Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Tσόντα της ΠΑΣΚ κατάντησε το ΠΑΜΕ (Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών έχει αποδεχτεί τον ρόλο αυτό 2 χρόνια τώρα)

Θυρωροί της ΠΑΣΚ , κατήντησαν οι γραφικοί συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ!Πρωτοφανής, ιδιότυπος, καθαρά οπορτουνιστικός και ακραία τυχοδιωκτικός ο χαρακτήρας της στενής συνεργασίας ΠΑΣΚ και ΠΑΜΕ! Μάλιστα στον σιδηρόδρομο η συνεργασία 
αυτή αναμένεται να λάβει σάρκα και οστά και σε εκλογικούς συνδυασμούς, όπου η κομμουνιστική ιδεολογία θα υποταχθεί στην ιστορική ανάγκη της συνύπαρξης με τις δυνάμεις της ΠΑΣΚ προκειμένου να επιβιώσει συνδικαλιστικά, πιθανότατα σε επίπεδο τοπικών αντιπροσώπων το ΠΑΜΕ(με την παράταξη της ΑΣΚΕ)!

Απο την άλλη μεριά, ο ορατός κίνδυνος η ΠΑΣΚ λόγω της κατάρρευσης της στην έλξη, να βρεθεί χωρίς αντιπρόσωπο απο την έλξη  στην ΠΟΣ, στις επερχόμενες εκλογές της ΠΕΠΕ, έχει μετατρέψει τα μέλη της σε όλον τον σιδηρόδρομο σε θυρωρούς και πληροφοριοδότες των εκπροσώπων του ΠΑΜΕ θεωρώντας ότι έτσι κάνουν ζημιά στις άλλες παρατάξεις.

Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο

Τα ίδια συμβαίνουν και σε άλλους χώρους όπως στα Πρωτοβάθμια Σωματεία στον χώρο των τροφίμων όπου ΠΑΣΚ και ΠΑΜΕ συνεργάζονται για να μην ψηφίσουν χιλιάδες εργαζόμενοι σε αυτά,επειδή φοβούνται τα αποτελέσματα των εκλογών και βαφτίζουν τα Σωματεία αυτά εργοδοτικά,επειδή  στις εκλογές τους συμμετέχουν ως υποψήφιοι Διευθυντικά στελέχη!
Την ίδια ακριβώς ώρα το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών αποδεικνύει σε όλους μας τον αναμφίβολα οπορτουνιστικό του χαρακτήρα, αφού δεν σχολίασε ΠΟΤΕ τον διορισμό του Οργανωτικού Γραμματέα της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών συνάδελφου Θεοδωρόπουλου στην θέση Υποδιευθυντή!

Νομίζουν - οι κουτοπόνηροι οπορτουνιστές του ΠΑΜΕ - ότι οι εργαζόμενοι δεν βλέπουν τα  2 μέτρα και 2 σταθμά που κρατά η παράταξη ανάλογα με το τι την συμφέρει.
Αυτή η στάση έχει κοστίσει πολιτικά στο ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,τα μέγιστα τα τελευταία 2-3 χρόνια,αφού οι εργαζόμενοι και ΒΛΕΠΟΥΝ και ΚΡΙΝΟΥΝ.

Το ερώτημα

Το ερώτημα που προκύπτει βεβαίως είναι πως ιστορικά στελέχη του ΠΑΜΕ στην έλξη, θα δεχτούν να συμπορευτούν με όσους διαφωνούσαν δεκαετίες τώρα για πολιτικούς λόγους.
Το 2015 το ΠΑΜΕ στην έλξη έχασε σημαντικές δυνάμεις αφού πολλοί εγκατέλειψαν την παράταξη όταν διαπίστωσαν ότι θα αναγκάζονταν να εκπροσωπούνται από ένα γραφικό.
Σήμερα, 3 χρόνια μετά,  αποτελεί ερώτημα πως θα αντιδράσουν τα ελάχιστα εναπομείναντα στελέχη του ΠΑΜΕ στην έλξη ,στην προοπτική συνεργασίας με την ΠΑΣΚ που θα τους παρουσιαστεί απο γραφικούς και μή, ως ιστορική αναγκαιότητα για την "επιβίωση της παράταξης".
Την ίδια αναγκαιότητα δηλαδή που παρουσιάστηκε ως επιχείρημα για την μεταβίβαση της σκυτάλης στον γραφικό της ΑΣΚΕ το 2015,  με τα γνωστά -καταστροφικά - εκλογικά αποτελέσματα για την ιστορική παράταξη.

Το ΠΑΜΕ έχει την ίδια τακτική παντού.
Ότι δεν μπορεί να ελέγξει ή δεν μπορεί να ακουμπήσει το βαφτίζει αυτόματα ως εργοδοτικό και θέλει να το τελειώσει απο παντού.
Κάνει την πάπια σε ότι βολεύει την ΠΑΣΚ ενίοτε και την ΔΑΚΕ, προσπαθώντας στον κομματικό του παραλογισμό   να παρουσιάσει οποιαδήποτε φωνή δεν μπορεί να ελέγξει ως εργοδοτική = κυβερνητική = ΣΥΡΙΖΑ!

Είναι ενδεικτικό ότι το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και ο γραφικός συνδικαλιστής του στην έλξη αντί να ασχοληθούν με τα Μνημόνια και τις δυσμενείς επιπτώσεις τους για την Εργατική Τάξη, έχουν βγάλει μέχρι σήμερα πολύ  περισότερες ανακοινώσεις για το στέκι της έλξης, τα κυκλώματα εργασίας και την δράση της ΠΕΠΕ !!!!
Και αυτή είναι η απόδειξη του αδιεξόδου τους.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου