Συνεχίζονται τα παράπονα επιβατών για την κατάσταση των λεωφορείων που λειτουργούν συνδυαστικά με τον Προαστιακό στην Πάτρα. Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή επιβάτη προς την Διοίκηση του ΟΣΕ κ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΔΕΝ θα δημοσιεύσουμε τηλέφωνα που αναφέρονται στην επιστολή για ευνόητους λόγους,ενώ θεωρούμε κ λανθασμένη την προσέγγιση που κάνει στο τέλος της επιστολής του ο φίλος επιβάτης. Διαβάζουμε :
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα συνεχή προβλήματα που υφίστανται με το τροφοδοτικό λεωφορείο στη συνδυασμένη υπηρεσία του Προαστιακού Πατρών καθώς και με απρεπή συμπεριφορά του προσωπικού του Σ. Σ. Πατρών και οδηγού λεωφορείου. Τα προβλήματα που υφίστανται από την αρχή της υπηρεσίας (2010) και τα οποία σας έχουμε επισημάνει σε προηγούμενες επιστολές και στις προηγούμενες Διοικήσεις έχουν να κάνουν με την δρομολόγηση ακατάλληλου τύπου λεωφορείου για αστικές μετακινήσεις. Τα τουριστικά λεωφορεία είναι μειωμένης χωρητικότητας, δεν παίρνουν όρθιους επιβάτες με αποτέλεσμα οι χρήστες οι οποίοι είναι κάτοχοι απεριορίστων διαδρομών να ταλαιπωρούνται, δημιουργώντας πολλές φορές δικαιολογημένες εντάσεις με αποτέλεσμα να περιμένουν το επόμενο δρομολόγιο του λεωφορείου που αυτό μπορεί να έχει ως επακόλουθο και το επόμενο δρομολόγιο του τραίνου (1 ώρα αναμονή). Οι συνεχείς διαγωνισμοί για μείωση του κόστους λειτουργίας της υπηρεσίας μάλλον εξανεμίζονται στη δρομολόγηση περισσότερων λεωφορείων που πάλι δεν επαρκούν και από την άλλη κατακόρυφη αύξηση του κόστους λειτουργίας της συνδυασμένης υπηρεσίας καθώς και σημαντικές καθυστερήσεις, μειώνοντας το κύρος και την αξιοπιστία της. Να σας επισημάνουμε το τελευταίο διάστημα σε όλες τις στάσεις του προαστιακού έγιναν σημαντικές παρεμβάσεις για την καλύτερη λειτουργικότητα. Μεταξύ αυτών και ράμπα για την πρόσβαση των ΑΜΕΑ. Από την άλλη όμως τα λεωφορεία που δρομολογούνται αποκλείουν την προσβασιμότητα στα άτομα μειωμένης κινητικότητας. Και ερωτούμε τι θα γίνει στην περίπτωση που κάποιος συμπολίτης μας μειωμένης κινητικότητας αποφασίσει να κάνει χρήση της συνδυασμένης υπηρεσίας; Πως θα διαχειριστείτε ένα τέτοιο «ευαίσθητο» περιστατικό;
Σας υπενθυμίζουμε ότι υπάρχουν 5 αστικά λεωφορεία τα οποία είχαν αγοραστεί από την προηγούμενη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με σκοπό να χρησιμοποιηθούν στον Προαστιακό Πατρών τα οποία παραμένουν ανενεργά τουλάχιστον 3 χρόνια στο Θριάσιο Αμαξοστάσιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα λεωφορεία αυτά είναι αστικού τύπου κατάλληλα για τέτοιες μετακινήσεις, διπλάσιας χωρητικότητα και προσβάσιμα από άτομα μειωμένη κινητικότητα.Εκτός των συνεχών προβλημάτων προέκυψε και θέμα με την απρεπή συμπεριφορά προσωπικού τόσο του οδηγού του συμβεβλημένου λεωφορείου όσο και προσωπικού ή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή του ΟΣΕ (πιθανόν του ΟΣΕ) την Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016 και ώρα 19:00. Σας μεταφέρω τι γράφτηκε στην «Ομάδα Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών». Φοιτητές περίμεναν στην στάση του Παιδαγωγικού για το τροφοδοτικό λεωφορείο του Προαστιακού. Ήρθε μόνο ένα λεωφορείο το οποίο γέμισε ασφυκτικά σε σημείο που δεν χωρούσε άλλους επιβάτες και δυστυχώς για ακόμα μία φορά κάποιοι έμειναν εκτός. Έγινε διαμαρτυρία στον οδηγό ρωτώντας τον τι θα γίνει με τον κόσμο που δεν μπορούσε να επιβιβαστεί, προτρέποντάς τον παράλληλα να πάρει τηλέφωνο να έρθει άλλο λεωφορείο. Ο οδηγός άρχισε να ωρύεται και είπε πως δεν είναι δική του δουλειά και να βρούνε οι επιβάτες λύση. Επειδή τα προβλήματα είναι καθημερινά, φοιτήτρια πήρε πρωτοβουλία και έκατσε έμπροσθεν του λεωφορείου με σκοπό να τον προτρέψει τον οδηγό να κάνει κάτι. Παρόλα αυτά, συνέχισε να ωρύεται και δεν δίστασε να βάλει μπροστά, να ξεκινήσει (θα μπορούσε να προκαλέσει ατύχημα) και έπειτα σηκώθηκε και έφυγε. Να σημειωθεί ότι τα εισιτήρια στο μαγαζί του Παιδαγωγικού είχαν τελειώσει και το εκδοτήριο στην Πρυτανεία κλείνει στις 18:00 οπότε η μόνη λύση για να κατέβουν οι φοιτητές στο κέντρο ήταν να πληρώσουν 2€ επιβαρυμένο εισιτήριο με το ΚΤΕΛ για να μην περιμένουν το επόμενο δρομολόγιο. Τηλεφώνησαν, λοιπόν, στον Ο.Σ.Ε. όπου τους έδωσαν το τηλέφωνο του Σταθμάρχη ως υπεύθυνου . Έπειτα τηλεφώνησαν στον Σταθμάρχη, εκείνος στις διαμαρτυρίες των φοιτητών τους εξύβρισε και έκλεισε το τηλέφωνο. Τέτοιες συμπεριφορές όχι μόνο δεν οξύνουν τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα και εξαγριώνουν περισσότερο τους αγανακτισμένους επιβάτες αλλά μειώνουν το κύρος του πρώην Ομίλου ΟΣΕ. Ανεξαρτήτως αν ο σταθμάρχης υπηρεσίας (πιθανόν του ΟΣΕ) να είναι μην είναι υπεύθυνος για το λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά δεν έχει κανένα δικαίωμα να εξυβρίζει πόσο μάλιστα αν ο υπεύθυνος που απάντησε στην κλήση ήταν προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Όσο για τον οδηγό του λεωφορείου απέδειξε «περήφανα» τον επαγγελματισμό του.
Απαιτούμε
1. Την δρομολόγηση αστικών λεωφορείων που έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα ώστε να λυθεί μόνιμα το πρόβλημα της συνδυασμένης υπηρεσίας και της μετακίνησης ατόμων μειωμένης κινητικότητας.
2. Να κλιθούν σε απολογία τόσο ο υπεύθυνος του σταθμού (ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή ΟΣΕ) όσο και ο οδηγός του συμβεβλημένου λεωφορείου.
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο 27/10/2016 και ώρα 11 το πρωί θα γίνει διαμαρτυρία επιβατών στο κεντρικό σταθμό των Πατρών για τα προβλήματα που ταλανίζουν τους χρήστες και την απρεπή συμπεριφορά οδηγού και σταθμάρχη.
Με εκτίμηση
Διαχειριστής της ομάδας του FB
«Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών»
Γκλαβάς Βασίλειος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου