Μάρσα ΕΜΠΡΟΣ για τον κλάδο μας.
Το στέκι της έλξης δεν είχε τοποθετηθεί δημόσια για το Οργανόγραμμα καθώς έτρεχε η διαβούλευση ενώ δεν θέλαμε να εμπλακούμε σε ατέρμονες αντιπαραθέσεις με κανένα. Η παραπληροφόρηση απο τον ΣΚΑΙ χτες αργά το βράδυ επιβεβαίωσε τα όσα υποπτευόμαστε,τουλάχιστο εμείς που παρακολουθούμε τα πράγματα καθημερινά. Η έλξη βγαίνει σαφώς κερδισμένη με το νέο
Οργανόγραμμα.
Βγαίνει κερδισμένη όχι γιατί δημιουργούνται 5 νέες θέσεις ευθύνης (απο 28 το 2014, θα προκηρυχτούν 33 θέσεις ευθύνης) ΜΟΝΟ στην ΔΙΚΑΜ,ούτε γιατί έχουμε νέες θέσεις στην ΔΙΤΡΥ,ούτε γιατί δημιουργείται η Υπηρεσία Ελέγχου Κυκλοφορίας και επανέρχονται οι ΜΕΚ με ουσιαστικό ρόλο, αλλά γιατί μετά απο πολλά χρόνια ικανοποιήθηκε ένα βασικό αίτημα του κλάδου.
Η έλξη πλέον έχει αυτοδιοίκητο καθώς στην ΔΙΚΑΜ, την Διεύθυνση που απασχολεί μηχανοδηγούς και ασχολείται με τον κλάδο μας, για να προαχθεί κάποιος σε τμήμα ή υπηρεσία πρέπει να έχει δίπλωμα μηχανοδηγού.
Κοινώς να έχει περάσει απο τα χειριστήρια.
Κανείς άλλος κλάδος (Μηχανικοί, Τεχνολόγοι) δεν μπορεί πλέον να εμπλακεί στις προαγωγές του κλάδου μας αν δεν έχει άδεια μηχανοδηγού και δεν έχει περάσει απο την ρόδα όπως λένε οι παλιοί μηχανοδηγοί.
Ένα αίτημα του κλάδου που διαρκούσε δεκαετίες, που όλο το ακούγαμε και όλο δεν το βλέπαμε ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Χωρίς πολλές φωνές, χωρίς φανφάρες, χωρίς ήρωες.
Με σοβαρή και συστηματική δουλειά,απο αυτούς που έχουν την ευθύνη για τον κλάδο μας.
Αυτούς που επέλεξαν οι μηχανοδηγοί να τους εκπροσωπούν.
Βεβαίως και το Οργανόγραμμα έχει παραλείψεις.
Κανείς δεν λέει το αντίθετο.
Αυτές έχουν ήδη εντοπιστεί και απο σήμερα θα ξεκινήσει η προσπάθεια αποκατάστασης τους.
Όμως το μεγάλο βήμα για την ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ αναβάθμιση του κλάδου μας έγινε σήμερα.
Η ιστορία αυτό καταγράφει.
Αν μάλιστα αυτό είχε γίνει τις μέρες της επίπλαστης ευημερίας,τότε που όλα ήταν πολύ πιο εύκολα και εφικτά,σήμερα η έλξη θα είχε ίσως και μηχανοδηγό για Διευθυντή πετυχαίνοντας το απόλυτο στην ΔΙΚΑΜ.
Οι μηχανοδηγοί και ξέρουν και κρίνουν.
Η σημερινή είναι μια νέα μέρα για τον κλάδο έλξης.
Το στέκι της έλξης - Τo blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου