Στο τραγικό αποτέλεσμα της κατάργησης δρομολογίων οδηγείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την κύρια ευθύνη να ανήκει στην Διοίκηση της, που αντί να ασχοληθεί με τα σημαντικά προβλήματα της εταιρείας, (έλλειψη μηχανοδηγών), ασχολείται εδώ και μήνες με την ...
καταμέτρηση των ελιγμών και της εφεδρείας!
Αντί δηλαδή να ασχοληθούν οι Διοικούντες με την επίλυση των προβλημάτων που δημιούργησε η πολιτική που ασκήθηκε 10 χρόνια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (απο το 2007)και μας έφτασαν εδώ ,προτίμησαν στο τέλος να κάνουν μια απο τα ίδια....
Αντί δηλαδή να ασχοληθούν οι Διοικούντες με την επίλυση των προβλημάτων που δημιούργησε η πολιτική που ασκήθηκε 10 χρόνια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (απο το 2007)και μας έφτασαν εδώ ,προτίμησαν στο τέλος να κάνουν μια απο τα ίδια....
Η επιλογή του κ. Τσαλίδη να ανοίξει μέτωπο με τους μηχανοδηγούς σε μια κίνηση άκρως αλαζονική, μη καταβάλλοντας δεδουλευμένα,σε μια κίνηση που δείχνει ότι δεν σέβεται το προσωπικό πρώτης γραμμής, έχει οδηγήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε στρατηγικά αδιέξοδα, με τον σιδηρόδρομο να πληρώνει τις επιλογές του Διευθύνοντα της εταιρείας.
Σήμερα λόγω της έλλειψης προσωπικού δεν εκδόθηκε εβδομαδιαίος προγραμματισμός εργασίας στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο του Ρέντη,καθώς κανείς δεν πέρνει την ευθύνη να υπογράψει τις καταργήσεις δρομολογίων που απαιτούνται για να βγεί το έργο, μετά και τις αναφορές 30 και πλέον μηχανοδηγών για την χορήγηση των αναπαύσεων τους (αναφορές που ακόμα δεν έχουν υλοποιηθεί) μετά το τραγικό δυστύχημα στο Άδενδρο,όπου στοχοποιήθηκε ως αποκλειστικά υπαίτιος συνάδελφος μας, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ απλά να παρακολουθεί τα πράγματα..
Μάλιστα όπως ακούγεται στους διαδρόμους (αυτούς που αγαπά να ακούει η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) οι Διοικούντες είχαν υποσχεθεί καταργήσεις δρομολογίων την Παρασκευή στην ΔΙΚΑΜ,αλλά τελικά αυτές δεν ήρθαν ποτέ.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κρύβεται στην ουσία, η ΔΙΚΑΜ είναι ανύπαρκτη, ενώ στην Κεντρική Υπηρεσία περιμένουν ακόμα...κατευθύνσεις αφού πρόσφατη εγκύκλιος της ΔΑΔ (Διεύθυνση Προσωπικού) όχι μόνο δεν έδωσε λύση,αλλά αντίθετα υπέδειξε το μεγάλο πρόβλημα!
Την ίδια ώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατήργησε -εν κρυπτώ,αφού δεν το ανακοίνωσε- τον Προαστιακό Τιθορέας, που τόσο είχε διαφημίσει ως επίτευγμα της, ενώ οι πληροφορίες λένε ότι ετοιμάζεται σωρεία καταργήσεων σε δρομολόγια Προαστιακού (Χαλκίδας αλλά και ενδεχομένως και Κιάτου) ενδεχομένως και σε αρτηριακά τρένα.
Το ερώτημα που προκύπτει για την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι τι ακριβώς θα συμβεί με τα ΥΓΟΣ σε αυτήν την περίπτωση, καθώς τα 50 εκατομμύρια ετησίως καταβάλλονται υπό συγκεκριμένους όρους ΑΛΛΑ και προϋποθέσεις που αφορούν αριθμό δρομολογίων (ΚΑΙ ΟΧΙ μόνο).Παράλληλα η κατάσταση με το ΑΣΚ (ηλεκτρονικό εισιτήριο) κ την σύμβαση με τον ΟΑΣΑ αποτελεί άλλο ένα αγκάθι με πολλά να ακούγονται ΚΑΙ για αυτό το θέμα για συγκεκριμένους χειρισμούς.
Ως μάνα εξ ουρανού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιμένει την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα προκειμένου να απελευθερωθούν 6-7 υπηρεσίες μηχανοδηγών καθώς θεωρεί ότι με τον τρόπο αυτό θα λύσει το πρόβλημα!
Την ίδια ώρα, το Κεντρικό μηχανοστάσιο επιβαρύνεται με ένα εμπορικό δρομολόγιο παραπάνω καθημερινά (όπως και το ΜΘ) καθώς ξεκινά η μεταφορά των σωλήνων μέχρι το Σεπτέμβριο.
Οι πληροφορίες που ήθελαν τον κ. Τσαλίδη να μετρά τους ελιγμούς στην εν λόγω υπηρεσία μέχρι τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, ελέγχονται ως... ανακριβείς.
Με λίγα λόγια
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε προειδοποιηθεί για όλα αυτά εδώ και 6-7 μήνες.
Οι Διοικούντες αντί να ασχοληθούν με τα σοβαρά, προτίμησαν να ασχολούνται με το πως θα καταμετρούν τους ελιγμούς των μηχανοδηγών κ πως θα τους προκαλέσουν -ίσως και για να βρούν δικαιολογία μέσω της δεδομένης αντίδρασης μας - ενώ οι Διοικούντες όταν είδαν τα αποτελέσματα της ουσιαστικής έλλειψης στρατηγικής, επέλεξαν να αντικαταστήσουν τον Προϊστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας, θεωρώντας πως θα τρομοκρατήσουν τους μηχανοδηγούς ή πως θα βρούν ξαφνικά χέρι βοήθειας ( με μαγικό τρόπο) επειδή ο νέος Προϊστάμενος είναι συνδικαλιστής.
Κουτοπονηριές του κ. Τσαλίδη, να το πούμε εντελώς λαϊκά...
Μόνο που για άλλη μια φορά μια Διοίκηση υπολογίζει χωρίς τον ξενοδόχο.
Κλείνοντας θα αναφερθούμε και σε αυτά που γίνονται στο ΜΘ και στην Πάτρα τις τελευταίες μέρες.
Θυμόμαστε όλοι, ότι ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚ και ο γραφικός της ΑΣΚΕ είχαν βγάλει πρωτοσέλιδα επειδή οι εφεδρείες στο ΜΘ έγιναν απο 6 > 5 με την κατάργηση 1 εφεδρείας.
Εδώ και 4-5 μέρες μαθαίνουμε ότι οι εφεδρείες έγιναν 3, ότι μηχανοστασιάρχης έκανε τον πλοηγό σε εμπορικό στον Αξιό - παρά τα όσα ειπώθηκαν στην συνέλευση στο ΜΘ- ότι ο επικεφαλής του ΜΘ κάθησε και στον πύργο για να κάνει κυκλοφορία, ότι στην Πάτρα παρά το επεισόδιο της προηγούμενης εβδομάδας προγραμματίστηκαν την Τρίτη και την Τετάρτη 3 βάρδιες στον Προαστιακό με κίνδυνο νέες ξαφνικές καταργήσεις δρομολογίων.
Για όλα αυτά φυσικά, ούτε πρωτοσέλιδα υπάρχουν, ούτε δημοσιεύσεις, ούτε καν κραυγές για τους "κυβερνητικούς" συνδικαλιστές που τα στηρίζουν "δηθεν".
Όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός....
Μέχρι και το μουστάκι θα τους βάλουν να ξυρίσουν, κάποιοι!
Εμείς απλά λέμε ότι το Σωματείο μας έχει αποφασίσει κινήσεις που θα υλοποιηθούν μέσα στην εβδομάδα.
Εμείς απλά λέμε ότι το Σωματείο μας έχει αποφασίσει κινήσεις που θα υλοποιηθούν μέσα στην εβδομάδα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Κάποιοι -λίγοι τους οποίους δεν πιστεύουμε όμως-κάνουν λόγο και για συμφωνίες για προετοιμασία καταργήσεων μέσω αυτών των χειρισμών, για να βρούν οι Ιταλοί το μαγαζί διαλυμένο.
Θεωρούμε αδιανόητο κάτι τέτοιο....
Υ.Γ. Κάποιοι -λίγοι τους οποίους δεν πιστεύουμε όμως-κάνουν λόγο και για συμφωνίες για προετοιμασία καταργήσεων μέσω αυτών των χειρισμών, για να βρούν οι Ιταλοί το μαγαζί διαλυμένο.
Θεωρούμε αδιανόητο κάτι τέτοιο....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου