Λάβαμε κ δημοσιεύουμε επιστολή της νέας Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ
Μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και τη χώρα, δεχτήκαμε την πρόκληση να αναλάβουμε τη Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ, της σιδηροδρομικής εταιρείας που έχει ως αντικείμενο τη συντήρηση του σιδηροδρομικού
Μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και τη χώρα, δεχτήκαμε την πρόκληση να αναλάβουμε τη Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ, της σιδηροδρομικής εταιρείας που έχει ως αντικείμενο τη συντήρηση του σιδηροδρομικού
τροχαίου υλικού, αλλά και άλλων μέσων σταθερής τροχιάς.
Μέλημά μας είναι η βελτιστοποίηση των μεγεθών της ΕΕΣΣΤΥ, η αξιοποίηση όλου του έμψυχου δυναμικού και η αυστηρή τήρηση της εργατικής νομοθεσίας και των κανόνων της υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας. Οι εργαζόμενοι σιδηροδρομικοί με την εξειδικευμένη σιδηροδρομική τεχνογνωσία που διαθέτουν είναι η «καρδιά» αλλά και η πολύτιμη περιουσία της εταιρείας. Στην κατεύθυνση αυτή θα φροντίσουμε για τη διατήρηση αλλά και μετάδοση αυτής της πολύτιμης τεχνογνωσίας σε νεότερους εργαζόμενους με όλα τα διαθέσιμα μέσα και όλες τις δυνάμεις μας. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών και των θέσεων εργασίας της εταιρείας είναι από τα κύρια θέματα της Διοίκησής μας.
Πιστεύουμε ότι η βελτίωση της λειτουργίας της ΕΕΣΣΤΥ και η ανάπτυξη των σχέσεων της με όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα, θα συμβάλλει ώστε ο σιδηρόδρομος να επανακτήσει σταδιακά την αξιοπιστία του, να καταστεί περαιτέρω ασφαλής και να αναδειχθεί στο άμεσο μέλλον σε μοχλό ανάπτυξης της χώρας. Η Διοίκηση θα χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα ούτως ώστε η ΕΕΣΣΤΥ να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει στον τομέα της βιομηχανίας οχημάτων.
Όλοι οι σιδηροδρομικοί γνωρίζουν τη θέση μας για την υπόθεση της ιδιωτικοποίησης, η διαδικασία της οποίας ξεκίνησε από προηγούμενες κυβερνήσεις και σήμερα βρίσκεται στο τελικό της στάδιο. Όσον αναφορά τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, η Διοίκηση μας θα αναδείξει την καίρια σημασία της ΕΕΣΣΤΥ για την Ελληνική Βιομηχανία οχημάτων σε συνθήκες συνεχώς αυξανόμενων σιδηροδρομικών μεταφορών και τον ρόλο που έχει όσον αφορά την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας και της οικονομίας μέσω της ελληνοποίησης των προμηθειών των μη κρίσιμων ανταλλακτικών. Επίσης θα αναδειχθεί η άυλη αξία της εταιρείας μας η οποία, λόγω κυρίως του μεγέθους του ελληνικού σιδηρόδρομου, της ανάθεσης του έργου της συντήρησης του τροχαίου υλικού σε αυτή για δέκα έτη, της καίριας θέσης και του μεγέθους των υποδομών της και των δυνατοτήτων συντήρησης του τροχαίου υλικού όλων των μέσων σταθερής τροχιάς, θα αποτελεί μονοπώλιο για τα επόμενα χρόνια. Θα αναδείξουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι η τεχνογνωσία του προσωπικού μας σε ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά και μηχανολογικά- μηχανουργικά θέματα είναι του ίδιου τουλάχιστον επιπέδου με αυτή των μονάδων τροχαίου υλικού άλλων δικτύων με πολλαπλάσιο μέγεθος και θα προσπαθήσουμε να πείσουμε (τουλάχιστον τους καλόπιστους), ότι για την υπερτονισμένη κακή κατάσταση του Δημόσιου τομέα ελάχιστα ή καθόλου ευθύνονται οι εργαζόμενοι, όσον αφορά τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Η Διοίκησή μας πιστεύει ότι για την ίδρυση μιας εταιρίας με τα χαρακτηριστικά της ΕΕΣΣΤΥ και με τον εξασφαλισμένο κύκλο εργασιών της, χρειάζεται επένδυση μερικών εκατοντάδων εκατομμυρίων ακόμη και σήμερα, στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ Ο Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ
Γιάννης Αντωνιάδης Γιώργος Αναγνωστόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου