Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Επέστρεψε στα καθήκοντα του ο γεναίος μηχανοδηγός της Deutsche Bahn.

Έδωσε μάχη 4 χρόνων για να τα καταφέρει, αποδεικνύοντας ότι για εμάς τους μηχανοδηγούς  η δουλειά μας δεν είναι ένα ακόμα επάγγελμα,είναι το ΠΑΘΟΣ μας για τον σιδηρόδρομο!
Αφού έχασε το πόδι του σε ένα τρομερό ατύχημα εν ώρα εργασίας,οι φίλοι του έλεγαν ότι
θα πρέπει να ζητήσει την μετάθεση του σε διοικητική θέση στα γραφεία της DB.Αλλά ο 25 χρονος μηχανοδηγός δεν δέχτηκε ποτέ πως θα έπρεπε να παρατήσει το όνειρο του!
ο Willi πατώντας την συσκευή του νεκρού ανθρώπου εκκινεί την 300 τόνων μηχανή.
Απο παιδί το μοναδικό του όνειρο ήταν ένα : Να γίνει μηχανοδηγός ! Ένα σοβαρό ατύχημα 4 χρόνια πριν,παρολίγο να του κοστίσει το όνειρο. Το πόδι με το οποίο σήμερα οδηγεί το Intereggio απο το Βερολίνο στο Αμβούργο,είναι φτιαγμένο απο τιτάνιο, και μέχρι το γόνατο καθοδηγείτε απο ηλεκτρονικό υπολογιστή που μετράει την θέση του, 20 φορές το δευτερόλεπτο.
Παρότι έχω ένα πόδι, δεν είμαι μισός άνδρας λέει ο 25 χρονος Willi ενώ το προσθετικό σκέλος στο πόδι που έχασε στις 20 Μαρτίου του 2013 κοστίζει πάνω απο 60.000 Ευρώ και είναι το πλέον εξελιγμένο παγκοσμίως.

Στην ηλικία των 5 ετών έπαιζε με μοντέλα σιδηροδρόμου,ενώ αγαπούσε τις βόλτες με τα τρένα. Έβρισκα την επίδοση των μηχανών στις ράγες εντυπωσιακή, το ίδιο και τους σταθμούς μας εξιστορεί.Στην ηλικία των 10 ήδη αναγνώριζε όλα τα σήματα και λεπτομέρειες για τις διαδικασίες κυκλοφορίας.Στα 18 ξεκίνησε την εκπαίδευση του στην Deutsche Bahn,και στην ηλικία των 20,μερικές εβδομάδες πριν λάβει την πιστοποίηση ως μηχανοδηγός το ανεπάντεχο συνέβη. Γλίστρησε καθώς περπατούσε σε μια πλατφόρμα καλυμένη απο πάγο στο σταθμό του Lichtenberg και οι τροχοί ενός βαγονιού του έκοψαν το δεξί πόδι.Αμέσως κάλεσε σε βοήθεια μέσω του ασυρμάτου,δεν θυμάμαι πόνο,μας αναφέρει.
Οι ειδικοί κατόρθωσαν να σώσουν την ζωή του μετά απο μεγάλη προσπάθεια. Το σοκ για αυτόν μόλις σηκώθηκε απο το κρεβάτι του νοσοκομείου 3 μέρες μετά ήταν μεγάλο,αλλά διήρκεσε λίγο.
Είχα ένα μόνο σκοπό αναφέρει, να εκπληρώσω το όνειρο μου και να γίνω μηχανοδηγός.Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν να πείσω τον εργοδότη μου. Ωστόσο όταν διαπίστωσαν  το πάθος του Willi οι υπεύθυνοι της DB είπαν ότι θα το προσπαθήσουν!Αυτό του έδωσε μεγάλο θάρρος και ελπίδα.

Υπήρξαν άνθρωποι που του είπαν ότι δεν θα επανέλθει ποτέ

Το προσθετικό μέλος που απέκτησε του δημιούργησε προβλήματα στην ισοροπία και συνεχείς πτώσεις.Έπρεπε να μάθω καινούργια πράγματα σαν μωρό, μας λέει.
Ένας αθλίατρος ο Marian Blanke τον προπόνησε για να περπατάει,να ανεβοκατεβαίνει σκάλες,να τρέχει στο γρασίδι αλλά και στην σιδηροδρομική υποδομή.
Σαν μηχανοδηγός πρέπει να είμαι ικανός να κινούμε με ασφάλεια στην γραμμή,να ανεβοκατεβαίνω στο τροχαίο υλικό,να επιθεωρώ κάτω απο τις μηχανές αν χρειαστεί, μας λέει. Τότε του ξαναεπανέλαβαν ότι θα πρέπει να βρεί μια διοικητική θέση,ότι δεν ήταν δυνατό να εργαστεί σαν μηχανοδηγός.
Συνέβη το αντίθετο,συνέχισε την προσπάθεια με ακόμα μεγαλύτερη πειθαρχία,όπως αναφέρει ο αθλίατρος ήταν απόλυτα πειθαρχημένος, είχε βάλει στόχους ζωής και τους είχε οριοθετήσει.
Μετά απο ένα χρόνο προπόνησης,είχε άλλο ένα χειρουργείο για διορθώσεις στο προσθετικό μέλος,μετά πάλι σκληρή προπόνηση, και μετά εξετάσεις απο την υγειονομική επιτροπή των Γερμανικών σιδηροδρόμων

Τώρα πλέον είναι πιστοποιημένος και μηχανοδηγεί τρένα και δηλώνει περήφανος για το γεγονός ότι το κατάφερε.
Το ίδιο δηλώνουμε και εμείς για τον Wille Struwe, τον 25χρονο μηχανοδηγό της Deutche Bahn και συνάδελφο μας!

Eπιμέλεια 
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


1 σχόλιο:

  1. Σκεφτείτε αυτο να ειχε συμβεί σε αντιστοιχο εργαζόμενο στην χώρα μας.
    Οχι μηχανοδηγος δε θα γινοταν αλλά ουτε εξω απο την υπηρεσία του δε θα περνούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή