Σε άμεσο κίνδυνο η πορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ενώ έχει ιδιωτικοποιηθεί εδώ και σχεδόν 2 μήνες,δεν έχει ακόμα προκηρύξει προσλήψεις μηχανοδηγών.Την ίδια ώρα, αν δεν υπάρξει άμεση συμφωνία
για τον τρόπο εργασίας των μηχανοδηγών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εξαναγκαστεί σε σωρεία καταργήσεων δρομολογίων με ότι αυτό συνεπάγεται για την εμπορευματική και επιβατική κίνηση.
Θυμίζουμε ότι η συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβρη καθώς η Διοίκηση της ζήτησε παράταση λόγω της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας,ενώ κατά την τελευταία συνάντηση με την ΠΕΠΕ στις 26 Σεπτεμβρίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύτηκε για την κατάθεση επίσημου κείμενου συμφωνίας, πράγμα που μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί (η τελική προθεσμία λήγει τις επόμενες μέρες).
Το Σωματείο μας έχει ενημερώσει απο τα μέσα Σεπτέμβρη γραπτώς το Υπουργείο Εργασίας για τις συζητήσεις που έχουν διεξαχθεί,ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε με την σειρά της ενημερώσει για την επικείμενη ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων.
Αυτονόητο είναι πλέον ότι η εταιρεία θα καταβάλει αποζημίωση 100% για κάθε ημέρα κανονικής άδειας που δεν χορηγείται στο προσωπικό έλξης για το 2017, ενώ οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ πρέπει σε καμία περίπτωση να αποδέχονται τις πρακτικές της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μέσω της ΔΙΚΑΜ και της Κεντρικής Υπηρεσίας,νουθετούν το προσωπικό να αλλάζει τα ρεπό με μέρες κανονικής άδειας για να γλυτώσει η εταιρεία την πληρωμή των προσαυξήσεων απο τις κανονικές άδειες.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας συνεδριάζει αύριο στην Θεσσαλονίκη και προτεραιότητα στην συζήτηση έχει το θέμα της έλλειψης προσωπικού, οι επιπτώσεις της κατάστασης αυτής στην ασφάλεια κυκλοφορίας,αλλά και η συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΠΕΠΕ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Στις μέρες που οφείλονται στους μηχανοδηγούς ΔΕΝ υπολογίζουμε οφειλόμενα ρεπό και κανονικές άδειες προηγούμενων χρόνων,ΟΥΤΕ τα εκατοντάδες ρεπό που πληρώνει κάθε μήνα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους μηχανοδηγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου