Σε μια ανεξήγητη απόφαση η ΔΗΜΟΣΙΑ ακόμα ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και έχει την σημασία του αυτό,γιατί η εταιρεία παραμένει ακόμα υπό δημόσιο έλεγχο) έκοψε τις διαδικτυακές προσφορές των
9 , 19 και 29 και 39 Ευρώ στα αρτηριακά τρένα,ενώ
9 , 19 και 29 και 39 Ευρώ στα αρτηριακά τρένα,ενώ
κατήργησε τις ειδικές κατ αποκοπή τιμές που ισχύουν ακόμα και για την μετακίνηση σχολικών ομάδων με την εγκύκλιο να αναφέρει ότι θα εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις.
Είναι απορίας άξια αυτή η κίνηση, σε αυτή την χρονική στιγμή, αν και πολλοί πλέον την ερμηνεύουν ως κίνηση της Διοίκησης για να παρουσιάσει όσο το δυνατό καλύτερα αποτελέσματα για να διασφαλίσει την παραμονή της, την επόμενη μέρα της ιδιωτικοποίησης.
Άλλοι κάνουν λόγο ανοικτά για τα καλά της ιδιωτικοποίησης.
Ωστόσο πολλοί αναρωτιούνται αν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών γνωρίζει το θέμα.
ΕΜΕΙΣ υπενθυμίζουμε ότι με αυτές τις προσφορές μετακινούνταν με το τρένο ευπαθείς κοινωνικά ομάδες τα τελευταία χρόνια (νέοι-άνεργοι-φοιτητές), κοινωνικές ομάδες οι οποίες ΣΤΗΡΙΞΑΝ τον δημόσιο σιδηρόδρομο.σε μια περίοδο που η κατάσταση σε όλες τις δομές του,τον καθιστούσε εαύλωτο στον ανταγωνισμό με άλλα μέσα μεταφοράς.
ΚΑΛΟΥΜΕ τον κ. Τσαλίδη ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΜΕΣΑ την εγκύκλιο.
Καλούμε το Σωματείο μας και την Ομοσπονδία να πάρουν άμεσα θέση.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Aπο ότι φαίνεται ο άνθρωπος αυτός έχει βαλθεί να <> τα οικονομικά της εταιρείας για λόγους που όλοι πλεον υποψιαζόμαστε.Συνήθης στόχος των απανταχού νεοφιλελέυθερων ειναι οι εργαζόμενοι και τα αδύναμα κοινωνικά στρώματα.Η ΠΟΣ και τα σωματεία πρεπει να πάρουν θέση.Ο σιδηροδρομός ακόμα και μέσα στην ιδιωτικοποιήση που έρχεται πρέπει να παραμείνει κοινής οφέλειας, αν γίνεται ακόμα περισσότερο απ όσο ήταν μέχρι τώρα, κι όχι μέσο για την κερδοφορία ιδιώτων και για τις τσέπες λίγων.
ΑπάντησηΔιαγραφή