Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Να μας πει η ΡΑΣ,οι ιδιωτικές εταιρείες θέλουν να πιστοποιήσουν συνταξιούχους, ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;

Σοβαρά τα ερωτήματα για τα στελέχη της ΡΑΣ κ τον απερχόμενο -συνταξιούχο νομίζουμε-  σιδηροδρομικό Πρόεδρο της, που  θα πρέπει να δώσουν ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ με τις θέσεις τους για το θέμα. Τα ψέμματα τελειώσαν.
Το δημοσίευμα της Καθημερινής αποκάλυψε όσα κατά καιρούς έχουμε γράψει για την προσπάθεια ιδιωτικών εταιρειών να πιστοποιήσουν συνταξιούχους μηχανοδηγούς. Αυτό αποδεικνύεται απο την
τοποθέτηση του Προέδρου της ΡΑΣ που στην ουσία επιβεβαιώνει το θέμα.

Τα πράγματα είναι πλέον απλά.
Τα στελέχη της ΡΑΣ και ο απερχόμενος Πρόεδρος της (που είναι και αυτός συνταξιούχος σιδηροδρομικός) θα πρέπει μετά το δημοσίευμα (που όλως.... τυχαίως είναι ανυπόγραφο)  να μας γνωρίσουν ΑΝ έχει κατατεθεί αίτημα για εκπαίδευση ΝΕΩΝ μηχανοδηγών απο ιδιωτικές εταιρείες.
Γιατί εμείς γνωρίζουμε ότι ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ έχουν αιτηθεί να πιστοποιήσουν, προφανώς για να γλυτώσουν το υψηλό κόστος της εκπαίδευσης και να αποκλείσουν ΑΝΕΡΓΟΥΣ απο το δικαίωμα στην εργασία, την ώρα που στην χώρα η ανεργία φτάνει στο 60% στους νέους ηλικίας 20-40 ετών!
Ο κ. Τσιαμαντής οφείλει να ενημερώσει τον σιδηροδρομικό κόσμο αν στηρίζει ή όχι αυτό το αίτημα των ιδιωτικών εταιρειών και κυρίως τι λένε για αυτό τα στελέχη της ΡΑΣ στις συσκέψεις στο Υπουργείο Μεταφορών.
Το στέκι της έλξης θα θέσει υπόψην της Ελληνικής Κοινωνίας αυτές τις απόψεις τους, στον δημόσιο διάλογο, γιατί ΟΛΟΙ κρίνονται.

Γιατί θα πρέπει να ξέρουμε ΑΝ ορισμένοι εννοούν την ιδιωτική πρωτοβουλία ως πρόσληψη συνταξιούχων που έχουν λάβει τα ΠΑΝΤΑ απο τον σιδηρόδρομο (εφάπαξ , συντάξεις κτλπ) και θέλουν να ξαναμπούν στην κυκλοφορία ως εργαζόμενοι, στον ευαίσθητο τομέα της μηχανοδήγησης τρένων.
Αν τα στελέχη της ΡΑΣ έχουν αυτήν την άποψη να το πούν στην Ελληνική Κοινωνία.
Να γνωρίζουν ότι οι μηχανοδηγοί σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΡΗΤΑ τις πρακτικές αυτές καθώς και ότι το Σωματείο μας είναι κάθετα αντίθετο στην εκπαίδευση και πιστοποίηση συνταξιούχων.
Το μοναδικό αίτημα που υπάρχει για εκπαίδευση στην ΡΑΣ είναι αυτό της εκπαίδευσης των 22 βοηθών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ορισμένοι ΠΟΝΗΡΟΙ θέλουν να χρησιμοποιήσουν ως κερκόπορτα για να περάσουν απο αυτήν συνταξιούχους!

Τέλος, στους συνταξιούχους μηχανοδηγούς τονίζουμε ότι γράψαμε και στο παρελθόν.
Η μείωση της σύνταξης τους θα είναι απο το πρώτο Ευρώ και στο 60% τουλάχιστο.
ΔΕΝ θέλουμε -και θα κάνουμε τα ΠΑΝΤΑ- για να ΜΗΝ  τους δούμε πάνω σε τρένα,αλλά δίπλα σε εμάς στους κοινωνικούς αγώνες για καλύτερες συντάξεις και συνθήκες αξιοπρέπειας στην καθημερινότητα του πολίτη.
Να γνωρίζουν ότι ΑΝ επιμείνουν η στάση της ΠΕΠΕ θα είναι σκληρή στον ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.
Οι συνταξιούχοι είναι για να απολαμβάνουν τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να εργάζονται πάνω στα τρένα.
ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


5 σχόλια:

  1. κατα τα αλλα δεν ξεχνατε τους 45 μεταταχθέντες μηχανοδηγους ..ποση υποκρισια πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζουμε ότι θα υπάρξει έστω και ένας απο τους 45 μεταταχθέντες που θα δεχόταν να εργαστεί ως συνταξιούχους. Η αξιοπρέπεια ΔΕΝ διαπραγματεύεται.
      Και οι 45 συνάδελφοι ήταν και είναι αξιοπρεπείς.
      Τέλος η ΠΕΠΕ, είναι απο τα λίγα - αν όχι το μοναδικό Σωματείο- που έχει κάνει τα πάντα και για τους 45 τα τελευταία 6 χρόνια ξοδεύοντας δεκάδες χιλιάδες Ευρώ για την αποκατάσταση της αδικίας που υπέστησαν απο την εγκληματική πολιτική των μνημονίων.
      Και αυτό το παραδέχονται όλοι και εντός και εκτός ΠΕΠΕ.

      Διαγραφή
  2. Εχω καποια ερωτηση να κανω στο ΔΣ της ΠΕΠΕ ποια θεση πηρε περα απο τον δικαστηκο αγωνα που κανει για τους 45 μηχανοδηγους μετα την μεταταξη τους οι μηχανοδηγοι πληρωνονταν ποσες αναπαυσεις ο καθενας τι θεση επρεπε να παρει η ΠΕΠΕ αλλα στηριζε την τραινοσε να γινη κερδοφορα αδιαφοροντας για τους μεταταχθεντες οι οποιοι πηραν μικροτερο εφαπαξ και συνταξη σε σχεση με αυτους που συνταξιοδοτηθηκαν απο την τρενοσε και μην μπαινεται στον κοπο να σχολιαζεται εαν καποιοι μεταταγμενοι δικαιολογημενα θελησουν να εργαστουν στις ιδιωτικες εταιρειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι υποχρεωτικά μεταταγέντες, που σήμερα είναι (μάλλον όλοι) συνταξιούχοι, δεν περάστηκαν στο Μητρώο με εντολή τότε Διευθυντή που τότε έλυνε και έδενε, στηρίζοντας τις επιλογές της Κυβέρνησης Του και του Υπουργού Του (όπως τους αποκαλούσε). Εις εξ αυτών, μάλλον ο προλαλήσας, είναι ο φορτικότερος προς υπηρεσίες ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να βρει τα διπλώματά του για να δουλέψει σε ιδ. εταιρεία, ξεχνόντας τι του έκανε τότε ο σήμερα προωθών αυτή τη διαδικασία μετά την έξοδό του από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την "προσφορά" της εμπειρίας του σε ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία. Αλλά η αξιοπρέπεια είναι άγνωστη λέξη σε κάποιον που με το παραμικρό "ενημερώνει" ΡΑΣ, ΟΣΕ και Αστυνομικές Αρχές για υποτιθέμενες παρανομίες άλλων συνταξιούχων. Οι όποιες πραγματικές ανάγκες για κάλυψη υποχρεώσεων, δεν δικαιολογούν την απόλυτη δουλικότητά του και τη διάθεσή του για "ενημέρωση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπαρχει μια μεγαλη διαφορα μεταξυ του ενος και του αλλου οπως αναφερεις αλλα δεν γνωριζεις την διαφορα ηλικιας που ειναι πανω απο (25) χρονια ειναι 80 ετων το καταλαβες

    ΑπάντησηΔιαγραφή