Μετά απο επικοινωνία του Προεδρείου του Σωματείου μας με την ΔΙΚΑΜ
σήμερα έγινε γνωστό ότι το θέμα με την εγκύκλιο για τις εφεδρείες - ελιγμούς δεν αφορούσε σε καμία περίπτωση τον τρόπο υπολογισμού της χιλιομετρικής αποζημίωσης.
Απο την πρώτη στιγμή το στέκι της έλξης αναφέρθηκε στο θέμα και στην ακατανόητη (ακόμα και σήμερα ) για εμάς, εγκύκλιο.
Δυστυχώς, ο γνωστός προβοκάτορας της ΔΑΚΕ - γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ έσπευσε να ερμηνεύσει κατά το δοκούν μια εγκύκλιο που ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ σημείο της ΔΕΝ αναφερόταν σε οικονομικά ζητήματα.
Σε όσα έχουμε ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ (γιατί οφείλουμε πλέον να προστατεύσουμε τους μηχανοδηγούς) και αποτελούν βαρβάτη ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ με ΑΠΩΤΕΡΟ στόχο την μείωση αποδοχών των μηχανοδηγών -για να δικαιωθεί η παρουσία στα κοινά του πλέον γραφικού συνδικαλιστή- συγκαταλέγεται η δημόσια τοποθέτηση του ότι οι μηχανοδηγοί κάνουν λιγότερους ελιγμούς απο όσους αναγράφονται στα προγράμματα εργασίας και άρα θα υποστούν σοβαρές μειώσεις.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που προχωρά σε τέτοια προβοκάτσια συνδικαλιστής με ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ και ΣΚΟΠΟ να παραπλανήσει τους μηχανοδηγούς και να δημιουργήσει ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ για το τι δικαιούνται.
Τα ίδια -θυμίζουμε στους μηχανοδηγούς- είχαν γίνει και με αυτούς που δημοσίευαν κάποτε την Σύμβαση των Ξενοδοχουπαλλήλων για να μας πείσουν ότι δεν δικαιούμαστε την προσαύξηση της 6ης μέρας.Την οποία πληρωνόμαστε σήμερα κανονικά.Τότε όμως ένα κατεστημένο είχε δώσει μάχη για να μας πείσει ότι δεν το δικαιούμαστε.
Ο πυρήνας της ομάδας αυτής, είναι ΙΔΙΟΣ και εξακολουθεί και σήμερα να λειτουργεί με προβοκατόρικο τρόπο έχοντας ως μοναδικό στόχο να απαξιώσει την όποια προσπάθεια.
Περιμένουμε λοιπόν απο τον γραφικό εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ, να μας εξηγήσει ΠΟΥ είδε ο ίδιος μειώσεις για τους μηχανοδηγούς και ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ να μας εξηγήσει ΓΙΑΤΙ έφτασε στο σημείο ΔΗΜΟΣΙΑ να μιλάει ακόμα και για ποσά που θα χάσουν οι συνάδελφοι, ΥΠΟΝΟΩΝΤΑΣ ξεκάθαρα ότι τα προγράμματα εργασίας καταγράφουν λανθασμένα δεδομένα, δίνοντας δικαίωμα έτσι σε πολλούς να ασχημονούν σε βάρος των μηχανοδηγών τις τελευταίες μέρες.
Η υπομονή μας έχει και όρια.
Η προβοκάτσια αυτή μένει στην ιστορία της έλξης ΣΑΝ ΜΑΥΡΗ σελίδα και ΣΑΝ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΥΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟ χτύπημα που δεχτήκαμε σαν κλάδος μετά τις μετατάξεις.
Το Σωματείο μας έκανε όλες εκείνες τις απαραίτητες ενέργειες και το θέμα έκλεισε απο την πρώτη μέρα καθώς δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινήσεις.
Καλούμε τα ιστορικά μέλη της ΑΣΚΕ (όσα έχουν απομείνει) , να απομονώσουν τον ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ που προχώρησε σε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ατόπημα ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ακόμα και μηχανοστάσια που ΘΑ έβλεπαν τεράστιες μειώσεις, με τον γραφικό ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ να υπονοεί ξεκάθαρα ότι τα προγράμματα εργασίας - το ξαναγράφουμε- δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και άρα οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν "τεράστιες" μειώσεις.
Ο άνθρωπος είναι γραφικός και επικίνδυνος.
Συνάδελφοι της ΑΣΚΕ, μαζέψτε τον.
Τον καθιστούμε απόλυτα υπεύθυνο για αυτές τις μεθοδεύσεις και τις τυχόν συνέπειες τους.
Τον καθιστούμε απόλυτα υπεύθυνο για αυτές τις μεθοδεύσεις και τις τυχόν συνέπειες τους.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Περιμένω απο τον Κλίτσα να μας εξηγήσει που είδε μειώσεις απο 50 εως 100 Ευρώ και με πιο δικαίωμα ονομάτισε και μηχανοστάσια σε αυτήν του την θεώρηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι ο "συνάδελφος" αυτός έχει απωθημένα δεν του δίνει κανένα δικαίωμα να κάνει αυτές τις αυθαίρετες εκτιμήσεις, οι οποίες -ξεκάθαρα- βάζουν ένα κλάδο στο κάδρο.
Όχι μόνο είναι προβοκάτορας,αλλά είναι και επικίνδυνος.
Περιμένω λοιπόν να μας εξηγήσει ΠΟΥ είδε ότι επέρχονται μειώσεις.
ΑΝ αυτό δεν συμβαίνεί, τότε ένα σχόλιο αξίζει για τα αυθαίρετα συμπεράσματα.
Άξιος ο μισθός των προβοκατόρων.
Γενιδούνιας Κώστας