Μεγάλη αίσθηση στους μηχανοδηγούς και στον σιδηροδρομικό κόσμο για τις ΑΛΗΘΕΙΕΣ που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ γράφει για κάποιους το στέκι της έλξης!
Αλήθεια, οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών νομίζουν ότι οι μηχανοδηγοί τρώνε κουτόχορτο ή μήπως νομίζουν ότι οι μηχανοδηγοί δεν έβγαλαν τα συμπεράσματα τους τα τελευταία χρόνια,ιδιαίτερα
στο Κεντρικό μηχανοστάσιο.
Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι στο Κεντρικό μηχανοστάσιο μέχρι το 2013 δεν υπήρχε προγραμματισμός εργασίας;
Τι έκανε η ΑΣΚΕ κ το ΠΑΜΕ μέχρι τότε, εκτός απο το να βολεύει ημέτερους σε επιλεγμένες βάρδιες και να ταλαιπωρεί με θεωρίες συναδέλφους που δεν δέχονταν τέτοιες εξυπηρετήσεις ;
Τι έκανε η ΑΣΚΕ κ το ΠΑΜΕ απο το 2010 και μετά όταν συστηματικά παραβιάστηκε η περίφημη εγκύκλιος Κουτρουμπά, με αποκορύφωμα τα κυκλώματα εργασίας του Προαστιακού το 2013 με τα δεκάωρα που καταργήθηκαν τον Ιούνιο του 2015 μετά απο την αλλαγή στην ΠΕΠΕ;
Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ΠΟΤΕ κανένα μέλος της ΔΕΝ έκανε χρήση της εγκυκλίου,παρά το ότι κάποιοι επαίρονται σήμερα ότι "αυτοί" την κατέκτησαν;
Τι έκανε η ΑΣΚΕ κ το ΠΑΜΕ για να νουθετήσει τους μηχανοδηγούς -τα μέλη της έστω- στην κατεύθυνση της ελλαχιστοποίησης της υπερεργασίας.
Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι πέραν των ανακοινώσεων και των δημοσιευμάτων στο Ριζοσπάστη, δεν έκανε απολύτως τίποτα;
Τι έκανε η ΑΣΚΕ κ το ΠΑΜΕ όταν στο Ρέντη -και όχι μόνο - υπήρξε η μεγαλύτερη ανισοκατανομή απολαβών,την περίοδο 2004-2009;
Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι δεν έβγαζε κιχ για όλα αυτά,θεωρώντας τα συνέπειες του κακού "καπιταλιστικού" συστήματος, ενώ σήμερα βρίθει ανακοινώσεων μέσω του γραφικού της εκπροσώπου για την δήθεν ανισοκατανομή;
Ειναι ή δεν είναι αλήθεια ότι πρωτοκλασάτα στελέχη της ήταν στις πρώτες γραμμές της υπερεργασίας,φωνάζοντας ότι θα πάνε τα εμπορικά τράνζιτ στην Ειδομένη;
Τι έκανε η ΑΣΚΕ και το ΠΑΜΕ όταν στο ΜΑΙ αλλά και σε όλα τα μηχανοστάσια ΔΕΝ δημοσιεύονταν τα στοιχεία των δευτερευουσών απο το 2007 τουλάχιστο που ζούμε εμείς στην έλξη;
Eίναι ή δεν είναι αλήθεια ότι αυτό γινόταν γιατί θα βλέπαμε μέλη της στην πρώτη γραμμή όσων πληρώνονται αναπαύσεις;
ΔΕΝ μας πείθετε σύντροφοι.
Όσα κείμενα και όσες γελοιογραφίες και να ανασύρετε απο το μακρινό 2004 ΔΕΝ μας πείθετε.
Αποτελούσατε κ αποτελείτε το μακρύ χέρι του συστήματος του ΧΤΕΣ.
Φτάσατε στο έσχατο σημείο πλέον να συμψηφίζετε ώρες μηχανοδήγησης με μέρες δουλειάς. Ποιες 35 ώρες δουλειάς κ πράσινα άλογα ;
Είναι τέτοιος ο καημός σας να στηρίξετε τους διαχρονικά συνεργάτες σας,που πλέον έχετε αποκαλυφθεί πλήρως ακόμα και σε στελέχη σας που απορούν με όσα βλέπουν.
Είναι απόλυτα ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ να μιλάς για ημέτερους όταν υπάρχει πλέον διαφάνεια και όλοι μπορούν να δουν στον πίνακα ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ στοιχεία για ΟΛΟΥΣ.
Είναι ΧΥΔΑΙΟ να μιλά η ΑΣΚΕ για τον προγραμματισμό εργασίας,όταν ΕΠΕΤΡΕΠΕ το αίσχος στο ΜΑΙ, να πέρνεις δηλαδή τηλέφωνο για να μαθαίνεις τι δουλεύεις την επόμενη μέρα.
Είναι προκλητικό να μας λένε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι τότε, ΑΥΤΟΙ που περηφανεύονταν ότι με την δική τους συμβολή βάλανε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να... υπογράψει την εγκύκλιο για τις ώρες μηχανοδήγησης.
ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ γιατί ο ορίζοντας τέτοιων παρατάξεων είναι περιορισμένος στο να εξυπηρετούν τα μέλη τους μέσα απο το σύστημα και να μετριούνται κάθε μέρα,μπάς και έχει φύγει κάποιος και δεν είναι παρών όταν κληθεί για... την επανάσταση.
Και τώρα που υπάρχει ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ισοκατανομή και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ έχουν χάσει την μπάλα.
Τώρα που το Σωματείο κάνει καταγγελίες στο ΣΕΠΕ και στο Υπουργείο Εργασίας έχουν τρελαθεί. ΔΕΝ μπορούν να το χωνέψουν.
Όπως δεν μπόρεσαν να δεχτούν ΠΟΤΕ τις 13 μέρες των περυσινών κινητοποιήσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ούτε μια ανακοίνωση. Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών πέρυσι το καλοκαίρι, έβγαλε ανακοίνωση για τις ...απεργίες στην Αγγλία!
Επί 30 χρόνια κάποιοι τους είχαν επιτρέψει να παριστάνουν τις ιερές αγελάδες του συνδικάτου.
Στην έλξη πλέον υπάρχουν κανόνες, υπάρχει όραμα και προφανώς αυτό δεν αρέσει.
Όπως δεν άρεσε και ο προγραμματισμός εργασίας το 2013.
Βόλευε τον εργοδότη προφανώς να ξέρει ο μηχανοδηγός τι κάνει την επόμενη εβδομάδα, έτσι δεν είναι συντρόφοι;Ή μήπως τον βόλευε να μην ξέρει και να περιμένει στο τηλέφωνο για να έχει εργαζόμενους ανά πάσα στιγμή στην διάθεση του;
Κλείνοντας, ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ συνεχώς αναφέρετε ότι η πρόταση για τα κυκλώματα είναι απο το "Προεδρείο" της ΠΕΠΕ.
Έντεχα ΔΕΝ αναφέρετε στα σημερινά κυκλώματα γιατί τρέμει στην ιδέα της 1-2 ψήφων που θα χάσει σε περιφερειακό μηχανοστάσιο.
ΔΕΝ το αντέχει να χάσει 1 ψήφο. Αυτή είναι η λογική της ΑΣΚΕ χρόνια τώρα.
Εκεί λοιπόν γιατί δεν ζητάει διάλλειμα (Κιάτο;).
Μήπως νομίζει ότι δεν θα μιλήσουμε εμείς για αυτό,γιατί σκεφτόμαστε τις ψήφους;
Τηρείτε σήμερα η εγκύκλιος στο Κιάτο και δεν το ξέραμε συνάδελφοι της ΑΣΚΕ;
Ή μήπως γιατί τα κυκλώματα τα σημερινά τα έβγαλε ο διαχρονικός συνέταιρος,ξεχάσατε να τα μελετήσετε.
Και τελικά συνάδελφοι της ΑΣΚΕ, του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών
Γιατί να πιστέψουμε ότι πήγατε στην Καρόλου 2 φορές για το καλό μας ενώ άλλοι πηγαίνουν για το κακό μας;
Αλήθεια μιας και πήγατε εκεί 2 φορές, πείτε μας, διαμαρτυρηθήκατε για το ΣΗΜΕΡΙΝΟ κύκλωμα εργασίας στο Κιάτο;
Και γιατί πήγατε 2η; Ήταν καλός ο καφές; Με ποια ιδιότητα πήγατε,αφού δεν συμμετέχετε στο ΔΣ του Σωματείου.
Και γιατί πήγατε 2η; Ήταν καλός ο καφές; Με ποια ιδιότητα πήγατε,αφού δεν συμμετέχετε στο ΔΣ του Σωματείου.
Επιστολή στείλατε για αυτό στο Σωματείο πριν πάτε;
Ή μήπως σφηνώσατε στον 3ο μετά την συμφωνία για ανταλλάγματα.
Εσείς θα βρίζετε κ αυτοί θα σας δώσουν αυτά που "νομίζετε" ότι σας λείπουν εν καιρώ.
Αλλά και εδώ είστε έξω απο το παιχνίδι.
Γιατί και το 2015 άλλα νομίζατε και τελικά διαπιστώσατε ότι οι μηχανοδηγοί σας έδωσαν άλλα, ΑΦΟΥ σας πήρανε ΧΑΜΠΑΡΙ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Έχουμε δεκάδες μηνύματα απο συναδέλφους για μαργαριτάρια του ΠΑΜΕ και εκπροσώπων του, σε πολλούς χώρους εργασίας.
Τώρα που ανοίγει η βεντάλια, θα ειπωθούν εν καιρώ ΠΟΛΛΑ.
Υ.Γ. Έχουμε δεκάδες μηνύματα απο συναδέλφους για μαργαριτάρια του ΠΑΜΕ και εκπροσώπων του, σε πολλούς χώρους εργασίας.
Τώρα που ανοίγει η βεντάλια, θα ειπωθούν εν καιρώ ΠΟΛΛΑ.
Πραγματικά φαινεται ότι το παμε σιδηροδρομικων δεν ασχολείται πλεον με την ελξη.¨Η μαλλον ασχολειται οπορτουνιστικα .Αυτο το μαρτυράει ο επικεφαλής που επέλεξαν ο οποιος εχει τόση σχεση με τον κομμουνισμό όσο και ο Χίος με την εγκυροτητα.Το μακελειό…συγγνώμη το μπλογκ λασπομοτιβα ήθελα να πω κολυμπάει για άλλη μια φορα σε έναν οχετο επιλεκτικων ανακριβειων που απ ότι φαινεται είναι και ο πυρήνας της ύπαρξης του.Απο νερωνες και ρωμες μέχρι τίτλους που θα ζήλευε κι ο ίδιος ο Χίος μέχρι τα εργατικά ατυχήματα και τις ανακοινώσεις του παμε.ολοι οι άνθρωποι εχουμε αντιφασεις αλλα οι δικες του μοιαζουν να φτάνουν στα όρια της διπολικης διαταραχης.Απ τη μια κατηγορεί κάποιους για εργοδοτικο συνδικαλισμό κι απ την άλλη "αγωνιζεται" στελνωντας sms στον ορισμό του εργοδοτικου συνδικαλισμου τον οποιο και «αθωωνει» σε καθε ευκαιρια που θα βρει.Απ τη μια δημοσιεύει άρθρα του ριζοσπάστη για τα εργατικά"ατυχήματα" κι απ την άλλη ζητάει την απόλυση εργαζομένων που εκτροχιαστηκαν στο πασιγνωστο πια ατυχημα με τις αγελάδες που λιγο έλειψε να χασουν την ζωή τους οι μηχανοδηγοι.Ο σκοπος αγιαζει τα μεσα ειναι το μοτιβο του.Ειδικα οταν ειναι αυτοσκοπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΡΕ-ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΛΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ Κ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ?
ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΚΡΙΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ?
ΡΕ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΡΕ