Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Δελτίο Τύπου για την συνάντηση Ρ.Α.Σ. - Π.Ε.Π.Ε.

Το Σωματείο μας στα πλαίσια της δραστηριότητας που έχει αναπτύξει και έχοντας ως προτεραιότητα τα θέματα γύρω από την  ασφάλεια κυκλοφορίας και την αρτιότερη και με υψηλό επίπεδο εκπαίδευση και πιστοποίηση μηχανοδηγών , πραγματοποίησε χτες Δευτέρα 9 Οκτωβρίου συνάντηση με την νέα Πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων κ . Ιωάννα Τσιαπαρίκου.
Στην συνάντηση συζητήθηκαν
σε πολύ καλό κλίμα  όλα τα προβλήματα που έχει προσδιορίσει και αναδείξει το Σωματείο μας, γύρω από την κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής (μη λειτουργία φωτοσημάτων- τηλεδιοίκησης, προβλήματα σε γαλαρίες κτλπ) και ζητήθηκε να ενισχυθεί ο εποπτικός ρόλος της ΡΑΣ, προκειμένου να διασφαλιστούν οι καλύτερες προϋποθέσεις  για την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων, προϋποθέσεις που τελικά οδηγούν και στην περαιτέρω ανάπτυξη του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
Το Σωματείο μας στην συνάντηση αναφέρθηκε τόσο  στην επιτακτική ανάγκη εκπαίδευσης νέων μηχανοδηγών όσο σε αυτήν  της άμεσης λειτουργίας της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας του ΟΣΕ, στην αναγκαιότητα επικαιροποίησης του Κανονισμού Κίνησης και Κυκλοφορίας προκειμένου αυτός να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής, ενώ ξεκάθαρα τόνισε ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιτραπεί σε συνταξιούχους να επανέλθουν στην εργασία ως μηχανοδηγοί. Τόσο για λόγους ασφάλειας κυκλοφορίας αφού είναι γνωστές οι παθογένειες του Ελληνικού Σιδηροδρομικού Δικτύου , όσο και για λόγους κοινωνικούς, αφού η ανεργία στους νέους στην χώρα ξεπερνά το 50%. Στηρίζουμε το αίτημα για εργασία στον άνεργο νέο/νέα και όχι τις σκέψεις για επιστροφή στην εργασία στον συνταξιούχο πατέρα.
Στα πλαίσια της συζήτησης λόγος έγινε τόσο για τα θέματα πιστοποίησης του τροχαίου υλικού όσο και για αυτά  της πιστοποίησης των σιδηροδρομικών ειδικοτήτων.
Το Σωματείο μας θα συνεργαστεί και  με την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, προκειμένου να υπάρχουν ξεκάθαροι κανόνες στον σιδηρόδρομο, αυτοί να τηρούνται απαρέγκλιτα από όλους και αδιαλείπτως, καθώς η απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών τόσο στις εμπορευματικές όσο και στις επιβατικές μεταφορές δεν θα πρέπει να γίνει με τρόπο ανεξέλεγκτο που θα δημιουργήσει ζητήματα μειώνοντας τους δείκτες ασφάλειας κυκλοφορίας.
Ο σιδηρόδρομος ήταν, είναι και θα πρέπει να παραμείνει το πλέον ασφαλές μέσο μεταφοράς τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη.

                                Το Διοικητικό Συμβούλιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου