Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι στην ΔΑΚΕ Έλξης (σε όσους έχουν απομείνει πλέον σε αυτήν) έχουν χάσει την ψυχραιμία τους.
Απο χτες άλλωστε ακούγεται ότι
οι 3 συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ Έλξης δεν θα προσέλθουν στην σημερινή έκτακτη συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας.
οι 3 συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ Έλξης δεν θα προσέλθουν στην σημερινή έκτακτη συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας.
Θυμίζουμε ότι με την ίδια ακριβώς διαδικασία - κ μετά απο πρόσκληση της ΔΑΚΕ-είχε συνεδριάσει το Σωματείο μας τον χειμώνα του 2015 συνεδρίαση στην οποία είχαν παρθεί μάλιστα και αποφάσεις (πλειοψηφικά).
Η Δημοκρατία όμως φαίνεται πως δεν αρέσει στους εκπροσώπους της ΔΑΚΕ Έλξης που διαβλέποντας (τι άραγε) ότι υπάρχει ενδεχόμενο να ληφθούν αποφάσεις που δεν εξυπηρετούν τα θέλω τους, αποφασίζουν να απέχουν.
Η τακτική της φυγομαχίας έχει γίνει συνήθεια στην ΔΑΚΕ απο τον Δεκέμβριο του 2016. Όπου φύγει, φύγει.
Είναι τέλος φανερός ο εκνευρισμός των 2 τουλάχιστο εκπροσώπων της ΔΑΚΕ Έλξης (Τουρλής- Θανασιάς).
ΔΕΝ περίμεναν την μεγάλη επιτυχία της διοργάνωσης της συνάντησης με τους Ιταλούς μηχανοδηγούς.
ΔΕΝ περίμεναν την ΜΕΓΑΛΗ επιτυχία της συνέντευξης τύπου, που για πρώτη φορά ανέδειξε το Σωματείο μας ως καταλύτη των εξελίξεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.(και όχι μόνο).
ΔΕΝ περίμεναν την εμφανή- σε όλους τους παρευρισκόμενους- καλή σχέση του Προέδρου της ΠΕΠΕ συναδέλφου Γενιδούνια με τον Γραμματέα της FAST Pietro Serbassi, όπως και ΔΕΝ περίμεναν ΠΟΤΕ την επιστολή της ALE για τους συνταξιούχους (ακόμα προσπαθούν να καταλάβουν πως έγινε αυτό)γιατί πολύ απλά στην ΔΑΚΕ δεν έχουν καταλάβει την δουλειά που γίνεται εδώ και 2 χρόνια ,δουλειά που αρχίζει να αποδίδει καρπούς σε διεθνές επίπεδο. Και δεν έχουν καταλάβει γιατί πολύ απλά 2 χρόνια είναι ΑΠΟΝΤΕΣ.
Είναι ενδεικτικό ότι η ΔΑΚΕ Έλξης ΔΕΝ έκανε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για την οργάνωση της συνάντησης των 2 ημερών, διοργάνωση που ανέλαβαν κ έφεραν σε πέρας με απόλυτη επιτυχία οι εκπρόσωποι της +ΣυνΕξέλιξης .(Σημειώνουμε ότι η Δ. Συμπαράταξη δεν έχει εκπροσώπους στην Αθήνα και άρα δεν μπορούσε να βοηθήσει).
Αυτό όμως που έχει ενοχλήσει τρομερά την ΔΑΚΕ Έλξης (όσους πλέον έχουν απομείνει στην παράταξη) είναι η επιβεβαίωση της περυσινής Σ.Σ.Ε. στο κομμάτι της ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗΣ επαναδιαπραγμάτευσης του άρθρου 8,που έρχεται ΣΥΝΤΟΜΑ.
Η ΔΑΚΕ Έλξης πέρυσι καταψήφισε (μαζί με την ΠΑΣΚ) την προσθετική επαναδιαπραγμάτευση και τελικά σύρθηκε ύπο την κατακραυγή όλων, να υπερψηφίσει , ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ την ψήφο της.
Δυνατότητα επαναδιαπραγμάτευσης που θα έχει το ΣΩΜΑΤΕΙΟ μας σε ένα νέο περιβάλλον.
Και αυτό ΠΟΝΑΕΙ την ΔΑΚΕ Έλξης.
Γιατί ξέρει ότι πλέον τα πράγματα αλλάζουν.
Όπως ΟΛΟΙ οι σιδηροδρομικοί ΕΙΔΑΝ ότι η ΠΕΠΕ πλέον κινείται σε διαφορετικό τέμπο (χωρίς φυσικά να θέλουμε να μειώσουμε κανένα Σωματείο για την δράση του).
Την ίδια ώρα που όλα αλλάζουν, η ΔΑΚΕ Έλξης συνεχίζει τον συνδικαλισμό του χτες, επιβεβαιώνοντας ότι εκπροσωπεί το χτες.
Φτηνή συνδικαλιστική κριτική, ερμηνείες σε εγκυκλίους κατά το δοκούν ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ σε βάρος των μηχανοδηγών,ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ απο συνδικαλιστικά στελέχη της ΔΑΚΕ και τον γραφικό της ΑΣΚΕ (καθόλου τυχαίο), επένδυση στην καλλιέργεια κλίματος ηττοπάθειας, που όμως σε καμία περίπτωση εδώ και 2 χρόνια ΔΕΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ.
Τώρα τελευταία η ΔΑΚΕ ανακάλυψε και ανισοκατανομή έργου στο ΜΑΙ, αλλά όταν είπαν στους εκπροσώπους της ότι τα στοιχεία είναι στην διάθεση τους,αυτοί τράπηκαν σε φυγή.
Φαίνεται ότι περίμεναν ότι η κατάσταση στο ΜΑΙ, θα παρέμενε χαώδης.
Κλείνοντας προκαλούν λύπη σε όλους τους μηχανοδηγούς, οι χαρακτηρισμοί που εκτοξεύει η ΔΑΚΕ Έλξης, ηθικός αυτουργός των οποίων - διαχρονικά- είναι ο συνάδελφος Τουρλής, ο οποίος γηράσκει αεί διδασκόμενος (απο τα λάθη του τουλάχιστο).
Τουλάχιστο απορίες όμως προκαλεί και η αγωνία του συναδέλφου Τουρλή να χρηματοδοτήσει το Σωματείο αγωγές για τις προαγωγές.
Με λίγα λόγια, ο συνάδελφος Τουρλής , χωρίς μέχρι σήμερα - γιατί άραγε- να έχει προσκομίσει ακριβή αριθμό των όσων θέλουν να προσφύγουν και μιλώντας πάντα αόριστα, θέλει να πληρώνει το Σωματείο αγωγές στις οποίες μέλη του θα κινούνται ενάντια σε άλλα μέλη, προσδοκώντας οικονομικό όφελος !(απο την προαγωγή τους).
Δηλαδή θα προσφεύγει ένας μηχανοδηγός ενάντια σε ένα άλλο μηχανοδηγό,χρησιμοποιώντας μέρος των συνδρομών που καταβάλει ο δεύτερος! Απίστευτα πράγματα πραγματικά απο τον Γ.Γραμματέα του Σωματείου μας,απίστευτες λογικές, βαθιά διχαστικές.Αυτά δεν είχαν γίνει ΠΟΤΕ στην ΠΕΠΕ.
Η επίκληση δε των 35 ετών εμπειρίας απο την ΔΑΚΕ για τις προαγωγές, είναι μια μεγάλη συνδικαλιστική απάτη,καθώς στο σύνολο τους πλην 2 περιπτώσεων όπου οι συνάδελφοι είχαν τυπικά προσόντα, οι τοποθετήσεις αφορούσαν συναδέλφους με 33 και πλέον χρόνια εμπειρίας.
Η επίκληση δε των 35 ετών εμπειρίας απο την ΔΑΚΕ για τις προαγωγές, είναι μια μεγάλη συνδικαλιστική απάτη,καθώς στο σύνολο τους πλην 2 περιπτώσεων όπου οι συνάδελφοι είχαν τυπικά προσόντα, οι τοποθετήσεις αφορούσαν συναδέλφους με 33 και πλέον χρόνια εμπειρίας.
Το θέμα της προσφυγής για τις προαγωγές είναι ΑΤΟΜΙΚΟ δικαίωμα του καθενός κ απόλυτα σεβαστό. Επειδή όμως ο κάθε προσφεύγων επιθυμεί ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, πρέπει να καταβάλει και ο ίδιος ο επισπεύδων το κόστος της αγωγής. Πλήν όσων έχουν υποστεί βλαπτική μεταβολή. (3 τον αριθμό συνάδελφοι).
Αυτό ακόμα και σήμερα δεν μπορούν να το καταλάβουν στην ΔΑΚΕ Έλξης, καθώς είχαν επενδύσει στην κατάθεση αγωγών για να δημιουργήσουν πολιτικό πρόβλημα κ να αμφισβητήσουν στο νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, το Οργανόγραμμα.
Άλλο που δεν θέλαν οι Ιταλοί, λέμε εμείς και όλοι καταλαβαίνουν τι εννοούμε.
Αλλά στην ΔΑΚΕ Έλξης , δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Δυστυχώς.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ,Γ, Συνάδελφος Τουρλής, που ακόμα δεν μας απάντησε αν συμμετέχει στην διασπαστική κίνηση που οργανώνει η επίσημη ΝΔ στην ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα. (σύμφωνα με την Καθημερινή).
Θα περιμέναμε απο τον συνάδελφο Γραμματέα να μας έχει ξεκαθαρίσει την θέση του, καθώς το ερώτημα μας προς αυτόν ήταν ευθύτατο.
Βασίλη, ο σιδηροδρομικός κόσμος αναρωτιέται.... Συμμετέχεις σε διασπαστικές κινήσεις της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα ;
Υ,Γ2 , 20 χιλιάδες (και βάλε ίσως) το κόστος των αγωγών με πρόχειρους υπολογισμούς. Συνάδελφε Γραμματέα, αντέχει το ΤΑΠΕΛ ή θα αφήσεις ερείπια (όπως προσδοκάς;).
Υ,Γ2 , 20 χιλιάδες (και βάλε ίσως) το κόστος των αγωγών με πρόχειρους υπολογισμούς. Συνάδελφε Γραμματέα, αντέχει το ΤΑΠΕΛ ή θα αφήσεις ερείπια (όπως προσδοκάς;).
Υ.Γ. 3 Συνάδελφε Τουρλή, χαρτάκι έδωσες τελικά ; Βαρεθήκαμε να ρωτάμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου