Εγκρίθηκε τελικά η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο το Ελεγκτικό Συνέδριο,πράγμα που σημαίνει ότι το διάστημα που απομένει μέχρι την υπογραφή της τελικής Σύμβασης Πώλησης το
Σωματείο μας θα πρέπει να επιλύσει κάποια απο τα -λίγα- θέματα που υπάρχουν ακόμη σε εκκρεμότητα.
Αναφερόμαστε στο θέμα της εκπαίδευσης των 22 βοηθών μηχανοδηγού (το οποίο βρίσκεται στην τελική του φάση) καθώς και σε αυτό της υπογραφής της συμφωνίας για τις ώρες μηχανοδήγησης ενώ θα πρέπει να λυθεί και το θέμα με τους συναδέλφους που έχουν ζητήσει να παραμείνουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μετά την ιδιωτικοποίηση της (αυτούς που επιστρέψαν με απόσπαση).
Για το πρώτο θέμα η πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι βρίσκεται στην τελική του ευθεία ενώ για το δεύτερο θέμα, η τελική πρόταση της Διοίκησης -αν υπάρξουν αλλαγές σε αυτήν που κατατέθηκε για διαβούλευση- θα συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας και αν υπάρξει διαφωνία θα οδηγηθούμε σε Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις, εντός του Φεβρουαρίου.
Για το θέμα της παραμονής των συναδέλφων εκκρεμεί η συνάντηση του Σωματείου μας με τον Υπουργό Μεταφορών προκειμένου να δοθεί λύση.
Φυσικά μόλις υπογραφεί και το σύμφωνο συνεργασίας (spa) θα κληθεί και στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία των Ιταλών μηχανοδηγών για να υπάρξει ενημέρωση γύρω απο πολλά θέματα.
Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου