Στην ΔΑΚΕ Έλξης, ξυπνάνε και ξανακοιμούνται καθημερινά με τον καημό. Έχουν χάσει την εξουσία εδώ και 2 χρόνια και έχουν λυσάξει κανονικά! Σε τέτοιο βαθμό που ανακάλυψαν και μπάχαλο τις μέρες του Πάσχα! Ούτε ο Άδωνης δεν κάνει
έτσι! Αλλά οι συνάδελφοι στην ΔΑΚΕ Έλξης τον έχουν ξεπεράσει και πλέον βάζουν πλώρη να ξεπεράσουν και τον γραφικό της ΑΣΚΕ. Εμείς πάντως διαβάζοντας την ανακοίνωση τους, συμπεραίναμε ότι τους έπεσε βαρύ το αρνί χτες. Ας δούμε τι γράφουν στην Πασχαλιάτη ανακοίνωση τους:
Καθολική αποτυχία από την Κεντρική Υπηρεσία Προγραμματισμού.
Αυτά που έγιναν και συνεχίζουν να γίνονται θα διδάσκονται στο μέλλον ως παράδειγμα προς αποφυγή.
Πέρα από τα ψέματα που είδαμε να αναρτώνται στο μπλογκ της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλαδή το στέκι της, υπάρχει και η πραγματική αλήθεια όπως αυτή καταγράφεται στο πρόγραμμα εργασίας και στα δελτία έλξης. Ποιο ήρεμο κλίμα;;;;
2 - 3 άτομα τα έφεραν από ρεπό να δουλέψουν...
Επιστράτευσαν συνάδελφο που τον υποχρέωναν σε ρεπό Σαββατοκύριακα...Τώρα που τον χρειάστηκαν, τον θυμήθηκαν;;;;
Εξαιτίας ενός δελτίου ασθενείας στο Ρέντη, αναγκαστικά δεν έγινε διανυκτέρευση για έναν μηχανοδηγό και όχι ότι έκαναν προσπάθεια να τις μειώσουν.
Μια υπηρεσία Χαλκίδας ήταν κενή, δεν είχαν βάλει μηχανοδηγό, και την είδε έγκαιρα ο Τμηματάρχης Υπηρεσίας, και την κάλυψε από άλλη υπηρεσία. Το ντόμινο των κενών οδήγησε σε ένα ξεκρέμαστο μηχανοστάσιο χωρίς μηχανοδηγό.
Έγιναν επιπλέον ακυρώσεις δρομολογίων στο προαστιακό Αθηνών στα τοπικά Αεροδρόμιο - Λιόσια (6 τον αριθμό) και στο παρά ένα με παρέμβαση και πάλι του Τμηματάρχη Υπηρεσίας στο Ρέντη δεν ακυρώθηκε το 4422 από το αεροδρόμιο για το Κιάτο.
Για τις διανυκτερεύσεις που λένε ότι τις μείωσαν μάλλον αναφέρονται στον εαυτό τους όπως και για τα "λάθη" στα ωράρια που διορθώθηκαν. Μάλλον " ξέχασαν " να πουν όλη την αλήθεια.
Απαιτούσαν από βοηθό να εργαστεί σε ωράριο από τις 11 το πρωί μέχρι τις 23:00 το βράδυ!!! Με παρέμβαση συνδικαλιστή της ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ σταμάτησε το αποπειρούμενο αίσχος και εστάλη άλλος για συνάντηση και όχι για διανυκτέρευση.
Δεν έγινε το ίδιο για συνδικαλιστή της Συνεξέλιξης για να μην διανυκτερεύσει στην Θεσσαλονίκη. Αλήθεια πόσες ώρες δούλεψε ο συγκεκριμένος συνάδελφος; Ποιος θα το υπογράψει αυτό το δελτίο έλξης; Ποιος θα το υπογράψει αυτό το μεροκάματο; Θα ζητήσουμε και θα απαιτήσουμε να μάθουμε τι και πως.
Η ηγεσία της Συνεξέλιξης έδωσε μεγάλο αγώνα να στείλει διανυκτέρευση την ημέρα του Πάσχα όλους τους άλλους εκτός από την ίδια. Ανάσταση έκαναν όλοι στα σπιτάκια τους...
Για πολύ απλά:
Στο 58 την Κυριακή του Πάσχα είχαν 6 άτομα από τους οποίους οι 4 επιβάτες..!!! Μετά τις συναντήσεις με τα κατερχόμενα το 58 συνέχισε για την Θεσσαλονίκη ενώ μέσα είχε 2 επιβάτες μηχανοδηγούς του ΜΘ !
Προτίμησαν τις διανυκτερεύσεις και να στείλουν 8 άτομα επιβάτες αντί των συναντήσεων που μπορούσαν να γίνουν και για το 50 και για το 52.
Αν αυτό δεν είναι ανικανότητα τότε τι είναι;
Μήπως είναι εμπάθεια;
Γιατί τότε θα πρέπει να να δούμε τα πράγματα αλλιώς.
Σήμερα το μπάχαλο συνεχίζεται, όπως και το επιβατιλίκι..
Με το 884 στέλνουν 2 επιβάτες για το 53 και 2 για το 55.
Επίσης πολύ μεγάλη αγανάκτηση στο επιβατικό κοινό έχει προκαλέσει σήμερα η κατάργηση των τοπικών Αθήνα-Λιόσια. Ημέρα της μεγάλης επιστροφής του Πάσχα θα μπορούσε τουλάχιστον μετά τις 10 το πρωί να έχουν τις ανταποκρίσεις... Αλλά ποιος να το κάνει αυτό; Αυτοί που ασχολούνται μόνο με τα επικοινωνιακά;
ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΥΡΙΕ ΤΣΑΛΙΔΗ.... ΚΥΡΙΕ ΘΕΟΧΑΡΗ...
ΚΥΡΙΕ ΛΥΤΡΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΛΠΑ....
Όπως το πως να δίνουν ξαφνικά ρεπό σε πρωτοπαλίκαρο της Συνεξέλιξης Μ.Σάββατο και να διαγράφουν την υπηρεσία του και ο προϊστάμενος προγραμματισμού να λέει ότι ο συγκεκριμένος επικαλέστηκε άρθρο για την 6η ημέρα.. Δεν μας λέτε και εμάς αυτό το άρθρο ποιο είναι γιατί δεν το βρίσκουμε πουθενά...;;;;
(Πάντως η αλήθεια είναι ότι είναι ευρηματικότατοι)
Νέα Έλξη - Αναγέννηση
Έκοψε δελτίο ασθένειας μηχανοδηγός στο Κιάτο,καταργήθηκαν τα δρομολόγια. Η Νέα Έλξη ξέχασε να το αναφέρει.Οι εποχές που φέρνανε κόσμο απο ρεπό τελειώσανε,επίσης υπάρχει ξεκάθαρο θέμα με τον προγραμματισμό εργασίας εκεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τρένα που έγιναν συναντήσεις,αν δεν γίνονταν έτσι θα γίνονταν διανυκτερεύσεις.Αλλά ποιος να το σκεφτεί αυτό; O συντάκτης της ανακοίνωσης βρίσκεται σε παραζάλη. Αν δεν πήγαιναν 2 επιβάτες με το 58 για το 885, θα έπρεπε να γίνει αυτό διανυκτέρευση, αν δεν πήγαιναν άλλοι 2, το 61 θα γύρισε με αυτόματο πιλότο!
Το 58 χτες είχε 2 Μακεδόνες επιβάτες,λένε.
Κατέβαζαν το 61,αφού δεν είχε 60, επιβάτες θα έρχονταν,εκτός αν διακτυνίζονταν.
Η συνάντηση του 58 το Μεγάλο Σαββάτο,έγινε συνάντηση λέει για τον 1 γιατί .`..έκοψε δελτίο ο μηχανοδηγός το πρωί.
Όλο το ΜΑΙ ήξερε για αυτό το δελτίο,όπως και για άλλο ένα που κόπηκε την Πέμπτη το βράδυ. Απο την Πέμπτη τραγούδαγαν στα Ρ/Τ για αυτό κάποιοι.
Προφανώς το είχε κανονίσει ο προγραμματιστής για συνάντηση, αλλά ήθελε να εξεφτελίσει αυτόν που έκοψε πέρα.
Και τα κατάφερε, ω ΝΑΙ τα κατάφερε γιατί απέδειξε σε όλους ότι αυτά που τραγούδαγαν στα Ρ/Τ κάποιοι Πέμπτη μεσημέρι ήταν αληθινά.
Πονάτε στην ΔΑΚΕ, το ξέρουν όλοι.
Αλλά να ευλογάτε τον χοντρό που θέλει ισονομία και δεν επιτρέπει να λάβετε τα ρέστα για τις συμπεριφορές δεκαετιών,όλες αυτές που μας κάνουν να αηδιάζουμε μαζί σας.
ΝΕΜΕΣΙΣ
ρε παιδια και να σας πω ποιο αρθρο ειναι παλι δεν θα το καταλαβετε...οπως δεν καταλαβατε και το δικαιωμα στην πληρωμη της 6ης μερας ,οπως δεν καταλαβατε το εβδομαδιαιο προγραμματισμο και πολλα αλλα.ζειτε το δικο σας παραμυθι και βλεπετε και δρακους.εχετε ταδικια σας! αλλωστε ολα αυτα τα φανταστικα που τωρα καταγγελετε πηγαζουν απ την πραγματικοτητα τοσων χρονων που σας εχουν γινει βιωμα.και ναι δεν εχετε καμια ευρηματικοτητα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαπεταν Ασωτος
Πρωτοπαλικαρο Συνεξελιξης