Η σημερινή μέρα κλείνει με 2 σημαντικά θέματα στα οποία καίρια ήταν η παρέμβαση του Σωματείου μας. Ξεκινάμε με το άνοιγμα της γραμμής προς Αλεξανδρούπολη, όπου το Σωματείο μας έπειτα απο συνεννόηση του Προεδρείου και των συνδικαλιστών απο την Βόρεια Ελλάδα και επικοινωνία του Προέδρου με τον Δ/ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διασφάλισε
τους όρους και τις προϋποθέσεις που έχουν συμφωνηθεί για τα κυκλώματα εργασίας των μηχανοδηγών σε Δράμα κ Αλεξανδρούπολη.
Η επικοινωνία υπήρξε γιατί εκ παραδρομής είχε γίνει λανθασμένη εκτίμηση χρόνου εργασίας επί των χειριστηρίων σε 1 υπηρεσία, λάθος που διορθώθηκε μετά την παρέμβαση του Σωματείου.
Οι μηχανοδηγοί της Δράμας,ξεκινούν και σχολούν την καθημερινή τους εργασία απο το μηχανοστάσιο ενώ καίρια ήταν η συμβολή των τοπικών συνδικαλιστών στην εκπόνηση των νέων κυκλωμάτων εργασίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε συλλέξει, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το επόμενο διάστημα θα σχεδιάσει την επαναχάραξη των δρομολογίων προς Αλεξανδρούπολη, ενώ πλέον μεταξύ Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης η κυκλοφορία θα γίνεται με συρμούς Inter City AEG.
Στο δεύτερο θέμα, το Κεντρικό Μηχανοστάσιο του ΜΑΙ επανέκτησε την επαφή του με την γραμμή του Κιάτου και έτσι ένα θέμα που είχε σηκώσει - αδικαιολόγητα - πολύ θόρυβο, λύθηκε.
Η εξοικονόμηση 1 μηχανοδηγού στο νέο κύκλωμα εργασίας είναι σημαντικότατη για τους μηχανοδηγούς στο ΜΑΙ (κερδίζουμε 1 ανάπαυση την μέρα), καταργούνται τα εξαντλητικά 9ωρα των υπηρεσιών μεταξύ ΣΚΑ - Αεροδρομίου - ΣΚΑ, ενώ η μίξη υπηρεσιών σε Κιάτο και Χαλκίδα δίνει την δυνατότητα επέκτασης της παρουσίας του ΜΑΙ στην γραμμή του Κιάτου.
Σε κάθε περίπτωση η εργασία σε 1 υπηρεσία σε Κιάτο και Χαλκίδα, ΔΕΝ υπερβαίνει τα συμφωνηθέντα για τις ώρες μηχανοδήγησης ενώ υπάρχει και διάλειμμα 40 λεπτών στην Αθήνα σε αυτήν την υπηρεσία. Αντί ένας μηχανοδηγός να πάει 2 φορές στην Χαλκίδα, πηγαίνει Χαλκίδα και στην συνέχεια εργάζεται στην γραμμή του Κιάτου.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι σε καμία απο τις 13 υπηρεσίες ο χρόνος μηχανοδήγησης δεν ξεπερνά τις 5 ώρες και 15 λεπτά, μόνο σε 1 συμβαίνει αυτό, στις 6 υπηρεσίες ο χρόνος δεν ξεπερνά πουθενά τις 5 ώρες και 2 λεπτά, ενώ στις υπόλοιπες 6 υπηρεσίες τα πράγματα είναι σαφώς ευνοϊκότερα.
Οι μηχανοδηγοί πλέον δεν ταλαιπωρούνται με επιβατιλίκια άνευ ουσίας (όπως συνέβαινε στις υφιστάμενες υπηρεσίες).
Αναφορικά με τις διακοπές για τις αλλαγές χειριστηρίων στις 6 επίμαχες υπηρεσίες - όπου σε αυτές κάποιοι λανθασμένα υποστηρίζουν ότι πρόκειται για υπηρεσίες με πολλές ώρες μηχανοδήγησης- προβλέπονται δυο δωδεκάλεπτες διακοπές στο ΣΚΑ και άλλες 2 δεκάλεπτες στο αεροδρόμιο ενώ σημαντική παράμετρος είναι αυτή που δεν λαμβάνουν υπόψη τους όσοι βιάστηκαν να μιλήσουν ότι δηλαδή τα νέα δρομολόγια προς Αεροδρόμιο και απο το Αεροδρόμιο έχουν μεγαλύτερο "άνοιγμα" και είναι πολύ δύσκολο να υπάρξουν καθυστερήσεις, ιδιαίτερα στο κομμάτι ΣΚΑ - Αεροδρόμιο- ΣΚΑ,όπου έχουμε και τις 12λεπτες διακοπές.
Τέλος λύνεται οριστικά το πρόβλημα στην γραμμή Πειραιάς- Αθήνα, αφού υπάρχει και διαλείματα ενώ σταματά η 8 ωρη παρουσία μας μέσα στο τρένο.
Για αυτό και άλλωστε η πρόταση είχε την θετική απόκριση του Σωματείου μας, ενώ οι μηχανοδηγοί θα διαπιστώσουν σύντομα και τα πλεονεκτήματα της.
Με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά θα γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η καθημερινότητα των μηχανοδηγών.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου