Πραγματικά δυσκολεύετε πολύ κάποιος να αντιληφθεί τι ακριβώς έχει στο μυαλό της η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Την ώρα που η κατάσταση σε υποδομή χειροτερεύει καθημερινά και η έλλειψη μηχανοδηγών έχει χτυπήσει κόκκινο, η Διοίκηση της εταιρείας υπογράφει
συμφωνίες για εκτέλεση περαιτέρω εμπορικών δρομολογίων (μεταφορά σωλήνων για 90 μέρες μέσα στο καλοκαίρι), σχεδιάζει περαιτέρω πύκνωση των προαστιακών δρομολογίων (με ποιο προσωπικό) και συνεχίζει ΟΜΩΣ εμονικά σχεδόν να ασχολείται με την καταγραφή των ελιγμών και πως αυτή γίνεται εδώ και δεκαετίες στον σιδηρόδρομο. Λες και αυτό είναι το πρόβλημα της εταιρείας, λές και δεν έχει αποκτήσει ιδέα για το πως λειτουργεί ο σιδηρόδρομος, ποια η χρησιμότητα των ελιγμών και των ελάχιστων πλέον υπηρεσιών εφεδρείας.
Συνυπεύθυνος στην κατάσταση αυτή και ο Διευθυντής ΔΙΚΑΜ, ο οποίος θα έπρεπε να είχε τονίσει τα αυτονόητα στην Διοίκηση της εταιρείας και να την προστατέψει απο ενέργειες που ενδέχεται να την εκθέσουν,αφού μπορεί να οδηγήσουν σε ανεξέλεγκτες πραγματικά καταστάσεις, που δεν συμφέρουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε αυτήν την χρονική συγκυρία.
Το κυνήγι των μαγισσών με την καταγραφή των ελιγμών (που δεν στοιχίζουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάνω απο 8-9 χιλιάδες Ευρώ το μήνα ) συνεχίζεται με τον Δ/ντα Σύμβουλο σήμερα - και παρά την τροποποιητική εγκύκλιο που είχε εκδόσει η ΔΙΚΑΜ για το θέμα- να απαιτεί να καταγράφουν ...οι βάρδιες ελιγμών και εφεδρείας σε δελτία έλξης τις κινήσεις που πραγματοποιούν και να ζητά να επανελεγχθεί η μισθοδοσία κ τα δελτία έλξης σε στατικές υπηρεσίες ελιγμών και εμπορικά!
Το ποια είναι ακριβώς η στόχευση θα φανεί τις επόμενες μέρες,καθώς περιμένουμε να δούμε που το πάει η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Διοίκηση η οποία εδώ και μήνες ευαγγελίζεται την διαφορετικότητα με την οποία πρέπει να αντιμετωπίζονται όσοι εργάζονται πάνω στα τρένα (και ιδιαίτερα οι μηχανοδηγοί),αλλά ψυρίζει την μαϊμού κάθε φορά που υπάρχει το κλείσιμο της μισθοδοσίας ΜΟΝΟ στον κλάδο έλξης.
Αλήθεια τι ακριβώς προσπαθεί να γλυτώσει με την στάση αυτή.
10 ευρώ το μήνα μεικτά απο κάθε μηχανοδηγό και 20 χιλιάρικα το χρόνο απο όλη την μισθοδοσία ;
Την ίδια ώρα που συμβαίνουν αυτά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαιτεί απο το προσωπικό να εργάζεται υπερωριακά,υπερεντατικά και νομίζει ότι η δική μας υπομονή δεν έχει όρια.
Όπως έχουμε γράψει στο παρελθόν και το γράφουμε και σήμερα, οι συμφωνίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περνάνε μέσα απο τους μηχανοδηγούς, οι οποίοι στηρίζουν την αναπτυξιακή της πορεία.
ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ του μηχανοδηγού, αυτή είναι η διαφορά στην λογική του σήμερα με το χτες.
Οι μηχανοδηγοί λοιπόν περιμένουν την διόρθωση των στρεβλώσεων που προκάλεσε η εφαρμογή των μνημονιακών νόμων στην μισθοδόσία τους τα τελευταία 7 χρόνια κ ιδιαίτερα η καταστροφική περίοδος 2011-2015.
Άλλωστε και οι Ιταλοί συνάδελφοι ήταν ξεκάθαροι στο κομμάτι αυτό και το τι ισχύει στην Trennitalia και την διαφορετικότητα στις αμοιβές που όμως στην Ελλάδα έχουν εξισωθεί ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΑ με το ενιαίο μισθολόγιο του 2013.
Δεν ξεχνάμε και την εφαρμογή των όρων για τις δευτερεύουσες που επιβλήθηκε το 2013 και δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα. Την επόμενη της ιδιωτικοποίησης, το πέρασμα στην εργατική νομοθεσία είναι αυτονόητο.
Κοινώς, ΑΝ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να ψάξει κάτι, είναι ο τρόπος που θα επαναδιαπραγματευτεί το άρθρο 8 της ΣΣΕ που υπογράφηκε πέρυσι, φυσικά ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ για την αποκατάσταση χρόνιων αδικιών σε βάρος των μηχανοδηγών.
Ο κ. Τσαλίδης, ο οποίος δεν έχει μέχρι στιγμής δείξει ότι έχει πρόβλημα με τους παραγωγικούς κλάδους κ στηρίζει τα ΔΙΚΑΙΑ αιτήματα των μηχανοδηγών (όπως έκανε και πέρυσι με το αρχικό κείμενο της ΣΣΕ), οφείλει να αποδείξει ότι ήταν αλήθεια τα όσα δήλωνε δημόσια αλλά στις συναντήσεις με τους συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ και της ΠΟΣ.
Εμείς αναμένουμε με πραγματικό ενδιαφέρον τις εξελίξεις τις επόμενες μέρες.
Και φυσικά δεν πρόκειται να τσιμπήσουμε στις επαναστατικές κορώνες όσων θέλουν ανένδοτο επειδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά να καταγράφονται σε δελτία έλξης οι ελιγμοί.
Αλλού είναι το ζουμί.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου