΥΣ μετά απο δεκαετίες για τα προσόντα πρόσληψης.
    Πληροφορούμαστε ότι ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ δεν συμφώνησαν να πάρουν οι μηχανοδηγοί και η κίνηση παραπάνω χρήματα, αλλά να πάρουν όλοι τα ίδια (1000 Ευρώ).ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ το ίδιο λοιπόν, ψέμματα μας λέγανε 30 χρόνια οι εκπρόσωποι μας.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ πως όταν χάναμε 50% σε τακτικές αποδοχές ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΤΟΥΣ που όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρασε στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013 ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ παρά λέγανε βάλτε πλάτη στις εμπορικές συμφωνίες για να παρουσιάζεται η εταιρεία ως νύφη!
    ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ τι συμβαίνει στην έλξη με αυτούς που καθημερινά επιδιώκουν να πάρουν την προσωπική τους ρεβάνς επειδή καταλαβάμε ότι 30 χρόνια μας δούλευαν για να εξυπηρετούν τα προσωπικά τους μικροσυμφέροντα.

    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή