Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

To συνδικαλιστικό κατεστημένο κάνει τα πάντα για να μην περάσει η συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Καίριες οι ευθύνες του εργατοπατέρα της ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών Νώντα Θεοδωρόπουλου,μέλος του Προεδρείου της Ομοσπονδίας, που δεν τιμά -λίγο πριν την συνταξιοδότηση του- ούτε την ιστορία του.Αναλύτικότερα > Σε πραγματικό πανικό βρίσκεται σιδηροδρομικό
συνδικαλιστικό κατεστημένο στον σιδηρόδρομο μετά την γνωστοποίηση της επερχόμενης συμφωνίας ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στην σημερινή συνεδρίαση του Προεδρείου της ΠΟΣ, εντελώς αδικαιολόγητα και ΧΩΡΙΣ να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι του Σωματείου μας, για να είναι παρόντες,"συζητήθηκε" το θέμα της συμφωνίας.
Πολλά ακούστηκαν και ακούγονται τις τελευταίες μέρες,ενώ η Ομοσπονδία και ιδιαίτερα η ΠΑΣΚ και το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών αδυνατούν να αντιληφθούν ότι η συμφωνία δίνει μια διέξοδο σε υπαρκτά προβλήματα δεκαετιών,προωθεί τις προσλήψεις,θέτοντας και όρια στην υπερεργασία.
Η αγωνία των εργατοπατέρων της Ομοσπονδίας για αυτά τα όρια,που ΔΗΘΕΝ παραβιάζουν το..πενθήμερο είναι προσχηματική και μόνο.
Αναρωτιόμαστε πως η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών θα δικαιολογήσει την αγωνία της για το πενθήμερο,όταν ο Νώντας Θεοδωρόπουλος, μέλος του Προεδρείου της, υπογράφει και εκπονεί προγράμματα εργασίας με συνεχόμενη εργασία μηχανοδηγών εως και 31 μερών; (Ιούλιος 2017).
Πως η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών θα απευθυνθεί στον κόσμο της εργασίας,όταν τα ίδια τα μέλη του Προεδρείου της,πρωταγωνιστούν σε εργοδοτικές αυθαιρεσίες,ακυρώνοντας τον ρόλο του συνδικάτου, συμπλέοντας -ξεκάθαρα με την εργοδοσία-(περικοπή καλοκαιρινών αδειών).
Η επικείμενη παραίτηση Θεοδωρόπουλου απο την ΠΟΣ, άτακτη φυγή την χαρακτηρίζουμε -συνηθίζει σε αυτές,  αποτελεί και την μεγαλύτερη ΑΠΟΔΕΙΞΗ της ενοχής του για την διαμορφωμένη κατάσταση στα προγράμματα εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την περικοπή των καλοκαιρινών αδειών των μηχανοδηγών και την ατελείωτη υπερωριακή απασχόληση.
Ο κορυφαίος συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ, με δεκαετίες ενασχόλησης με τα κοινά,όχι μόνο δεν τίμησε τα πρώτα και το παρελθόν του,αλλά αναγκάζεται - εξευτελιστικά- στην παραίτηση απο την Ομοσπονδία στο τέλος του έτους μπας και σωθούν τα προσχήματα και να γλυτώσει η Ομοσπονδία τον δημόσιο διασυρμό,σε μια περίοδο που το συνδικαλιστικό κίνημα στην χώρα βρίσκεται στο στόχαστρο.
Κανείς άλλωστε δεν ξεχνά ότι ο συνάδελφος Θεοδωρόπουλος,δέχθηκε διορισμό σε καίρια θέση ευθύνης και με χρήση ακραίου  Διευθυντικού Δικαιώματος, την περίοδο που ιδιωτικοποιούνταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Η επερχόμενη συμφωνία του Σωματείου των μηχανοδηγών έχει τρομάξει το συνδικαλιστικό κατεστημένο.
Όσο και αν η ΠΑΣΚ στην έλξη,χρησιμοποιώντας την λυκκοσυμαχία της με το ΠΑΜΕ και τον γραφικό του εκπρόσωπο,προσπάθησε να μετατοπίσει τις ευθύνες σε τρίτους για την υπερεργασία,χρησιμοποιώντας ακόμα και τον θεσμό της Ομοσπονδίας για να στοχοποιήσει με ανακοίνωση της το Σωματείο των μηχανοδηγών το Σεπτέμβρη του 2017,δεν τα κατάφερε .
Η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών που θυμίζουμε ότι είχε αποφασίσει να καλέσει τα Σωματεία να διαχειριστούν το θέμα της υπερεργασίας,αρνούμενη -για προφανείς λόγους, βλέπε Θεοδωρόπουλος-να πράξει το οτιδήποτε. (αλλά να αρκεστεί σε καταγγελίες στο ΣΕΠΕ για το...Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,καταγγελία που έχασε πανηγυρικά).
Και τώρα βλέποντας ότι υπάρχουν Σωματεία ικανά να συνάψουν συμφωνίες και συνδικαλιστές ικανοί να υπερασπιστούν τα δικαιώματα των εργαζομένων αλλά και την λειτουργία του σιδηροδρόμου,έχει κυριολεκτικά χάσει την γή κάτω απο τα πόδια της,μαζί και οι επαγγελματίες του συνδικαλισμού στον χώρο του σιδηροδρόμου,δεκαετίες τώρα.
Όσον αφορά τον Θεοδωρόπουλο, αφού τριχοτώμισε την ΠΑΣΚ Έλξης το 2012,αφού δεν κατάφερε το 2010 να αποτρέψει  την μετάταξη 120 μηχανοδηγών,αν και κορυφαίο κομματικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ επί δεκαετίες,αφού κατάφερε το 2015 να καταστήσει την ΠΑΣΚ Έλξης ελλάσονα μειοψηφία και το 2017 να αποδεχτεί διορισμό απο την Κυβέρνηση της "χούντας" όπως την αποκαλούσε εως τον Μάη του 2017, τώρα στα τέλη του 2017,κάνει ότι μπορεί για να αποτρέψει την σύναψη της συμφωνίας ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Γιατί πολύ απλά,με αυτήν θα αποδειχθεί ότι υπήρξε ένας συνδικαλιστής του κομματικού σωλήνα επί δεκαετίες,που το μόνο που κατάφερε τελικά ήταν να διασφαλίσει τα συμφέροντα μιας κλειστής παρέας μέχρι το 2015 και μόνο τα δικά του το 2017. Και ότι το 2010 ο κλάδος πλήρωσε τελικά, την δική του ανυπαρξία σε όλα τα επίπεδα,την έλλειψη σχεδίου και προοπτικής.
Ως κύριος υπεύθυνος της διαμορφούσας κατάστασης,θα δραπετεύσει απο το κίνημα τον επόμενο μήνα και θα προσπαθήσει μέσω της συνεργασίας με το ΠΑΜΕ και τον γραφικό του εκπρόσωπο να κάνει όση περσότερη ζημιά μπορεί.
Ακόμη και αν αυτή η ζημιά στην ουσία,χτυπά όσους "υπηρέτησε" επί δεκαετίες.

Άλλωστε δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δεν κατήγγειλε ΠΟΤΕ την περικοπή αδειών και αναπαύσεων στην έλξη απο τον Μάη του 2017 και έπειτα, αλλά προσπάθησε -ανεπιτυχώς- να χτυπήσει το Σωματείο μας!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Η συμφωνία ενισχύει τον ρόλο της Ομοσπονδίας. Όσο και αν αυτό δεν το βλέπουν οι εργατοπατέρες της. Και φυσικά κανείς μηχανοδηγός δεν θα δώσει δικαίωμα σε όσους μίκρυναν την Ομοσπονδία τα τελευταία 5 χρόνια,να την διαλύσουν. Αυτοί -οι επαγγελματίες συνδικαλιστές του κατέστημενου δεκαετίες-θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν και το κίνημα στον σιδηρόδρομο θα βρεί τον δρόμο του. 
Οι σιδηροδρομικοί έχουν αγανακτήσει με την ανυπαρξία τους!

1 σχόλιο:

  1. Τελικά μετά από 40 χρόνια δράσης στα κοινά, ο Επαμεινώνδας προτιμά να συνταξιοδοτηθεί ως στέλεχος κ όχι ως συνδικαλιστής κ μάλιστα στην ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Γιατι τα στερνά τιμούν τα πρώτα.
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή