Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Επικίνδυνες λογικές απο ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ,σε συνελεύσεις το ζήτημα των ωρών μηχανοδήγησης

Αγκαλιασμένες χέρι-χέρι, όπως συμβαίνει τα τελευταία 4 χρόνια, ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ απέρριψαν την πρόσκληση σε διάλογο απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την συνυπογραφή συμφωνίας για τις ώρες μηχανοδήγησης.
Οι 6 μοιραίοι συνδικαλιστές των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ, είπαν πως το Σωματείο δεν
θα πρέπει να διαβουλευτεί για το θέμα και να υπογράψει - ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ  ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ-συμφωνία που θα κατοχυρώνει το επάγγελμα μας (αν τελικά συμφωνήσουμε).
Μετά απο 50 χρόνια η ΠΕΠΕ έλαβε σαν Σωματείο πρόσκληση ΕΠΙΣΗΜΑ για διαβούλευση και οι επικίνδυνοι αυτοί συνδικαλιστές την πέταξαν στα σκουπίδια, για να ικανοποιήσουν νοσηρές σκέψεις και επιδιώξεις τους.
 Η ΠΕΠΕ δεν συμμετέχει στον διάλογο λένε ποιοι άραγε, τα ίδια άτομα που το 2010 διαβουλεύονταν επί 4 μήνες τις μετατάξεις,120 μηχανοδηγών. Και το λένε υποστηρίζοντας ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αναξιόπιστη!
Για αυτούς άλλωστε,αξιόπιστοι ήταν όσοι μετέτασσαν μηχανοδηγούς και μας έκοβαν 50% απο τον μισθό μας!
Δεν συζητούν λένε με την αναξιόπιστη Διοίκηση, persona non gratta οι κκ Τσαλίδης και Θεοχάρης και πόσα άλλα....
Κάποιοι μάλιστα θυμήθηκαν γελώντας, ότι τα ίδια πρόσωπα που κάποτε θεωρούσαν persones non gratta Διευθυντές (πριν το 2012) βρέθηκαν στην συνέχεια αγκαλιασμένοι μαζί τους.
Ίσως ζήσουμε να το δούμε και αυτό,άλλη μια ιστορική δηλαδή κωλοτούμπα μετά απο "μεγάλες" δηλώσεις,μικρών συνδικαλιστών.
Ο Πρόεδρος του Σωματείου μετά απο αυτήν την εξέλιξη τόνισε πως θα περιμένει την τελική πρόταση της Διοίκησης και μόλις αυτή κατατεθεί, θα αποφασίσουν για την υπογραφή της, οι μοναδικοί που τους αφορά το θέμα.
Οι μηχανοδηγοί μέσα απο συνελεύσεις και μυστική ψηφοφορία.
Δεν θα επιτρέψουμε στις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ να συνεχίσουν να υποθάλπτουν και να βάζουν εμπόδια σε ότι καλό πάει να γίνει,είπε.
Απο την πρώτη μέρα άλλωστε,αυτό κάνουν. 
ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί το έχουν καταλάβει.
Και αυτοί τελικά θα είναι που θα κληθούν να αποφασίσουν για το αν η ΠΕΠΕ ιστορικά θα κάνει ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός ή θα αφήσει την ευκαιρία να πάει χαμένη.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

3 σχόλια:

  1. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είναι μυστικές οι ψηφοφορίες.ολα φανερά μακριά αο στρατηγικα παιχνιδακια κι ο καθένας να αντιμετωπιζει τις συνέπειες της γνώμης του σαν ώριμος και συνειδητοποιημένος εργαζόμενος που είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς οι εργατοπατέρες του παρελθόντος εξακολουθούν να ασκούν πιέσεις, με μόνο γνώμονα μικροκομματικά οφέλη και προσωπικές εμμονές και εμπάθειες. Για να αναλάβει εξολοκλήρου την ευθύνη της γνώμης του ένας μηχανοδηγός χρειάζεται την προστασία της μυστικής ψηφοφορίας.

      Διαγραφή
    2. Η μεγαλυτερη πιεση ειναι η δημοσιοποιηση της αποψης σου.αποψης που γινεται αντικειμενο κριτικης ειδικα σε οτι αφορα θεματα ψηφοφοριων.Αν πραγματικα θες να αλλαξεις κατι ουσιωδες κανεις ριζοσπαστικες κινησεις και μια απο αυτες ειναι η φανερη ψηφοφορια.Αλλωστε οι πιεσεις υπαρχουν ανεξαρτητα απ το αν θα ψηφισεις μυστικα αυτο που εχεις πει ή σου εχουν πει.Ειδικα δε αν δεν θες να καταληξεις κι εσυ εργατοπατερας....

      Διαγραφή