Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Προτεραιότητα, η βελτίωση των υπηρεσιών τόνισε ο Ρενάτο Μαντσοντσίνι

Επενδύσεις 500 εκ Ευρώ ενώ...οι Ιταλοί γνώριζαν τι συμβαίνει τους τελευταίους μήνες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς ήταν σε συνεχή επικοινωνία με το ΤΑΙΠΕΔ! Ωστόσο τονίζει ότι στην Διοίκηση θα τοποθετηθούν και νέα στελέχη που θα μεταφέρουν την εταιρική κουλτούρα των Ιταλών. Διαβάζουμε την συνέντευξη >

Χρονιά-ορόσημο για εμάς είναι το 2018, οπότε
θα είναι έτοιμη η νέα πλήρως ηλεκτροδοτούμενη γραμμή. Η πραγματική αλλαγή για την Ελλάδα είναι η δική μας έγκαιρη έλευση, καθώς και να έχουμε φυσικά νέα τρένα για να τη λειτουργήσουμε από την 1η Ιανουαρίου 2019» εξηγεί ο κ. Μαντσοντσίνι. Νούμερο «ένα»  προτεραιότητα λοιπόν είναι η βελτίωση των υπηρεσιών, αλλά και να ληφθεί άμεσα η απόφαση για τα τρένα που θα «τρέξουν» στη νέα γραμμή, μιας και ο υφιστάμενος στόλος δεν είναι ούτε αρκετός, ούτε κατάλληλος.


Μέχρι την τελική μεταβίβαση των μετοχών, ξεκινά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μια μεταβατική περίοδος κατά την οποία η σημερινή διοίκηση θα πρέπει να συναποφασίζει με τους Ιταλούς για όλες τις σημαντικές αποφάσεις που αφορούν την εταιρεία. Παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα πολλοί σχολίαζαν ότι οι νέοι ιδιοκτήτες ήταν άφαντοι, εκείνοι βρίσκονταν σε συνεχή επαφή με το ΤΑΙΠΕΔ.

«Δεν μπορούσαμε φυσικά να εμφανιστούμε σε μια εταιρεία της οποίας δεν ήμασταν ιδιοκτήτες, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν γνωρίζουμε τον τρόπο που λειτουργεί και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Από εδώ κι εμπρός θα είμαστε σε συνεχή συνεργασία» επισημαίνει.

Οσον αφορά τους περίπου 700 εργαζομένους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ορισμένοι εκ των οποίων έβλεπαν την ιδιωτικοποίηση με ανησυχία, ο επικεφαλής των Ιταλικών Σιδηροδρόμων καθησυχάζει ότι, σύμφωνα με την ανάλυση που έχει κάνει ο επενδυτής, «ο αριθμός των εργαζομένων είναι εντάξει, οπότε δεν έχουμε καμία πρόθεση μείωσης του προσωπικού της εταιρείας».

Προκειμένου να εμπεδωθεί μια νέα κουλτούρα, στη διοίκηση θα τοποθετηθούν στελέχη που έχουν την εμπιστοσύνη και την εμπειρία του Ομίλου.

Εξαιρετικό προσωπικό

«Είμαστε σίγουροι ότι υπάρχει εξαιρετικό προσωπικό με ικανότητες, οπότε πιστεύω ότι το 99% των εργαζομένων θα παραμείνουν σε αυτή τη μεγάλη οικογένεια».

Από την πλευρά τους αρκετοί εργαζόμενοι βλέπουν με καλό μάτι την πρόθεση των νέων ιδιοκτητών της εταιρείας να προχωρήσουν σε επενδύσεις ύψους 500 εκατ. ευρώ, ποσό που θεωρείται μεγάλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος», μια επένδυση τέτοιου μεγέθους δικαιολογεί την απόκτηση νέου ιδιόκτητου στόλου και εγκαταστάσεων, όπως «χτίζουν» τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι operators ανά την Ευρώπη μπροστά και στην πλήρη απελευθέρωση της αγοράς βάσει του 4ου Σιδηροδρομικού Πακέτου που ψηφίστηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Οπως τονίζει ο κ. Μαντσοντσίνι στο «Βήμα», η σύμβαση αγοραπωλησίας - την οποία πολλοί χαρακτήρισαν κρυφή - δεν περιλαμβάνει κανέναν όρο σχετικό με την υποδομή.

Επισημαίνεται ότι από τις συμβάσεις που αφορούν αποκρατικοποιήσεις δημοσιεύονται επίσημα μόνο εκείνες που περνούν από την έγκριση του Κοινοβουλίου, η οποία δεν απαιτείται σε αυτή την περίπτωση. «Προφανώς για να προχωρήσει ο σχεδιασμός που έχουμε για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να είμαστε σε αγαστή συνεργασία με τον διαχειριστή της υποδομής, δηλαδή τον ΟΣΕ, όμως αυτή η ιδιωτικοποίηση δεν αφορά τη σιδηροδρομική υποδομή ή τις αμαξοστοιχίες. Αυτά παραμένουν στον δημόσιοι έλεγχο» λέει ο διευθύνων σύμβουλος της FS.

2 σχόλια:

  1. Να πούμε στον κύριο ότι κατ'αυτών λοιπόν υπάρχει και το 1 της εκατό!!! που δεν θέλει την εταιρεία του,με αυτούς τη θα γίνει...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή