Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Το ερώτημα που απασχολεί τους μηχανοδηγούς τις τελευταίες μέρες...


Διαβάζοντας και το ενδιαφέρον δημοσίευμα για τον διπλασιασμό των φορτίων που μεταφέρει η Cosco, αλλά και έχοντας κατά νού τα όσα 
πληροφορηθήκαμε για αυτά που συζητήθηκαν με την αντιπροσωπεία των Ιταλών και της ΠΟΣ στην πρόσφατη επίσκεψη των συνδικαλιστών μας στην Ιταλία, αναρωτιόμαστε.


Πέρυσι το καλοκαίρι με ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ παρέμβαση των Ιταλών που "διάβασαν" το συμφωνημένο κείμενο της ΣΣΕ , αυτό άλλαξε, σε βάρος του πλέον παραγωγικού κλάδου, δηλαδή των μηχανοδηγών.
Θυμόμαστε όλοι ότι είχε συμφωνηθεί κείμενο που έδινε στους μηχανοδηγούς βάση της παραγωγικότητας ένα επιπλέον ποσό το μήνα.
Τότε μας είπε το ΤΑΙΠΕΔ ότι αυτός ο όρος δεν μπορεί να περάσει γιατί ...αντιδρούν οι νέοι ιδιοκτήτες και έτσι αντιπρότεινε να δοθούν 1000 Ευρώ σε κάθε εργαζόμενο με την υπογραφή της παραχώρησης των μετοχών. 
Πρόταση που προκάλεσε και προκαλεί ΘΥΜΗΔΙΑ, γιατί θυμίζει τα 30 αργύρια (μέρες που είναι) του Ιούδα, ωστόσο πρόταση που τελικά περπάτησε με τις ευλογίες της πλειοψηφίας που συμφώνησε σε αυτή.
Χιλιάρικο που δεν χαρίστηκε αλλά ΚΕΡΔΙΘΗΚΕ απο τον μεγάλο αγώνα του καλοκαιριού του 2016, αγώνα που δώσαμε σαν κλάδος όντας ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ.
Χιλιάρικο που δόθηκε για να ακυρώσει στην ουσία το τότε ήδη συμφωνημένο κείμενο της ΣΣΕ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πριν μερικές μέρες μαθαίνουμε ότι ο Δ/ντης Στρατηγικού Σχεδιασμού των Ιταλών είπε στους συνδικαλιστές της ΠΟΣ ότι οι μισθοί συνδέονται με την παραγωγικότητα! 
Και πέφτουμε απο τα σύννεφα! 
Τελικά αναρωτιόμαστε.
ΠΟΙΟΣ ήταν αυτός που δεν ήθελε πέρυσι να υπογραφεί το ΑΡΧΙΚΟ συμφωνηθέν κείμενο με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες ή μήπως ΜΕΡΟΣ των συνδικαλιστών μας.
Τελικά ΠΟΙΟΙ είχαν δίκιο.
Αυτοί που ΕΠΕΒΑΛΑΝ στην ουσία  την ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ επαναδιαπραγμάτευση της ΣΣΕ μεταξύ των 2 μερών - και άρα του Σωματείου μας και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ- (άρθρο 8) ή τελικά αυτοί που δεν την ήθελαν (την επαναδιαπραγμάτευση).
Τελικά είχαν δίκιο όσοι πέτυχαν τότε με την πρόταση τους και  ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΑΝ αυτούς που ήθελαν διακαώς το χιλιάρικο για όλους, προτείνοντας προσαύξηση του για τους παραγωγικούς κλάδους (μηχανοδηγούς - κίνησης) ή μήπως είχαν δίκιο όσοι είπαν όλοι τα ίδια ΓΙΑΤΙ τελικά αυτή ήταν μια συμφωνία πίσω απο κλειστές πόρτες ΚΑΙ σε βάρος των μηχανοδηγών και του προσωπικού κίνησης.
ΔΕΝ ξεχνάμε βέβαια ότι και στο εσωτερικό της έλξης τότε , η πλειοψηφία είπε ΝΑΙ όλοι τα ίδια (τυχαίο ; )
Η ουσία είναι μία.
ΑΝ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιθυμεί να συνεχίσει να υπάρχει εργασιακή ειρήνη θα πρέπει να αποκαταστήσει ΑΜΕΣΑ και την αδικία που υπήρξε πέρυσι σε βάρος των μηχανοδηγών.
Και αυτό θα πρέπει να γίνει ΆΜΕΣΑ με την επαναδιαπραγμάτευση ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ του άρθρου 8, όπως αυτό επεβλήθη πέρυσι στην ΣΣΕ μετά τις ενέργειες της +ΣυνΕξέλιξης.
Φυσικά στο τραπέζι πάντα υπάρχει ανοιχτό το θέμα του επιδόματος ευθύνης.

Οι προσλήψεις δε,  μηχανοδηγών είναι όχι μόνο απαραίτητες,αλλά αν δεν γίνουν ΧΤΕΣ απειλούν την προοπτική της εταιρείας αλλά και την σημερινή της ύπαρξη.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου