Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών μετράει μέρες για το ...επίδομα ευθύνης!!! ΕΜΕΙΣ μετράμε αλλιώς συνάδελφοι

Και μεις μαζί  σας σύντροφοι! Για το επίδομα που θα ανατρέψει τον καπιταλισμό!
Στο στέκι της έλξης  προβληματιζόμαστε σοβαρά  όταν δημόσια ένας κομμουνιστής δηλώνει
 ότι θα ξεκινήσει να μετράει τις μέρες για το επίδομα ευθύνης.

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μετράει τις μέρες που πέρασαν απο την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και ΑΥΤΟ θα έπρεπε να προβάλει το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.

 Όπως το προβάλει ΜΟΝΟ το στέκι της έλξης εδώ και 20 μέρες με συνεχή αρθρογραφία και με την βοήθεια συναδέλφων.

Αποδέχτηκε το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την ιδιωτικοποίηση και ασχολείται με το επίδομα ευθύνης; 

Γιατί ο εκπρόσωπος του ΔΗΜΟΣΙΑ αυτό κάνει!

Έρχεται και η ΕΕΣΣΤΥ και το μήνυμα θα έπρεπε να είναι σαφές.

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ έχει πάρει χαμπάρι τον ρόλο του νεου εκπροσώπου της νεας ΑΣΚΕ. 

Όπως έχουμε πεί η νέα ΑΣΚΕ   αποτελεί εδώ και 15 μήνες ένα κακέκτυπο των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ. Ουρά και άλλοθι τους. Όλοι γνωρίζουν άλλωστε ότι ο  γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ ήταν στον πυρήνα της ΠΑΣΚ το 2009 και είχε συμμετάσχει σε συσκέψεις της άλλοτε κραταιάς παράταξης.
Το ΠΑΜΕ και η ΑΣΚΕ νομίζουν  ότι βρισκόμαστε στο 2013. Όπως το ΚΚΕ αναγνώρισε μετά από 70 χρόνια  το ιστορικο λάθος του , έτσι κ η νεα ΑΣΚΕ καθυστερεί να αντιληφθεί ότι οι εξελίξεις τρέχουν και το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών έχει καταστεί ουραγός σε αυτές. 

Δεν είναι δυνατόν το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών να αρκείται μέσω των εκπροσώπων του σε κριτική για το τι συνέβη στις εκλογές του 2015 στην έλξη,την ώρα που η τραινοσε ιδιωτικοποιειται κ η ΕΕΣΣΤΥ βρίσκεται προ των πυλών,  επειδή ο γραφικός εκπρόσωπος του δεν μπορεί να αποδεχτεί το αποτέλεσμα τους.
Ας αναρωτηθεί καλύτερα γιατί αποτελεί persona non gratta στο ΜΑΙ και μετά ας αναλύει για άλλους 20 μήνες -μέχρι τον Μάη του 18 που θα ξαναεχουμε αρχαιρεσιες-τι έγινε πέρυσι. 
Κάποτε θα το καταλάβει. Πονάει για την προσωπική του αποτυχία , αντιληπτό.
ΩΣΤΟΣΟ.
Το θέμα του ευθύνης , όχι μόνο δεν έχει λήξει για την ΠΕΠΕ αλλά βρίσκεται στην ατζέντα της σε πρώτο μάλιστα πλάνο. Απλά τώρα δεν το πετύχαμε. Αυτό ειπώθηκε ΚΑΘΑΡΑ και ΞΑΣΤΕΡΑ.
Και ειπώθηκε μαλιστα ΚΑΘΑΡΑ στις τελευταίες συνελεύσεις όπου οι μηχανοδηγοί με συντριπτική πλειοψηφία υπέρψηφίσαν τον απολογισμό δράσης πάρα το ότι 4 παρατάξεις καταψήφιΖαν! 
Δεν υπήρχε κανένας λόγος να συνεχιστεί η κοροιδία που συνέβη με την ΣΣΕ του 2014 όταν γράφτηκε το επίδομα στην Σύμβαση και υποτίθεται θα πληρωνόταν με Νομοθετική Ρύθμιση.
Στην φετινή ΣΣΕ δεν αναγράφηκε πολύ απλά γιατί ΑΝ ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία θα μπορέσει να αποτελέσει το θέμα αντικείμενο ελεύθερης συλλογικής διαπραγμάτευσης- την διασφαλίσαμε στο άρθρο 8-, ενώ αν ΟΧΙ (μακάρι λέμε εμείς) το θέμα λύνεται ΠΛΈΟΝ  με άλλο τρόπο. Δύσκολο αλλά γίνεται.

Ο αγώνας μας τους τελευταίους μήνες, ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ. Αυτό ενοχλεί πολλούς.  
Αν το αποτέλεσμα του  ικανοποιεί, αυτό θα το κρίνουν οι συνάδελφοι.
Τελειώνοντας. ...
Έχουν γίνει ανέκδοτο μεταξύ των μηχανοδηγών, τα κυκλώματα εργασίας που έρχονται εδώ και 15 μήνες όπως μας έχει ενημερώσει το ...ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη.
Μέχρι τότε ας μετράει μέρες , άλλωστε εμεις μετραμε 450 μερες που εχουν ερθει τα κυκλώματα που ΘΑ και ΘΑ ....

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Αν ο Κλίτσας είναι κομμουνιστής εγώ είμαι το εγγόνι του ΜΑΟ.Τι ασχολείσε θελω να μαθω ποιος τον παιρνει σοβαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή