Μέσα στο φθινόπωρο παραδίδεται ο διάδρομος της ηλεκτροκίνησης από το Λιανοκλάδι μέχρι την Αθήνα και εντός του 2018 η νέα γραμμή Λιανοκλάδι-Δομοκός.
Όπως καταγράφει το trikakalavoice.gr με τα νέα δεδομένα η χρονοαπόσταση από Αθήνα για Παλαιοφάρσαλο υπολογίζεται αρχικά στις 3 ώρες και από το επόμενο καλοκαίρι στις 2.30. Μαζί με το τμήμα μέχρι το Λιανοκλάδι, θα λειτουργήσει η μεγαλύτερη Σιδηροδρομική Σήραγγα της χώρας, στο Καλλίδρομο, με μήκος 9χλμ, σηματοδοτώντας την νέα εποχή του σιδηρόδρομου Από Παλαιοφάρσαλο-Τρίκαλα χρειάζονται άλλα 45΄ με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή, οπότε και πάλι οι μετακινήσεις ημών των Τρικαλινών με τρένο στην πρωτεύουσα συντομεύουν κατά πολύ.
Αναμένεται δε το τοπίο να αλλάξει ριζικά με την ηλεκτροδότηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκας.
www.trikalavoice- Βασίλης Αλεξίου
Με το τέλος των έργων έρχονται όλοι οι προορισμοί κοντήτερα στην Αθήνα. Αυτό σημαίνει ότι και για προορισμούς πέραν άξονα, οι χρόνοι θα είναι ασυναγώνιστοι έναντι της οδικής μεταφοράς, γιατί οι 3:30-4 ώρες ως Θεσσαλονίκη, φέρνουν τη Δράμα στις 6 περίπου ώρες από την Αθήνα και την Αλεξανδρούπολη στις 8-9 ώρες. Αυτό σε συνδυασμό με λογικές τιμές, θα εξαφανίσει κάθε ανταγωνιστή (των Ιταλών) στη Γραμμή. Μήπως τώρα γίνεται κατανοητή η λυσσαλέα αντίδραση κάθε κονδυλοφόρου παπαγάλου της νεοφιλελέ παράταξης (ΝΔ+ΠΑΣΟΚ+Ποτάμι) στη λειτουργία του δικτύου πέραν Θεσσαλονίκης; Ο περιβόητος Μπάμπης Παπαδημητρίου της σοβαρής Χρυσής Αυγής, ο ελεεινός ψεύτης και συκοφάντης Πάσχος Μανδραβέλης και ο ανεκδιήγητος Αρούλης Πορδοσάλτε, έσκουζαν το 2009-2010 για το δίκτυο Μακεδονίας-Θράκης (πέραν της Πελοποννήσου) πως "είναι άχρηστο και χρηματοβόρο και το πολύ να εξακολουθήσει να υπάρχει ως Στρυμώνα, αλλά ΜΟΝΟ για εμπορικά". Την εποχή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάργησε, πλην δύο, όλα τα τραίνα της γραμμής Αν. Μακεδονίας-Θράκης, η κίνηση στη γραμμή Δράμας-Αθήνας έγερνε συντριπτικά υπέρ του Σιδηροδρόμου. Αλλά βλέπετε έπρεπε να ζήσουν και οι τοπικοί παράγοντες της ΝΔ και μεγαλοίδιοκτήτες του ΚΤΕΛ Δράμας. Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ και συγγενικά του πρόσωπα, κατέβαιναν και κατεβαίνουν στον πολιτικό στίβο, ώς υποψήφιοι σε Αυτοδιοικητικές κλπ, έκλογές. Ο Χατζηδάκης, ήδη από το 2009, είχε διαβεβαιώσει την ηγεσία των ΚΤΕΛ, ότι "σύγχρονο τραίνο στην Πάτρα, αλλά και στη Θεσσαλονίκη, πριν το 2019 δεν πρόκειται να πάει, αντικαταστήστε άφοβα τα λεωφορεία σας". Ο Σουφλιάς ανέλαβε τη Νομοθετική ρύθμιση της καθυστέρησης (με την παράκμψη των δικτύων Κοινής Ωφέλειας και τις αποθήκες μπάζων) και ο Στυλιανίδης την αποδιάρθρωση των δρομολογίων με τις εκθέσεις της Preis. Την καταστροφή, χωρίς καμία ντροπή, ολοκλήρωσε ο Ρέππας με τον Τσιόκα. Ευτυχώς που ο Ρέππας επαναδραστηριοποιείται για τη σωτηρία της ...Κεντροαριστερής παράταξης!!! Απευθύνονται σε ψηφοφόρους με μνήμη χρυσόψαρου και σε φανατικά κομματικά στελέχη που έχουν υποστεί λοβοτομή!
ΑπάντησηΔιαγραφή