Η χτεσινή επιστολή -επίθεση της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών έχει προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων μεταξύ των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και αυτό γιατί η επίθεση της Ομοσπονδίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,ΔΕΝ γίνεται για
κάποια εργατική διαφορά,δηλαδή για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι 700 εργαζόμενοι αλλά καθαρά για πολιτικούς - συνδικαλιστικούς λόγους.
ΔΕΝ είναι δυνατόν και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αποδεκτό απο κανένα εργαζόμενο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,να αναφέρει η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών σε επιστολή της,ότι εγκρίθηκαν 62 εκατομμύρια Ευρώ για τις άγονες γραμμές ενώ "προβλέπονται" 50 εκατομμύρια Ευρώ ετησίως,αφήνοντας μάλιστα σοβαρά υπονοούμενα για τα 12 που "δεν γνωρίζει" το συνδικάτο τι αφορούν αυτά!
ΔΕΝ είναι δυνατόν γιατί ΟΛΟΙ γνωρίζουν ότι οι επιδοτήσεις είναι 50 εκατομμύρια Ευρώ το χρόνο συν τον ΦΠΑ 24% που καταβάλει το κράτος και επιστρέφει άλλωστε σε αυτό,ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!
Αυτές οι διατυπώσεις ,ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ από την πλειοψηφία της Ομοσπονδίας.
ΔΕΝ είναι δυνατόν η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών να αναφέρει και να αναπαράγει σε επιστολή της,χωρίς να έχει επίσημα στοιχεία ή την άποψη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην οποία εργάζονται 700 μέλη της, ότι η τελευταία δεν καταβάλει τα οφειλόμενα σε ΕΕΣΣΤΥ και ΟΣΕ,ακόμα χειρότερα να αναφέρει -ποιος άραγε,η Ομοσπονδία που μας ...εκπροσωπεί- ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσιάζει συνεχώς κατειλημμένες τις γραμμές,...εμποδίζοντας άλλες εταιρείες,κάτι το οποίο δεν αποτελεί φυσικά αλήθεια!
Αυτές οι διατυπώσεις ,ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ απο την πλειοψηφία της Ομοσπονδίας.
Είναι ξεκάθαρο ότι η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κινείται ΕΝΑΝΤΙΑ στα συμφέροντα των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τους οποίους υποτίθεται ότι εκπροσωπεί.
ΔΕΝ μιλάμε πλέον για μια "κόντρα" με ένα Σωματείο,όπως ήταν αυτή με τους μηχανοδηγούς,στην οποία η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας γνώρισε ΔΕΙΝΗ ΗΤΤΑ,αλλά ευθεία επίθεση σε όλους τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αυτές οι διατυπώσεις ,ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ απο την πλειοψηφία της Ομοσπονδίας.
Τι εννοεί άραγε η ΠΟΣ όταν εδώ και 7-8 μήνες στοχευμένα μιλά για "μονοπώλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ" και σχεδόν καθημερινά επιτίθεται ενάντια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εκπροσωπεί εργαζόμενους κάποιας άλλης σιδηροδρομικής εταιρείας που αγωνιούν ή τελικά έχει αναλάβει το συνδικάτο τον ρόλο του διαχειριστή της αγοράς στην χώρα και αγωνιά αν θα ανοίξει η αγορά;
Kαι αν αυτό συμβαίνει, πως τελικά υπηρετεί πολιτικά την θέση για "Ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο" αυτή η τακτική; Θέση που θυμίζουμε ότι εκπορεύεται απο το συνέδριο της Ομοσπονδίας!
Άλλαξε μήπως η πολιτική θέση της ΠΟΣ και έγινε "άνοιγμα με κάθε τρόπο της σιδηροδρομικής αγοράς στα πλαίσια του ανταγωνισμού" και δεν το γνωρίζουν οι σιδηροδρομικοί;
Αυτές οι διατυπώσεις ,ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ απο την πλειοψηφία της Ομοσπονδίας.
Η με χωρίς όρους και έρευνα αποδοχή των θέσεων της Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ απο την πλευρά της ΠΟΣ,για την σχέση της με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ,αποτέλεσε μια ακόμα "όχι τυχαία" ατυχή στιγμή για τους ελλάσονες της Κάνιγγος.
Η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έφτασε στο σημείο να επιχειρηματολογεί ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ με βάση τις τοποθετήσεις της Διοίκησης της, η οποία έχει διοριστεί απο την Κυβέρνηση που η ΠΟΣ την ίδια ώρα κατηγορεί ότι...ξεπουλάει τον σιδηρόδρομο, ΚΑΙ ΟΧΙ με πολιτικά επιχειρήματα.
Αυτή είναι η απόδειξη της κατρακύλας της Ομοσπονδίας τα τελευταία χρόνια.
Στην ουσία του πράγματος, η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών στηρίζει την διεταιρική σύμβαση για την συντήρηση του τροχαίου υλικού, που η ίδια κατήγγειλε ότι οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ!
Στηρίζει τα γραφόμενα της Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ που διόρισε η Κυβέρνηση,Κυβέρνηση που η Ομοσπονδία καταγγέλει ότι...ξεπουλάει τον σιδηροδρομο!
Στηρίζει τα γραφόμενα της Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ που διόρισε η Κυβέρνηση,Κυβέρνηση που η Ομοσπονδία καταγγέλει ότι...ξεπουλάει τον σιδηροδρομο!
Θυμίζουμε ότι η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ΜΑΖΙ με τα Σωματεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν άφηνε να συνεδριάσει το ΔΣ της εταιρείας όταν περνούσε η διεταιρική (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ), με αποτέλεσμα η σύμβαση να περάσει με απόφαση του μετόχου (Γενική Συνέλευση-ΤΑΙΠΕΔ).
Αυτές οι διατυπώσεις λοιπόν ,ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ απο την πλειοψηφία της Ομοσπονδίας.
Κάποιος διαβάζοντας τις εξελίξεις θα μπορούσε εύκολα να πει ότι η συνδικαλιστική πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κινείται ΠΡΟΣ όφελος τρίτων,ιδιαίτερα εταιρειών που θέλουν να δραστηριοποιηθούν προσεχώς στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Οι γραπτές ανακοινώσεις της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών αποτελούν συμμάχους στην προσπάθεια των εταιρειών αυτών να μπουν στην αγορά,με το μικρότερο δυνατό κόστος τόσο σε επενδύσεις όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό (βλέπε συνταξιούχοι).
Η στάση λοιπόν αυτή, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τουλάχιστο ΥΠΟΠΤΗ, και σίγουρα ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ σε βάρος των συμφερόντων των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η στάση αυτή φυσικά εξυπηρετεί την ΕΕΣΣΤΥ και την Διοίκηση της(τρένα να έχουμε να συντηρούμε να μεγαλώνουν οι δουλειές-λογικό),αλλά η ΠΟΣ υποτίθεται ότι εκπροσωπεί εργαζόμενους.
Η στάση αυτή φυσικά εξυπηρετεί την ΕΕΣΣΤΥ και την Διοίκηση της(τρένα να έχουμε να συντηρούμε να μεγαλώνουν οι δουλειές-λογικό),αλλά η ΠΟΣ υποτίθεται ότι εκπροσωπεί εργαζόμενους.
Εμείς θα πούμε ότι δυστυχώς η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών δεν έχει αντιληφθεί σε όλα αυτά που πράττει άλογα το τελευταίο διάστημα, ότι εκπροσωπεί και τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίοι μάλιστα πλέον διέπονται απο το καθεστώς του ιδιωτικού τομέα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Είναι ωστόσο προφανές ότι αν η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συνεχίσει την ίδια τακτική, δεν θα έχει κανένα μέλλον, είναι αυτονόητο ότι οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορούν να εκπροσωπούνται απο κάποιους που με τις ενέργειες τους, -ξεκάθαρα- κινούνται ενάντια στα συμφέροντα τους.
Το τέλος αυτής της Ομοσπονδίας είναι προ των πυλών και απόλυτα υπεύθυνοι είναι οι συνδικαλιστές της που δεν έχουν αντιληφθεί ότι εκπροσωπούν 700 εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το στέκι της έλξης-Το blog των σιδηροδρομικών
Υ.Γ. Έχουμε κάποια ερώτημα που δεν μπορούμε να απαντήσουμε.
- Η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποδέχεται και την θέση της Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ για ιδιωτικοποίηση του 49% της εταιρείας όταν αναπαράγει τις επιστολές της ; Εντάσσεται αυτή η τοποθέτηση στην απόφαση του συνεδρίου της ΠΟΣ για ¨ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο";
- Η θέση αυτή είναι πολιτική (δλδ Κυβερνητική) ή προσωπική όσων υπογράφουν τις επιστολές της ΕΕΣΣΤΥ; Γιατί η Κυβέρνηση μέχρι σήμερα έλεγε ότι αναγκάζεται να προχωρήσει σε ιδιωτικοποιήσεις, δεν έχει κάπου γραφτεί ότι πρόθεση της Κυβέρνησης είναι οι παραχωρήσεις δημόσιου πλούτου. Η θέση για πώληση του 49% έρχεται σε αντίθεση ακόμα και με τις Κυβερνητικές τοποθετήσεις για το Υπερταμείο (που θα μπορούσε να οδηγηθεί εναλλακτικά η ΕΕΣΣΤΥ),το οποίο οι Κυβερνητικές εξαγγελίες θέλουν να αξιοποιεί το δημόσιο πλούτο και ΌΧΙ να τον εκχωρεί. Ποιος λοιπόν εκφέρει αυτές τις απόψεις, που εμμέσως στηρίζει η Ομοσπονδία;
- Αλήθεια η άποψη για εξαγορά του 49% της ΕΕΣΣΤΥ απο τις ...σιδηροδρομικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εκμετάλλευση είναι ...σοβαρή; Και ποιον εξυπηρετεί;
- H ΠΟΣ πριν στείλει την χτεσινή της επιστολή, φρόντισε να έχει στην κατοχή της τα απαραίτητα δικαιολογητικά που την κατοχυρώνουν έναντι οποιασδήποτε απάντησης που μπορεί να διασύρει τους εργαζόμενους που εκπροσωπεί ;
- Η ΠΟΣ πριν στείλει την χτεσινή της επιστολή, θυμήθηκε ότι σε πρόσφατο εξώδικο της είχε αναφερθεί στην "τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το τροχαίο υλικό που αγγίζει και σε κάποιες περιπτώσεις τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας του". Με αυτήν της την ενέργεια,βοηθούσε ή εμπόδιζε την ιδιωτικοποίηση της τεχνικής βάσης; Έδινε επιχειρήματα σε όσους επιθυμούν διακαώς την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ ή όχι ;
- Πως δικαιολογεί η Ομοσπονδία την εμπλοκή της σε διεταιρικές διαμάχες,την ώρα που εκπροσωπεί εργαζόμενους και απο τις 2 πλευρές;
H δική μας θέση είναι ξεκάθαρα πολιτική.
Οι ιδιωτικοποιήσεις δεν αντιμετωπίζονται με μαθηματικές πράξεις, αλλά πολιτικά.
Οι ιδιωτικοποιήσεις δεν αντιμετωπίζονται με μαθηματικές πράξεις, αλλά πολιτικά.
Η τεχνική βάση του ΟΣΕ με εμπειρία δεκαετιών θα μπορούσε και μπορεί να εξελιχθεί σε μονάδα που θα βοηθήσει στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.
Δυστυχώς οι πολιτικές που ασκούνται διαχρονικά στον σιδηρόδρομο δεν επέτρεψαν αυτήν την εξέλιξη.Πολιτικές που επιβάλουν ιδιωτικοποιήσεις,σε όλο το φάσμα του δημόσιου πλούτου.
Δυστυχώς οι πολιτικές που ασκούνται διαχρονικά στον σιδηρόδρομο δεν επέτρεψαν αυτήν την εξέλιξη.Πολιτικές που επιβάλουν ιδιωτικοποιήσεις,σε όλο το φάσμα του δημόσιου πλούτου.
Αυτές τις πολιτικές πρέπει να ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ
ΔΕΝ πρόκειται να μπούμε σε αριθμούς που δεν γνωρίζουμε,ΔΕΝ θα ασχοληθούμε με πράξεις που δεν γνωρίζουμε τους πραγματικούς συντελεστές τους.
Πολύ απλά γιατί μπορεί να εκτεθούμε.
Είναι τόσο εύκολο αυτό.
Ας σκεφτεί κάποιος ότι η ΕΕΣΣΤΥ πωλείται για 100 εκατομμύρια,τότε τι θα πούμε ότι το συνδικάτο πέτυχε...καλή τιμή με την δράση του;
Ή μήπως τελικά θα έχουμε αποτύχει στον στρατηγικό μας στόχο;
Ή μήπως τελικά θα έχουμε αποτύχει στον στρατηγικό μας στόχο;
Η πος έχει πάρει διαζύγιο από την πραγματικότητα και την εκπροσώπηση των εργαζομένων . Οι σκοπιμότητες συνεχώς σκοτώνουν την ελπίδα . Οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ επειδή τους αμφισβητούν , ξεκάθαρα υπονομεύονται από αυτά τα αδίστακτα πρόσωπα . Η ομοσπονδία συμφερόντων ετερόκλητων συμμαχιών έχει μικρή διάρκεια ζωής όπως και τα συνδικαλιστικά τους παιδιά στα σωματεία .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα δω πως αυτό το ώριμο συνδικαλιστικό κίνημα αν ιδιωτικοποιηθεί η ΕΕΣΣΤΥ θα εκπροσωπεί τους εργαζόμενους αύριο . Πέντε σωματεία αχταρμάς με ότι θες μέσα και ποιος θα μιλά για ποιον