Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Δηλαδή η σχολή θα ξεκινήσει χωρίς τους συνταξιούχους ;

Tώρα τι άλλο θα ανακαλύψει η λυκοσυμμαχία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών για να αντιπολιτευτεί ενόψει των εκλογών του Σωματείου μας;
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ σε όλους τους μηχανοδηγούς
τι ακριβώς είχε κυκλοφορήσει στην "σιδηροδρομική πιάτσα" η λυκοσυμμαχία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Τι έλεγε η λυκοσυμμαχία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ μόλις μερικές πριν για το θέμα των συνταξιούχων, τις μέρες που το Σωματείο μας έδινε την μάχη ενάντια στην πιστοποίηση τους και κάποιοι άλλοι δημοσιεύαν τι ...συνέβαινε στην Ρουμανία  το 2013,προσφέροντας χείρα βοηθείας σε όσους θέλαν να πιστοποιήσουν συνταξιούχους.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ τι έλεγε η λυκοσυμμαχία προσπαθώντας να απαξιώσει το Σωματείο μας και την προσπάθεια του ενάντια στην πιστοποίηση συνταξιούχων>
Έγραφε ο γραφικός της εκπρόσωπος της λυκοσυμμαχίας (του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών)
"Η  RAIL CARGO  κατόπιν  απευθύνθηκε στον ΟΣΕ για την πιστοποίηση των συνταξιούχων μηχανοδηγών  και ο ΟΣΕ τους είπε ότι θα ανοίξει την σιδηροδρομική ακαδημία την 1η ΜΑΡΤΙΟΥ για να κάνει επαναπιστοποίηση των συνταξιούχων"

Και σήμερα εμείς αναρωτιόμαστε 

  • Η σχολή την Δευτέρα (με το καλό) θα ανοίξει και για τους συνταξιούχους όπως προσπάθησε να μας πείσει  η λυκοσυμμαχία; 
  • Απο που είχε αυτήν την πληροφόρηση η λυκοσυμμαχία και την "κυκλοφόρησε" στους χώρους;
  • Μήπως απο πρόσωπο -διαχρονικά περιφερόμενο γυρολόγο- που συμμετέχει στην παρά φύση συμμαχία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ γιατί θεωρεί ότι "αδικήθηκε" στις τελευταίες προαγωγές,πρόσωπο που ακούγεται ότι έχει στενή σχέση με στέλεχος εταιρείας,επενδύοντας στην ¨ζημιά¨σε βάρος των μηχανοδηγών;
Οι εναπομείναντες συνάδελφοι της ΔΑΚΕ Έλξης οφείλουν να είναι περσότερο προσεκτικοί όταν αναφέρονται στην έναρξη της μαθητείας των 21 βοηθών.

Θυμίζουμε ότι η μαθητεία ξεκινάει ως όρος της συμφωνίας  ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ,την οποία η ΔΑΚΕ Έλξης, ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ και κατόπιν μέσω του ...Κιουτσούκη και της Ομοσπονδίας την κατήγγειλε στο Υπουργείο Εργασίας!
Αντί λοιπόν να σιωπήσουν,είδαμε ότι ...προσπαθούν να εμφανιστούν και...τιμητές!
Εμείς απλά θα πούμε ότι σχεδόν ΟΛΑ τα άρθρα της συμφωνίας έχουν τηρηθεί κατά γράμμα (αποκλίσεις με ευθύνη του εργατοπατέρα Θεοδωρόπουλου υπάρχουν ΜΟΝΟ στις συνεχόμενες ημέρες εργασίας).

Και το επόμενο ερώτημα.
Πιο ακριβώς θα είναι το αφήγημα της λυκοσυμμαχίας στις επερχόμενες συνελεύσεις;
Ότι  οι ...κομμουνιστές συμμαχούν με τους νεοφιλελεύθερους και τους δήθεν σοσιαλιστές για να πούν τι ακριβώς στους μηχανοδηγούς;
  • Ότι.. κακώς υπογράφηκε η συμφωνία;
  • Ότι ...κακώς γίνονται οι προσλήψεις;
  • Ότι ...κακώς αρχίζει η μαθητεία των βοηθών;
  • Ότι ..κακώς εκπαιδεύτηκαν οι μηχανοδηγοί μετά απο χρόνια στα τούνελ (Καλίδρομο) μετά την πρόβλεψη για την διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού,στην συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
  • Ότι ....κακώς το Σωματείο μας,σταμάτησε την πιστοποίηση συνταξιούχων;
  • Ότι.... κακώς όσοι επιθυμούν μετά απο χρόνια λαμβάνουν τα ρεπό τους-σε σχέση με το μπάχαλο του χτες-; 
  • Ότι.... κακώς ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ σπίτι τους,άλλοι 3 μηχανοδηγοί (και έρχονται και άλλοι) που είχαν μεταταχθεί με τον 3891,συνολικά 6 μέχρι στιγμής με ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (όπως οι 3 που υπέγραψαν πρόσφατα); 
  • Ότι ....κακώς έγιναν τοποθετήσεις,μετά απο 6 χρόνια,το 2016;
  • Ότι..... κακώς έγινε το Οργανόγραμμα και κερδίσαμε το αυτοδιοίκητο;
  • Ότι ...κακώς επανήλθε μετά απο χρόνια ο βαθμός των ΜΕΚ και αυξήθηκαν οι θέσεις ευθύνης για τους μηχανοδηγούς;
  • Ότι ...κακώς οι εκπαιδευτές είναι μετά απο χρόνια ΚΑΙ μηχανοδηγοί ; 
  • Ότι ...κακώς η ΠΕΠΕ στήριξε ΕΜΠΡΑΚΤΑ την προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων που καθυστερούσαν δεκαετίες;
  • Ότι ...κακώς υπάρχει ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ με την ανάρτηση των δευτερευουσών κάθε μήνα στα Κεντρικά μηχανοστάσια;
  • Ότι ...κακώς λύθηκε το θέμα των μετακινήσεων των συναδέλφων στην Πάτρα μετά απο 5 χρόνια -ανώφελων-δικαστικών αγώνων; 
  • Ότι ....κακώς οι συνάδελφοι στην Δράμα έχουν  βρεί την ησυχία τους, 3 χρόνια τώρα μετά τα όσα έζησαν τα τελευταία χρόνια;
  • Ότι ...κακώς ξεριζώθηκε το αίσθημα ανασφάλειας και τρομοκρατίας στην αντίθετη άποψη, που κυριαρχούσε χρόνια;
  • Ότι ...κακώς κατοχυρώθηκε στην τελευταία ΣΣΕ η εργασία σε διοικητικά  καθήκοντα του κλάδου,όσων συναδέλφων αντιμετωπίσουν πρόβλημα υγείας; 
  • Ότι ...κακώς διπλασιάστηκε το εξοδολόγιο για τους συναδέλφους που ταλαιπωρούνται στην διαδρομή Τρίπολη - Κόρινθος καθημερινά;
  • Ότι..... κακώς πήραμε bonus μέσω της συμφωνίας ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί τα ΙΔΙΑ,ανεξάρτητα αν δουλεύουν σε μανούβρα,ή εμπορικό ή επιβατικό;
  • Ότι..... κακώς για πρώτη φορά η έλξη σήκωσε το ανάστημα της και δεν είναι πλέον ετερόφωτη;
  • Ότι...κακώς μπήκε πρόβλεψη στα ΥΓΟΣ για πρώτη φορά μετά το 2012 και έχουν διασφαλιστεί οι θέσεις εργασίας όσο επιδοτείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; 
  • Ότι ...κακώς λύθηκε το θέμα της έδρας,όταν είχαμε σε βάρος μας 2 δικαστικές αποφάσεις-καταπέλτη; 
  • Ότι ...κακώς με την συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο χρόνος μετάβασης απο την έδρα κατά την έναρξη ή λήξη της στον τόπο εργασίας και η επιστροφή σε αυτήν, προσμετράται ως χρόνος εργασίας;
  • Ότι ...κακώς για πρώτη φορά κατοχυρώθηκε με την ΥΠΟΓΡΑΦΗ της ΠΕΠΕ μέγιστος ημερήσιος χρόνος εργασίας 5 ώρες και 30 λεπτά (όπως ίσχυε απο το 2010 θεωρητικά) με 30 λεπτά διάλειμα;
  • Ότι ..κακώς αυξήθηκε η χιλιομετρική αποζημίωση στα τρενοχιλιόμετρα; 
  • Ότι ...κακώς πληρώθηκε η 6η μέρα;
  • Ότι...κακώς αυξήθηκε η αποζημίωση μετακίνησης τα τελευταία 3 χρόνια;
  • Ότι ...κακώς αυξήθηκαν οι συντάξεις και το εφάπαξ των μηχανοδηγών ;
  • Ότι ...κακώς για πρώτη φορά θεσμοθετήθηκε άδεια 7 ημερών μετά απο θανατηφόρο ατύχημα με την τελευταία ΣΣΕ,αίτημα που διεκδικούσαμε χρόνια ολόκληρα;
  • Ότι ...κακώς αναβαθμίστηκε ο ρόλος μας στην ALE και για πρώτη φορά τα Ευρωπαικά Σωματεία ενδιαφέρθηκαν έμπρακτα για την κατάσταση του δικτύου στην χώρα;
  • Ότι.... κακώς η ΠΕΠΕ συναντήθηκε με εκπροσώπους της νέας σιδηροδρομικής εταιρείας στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά, μετά απο επιστολή της τελευταίας;
  • Ότι...κακώς η αρχαιότητα είναι σεβαστή στον κλάδο, σε αντίθεση με όσα έλεγαν όσοι κατηγορούσαν τους νέους συναδέλφους ότι θέλουν να βολευτούν σε βάρος των παλαιών;
  • Ότι ...κακώς λύθηκε το 2016 το θέμα της εξομοίωσης των πτυχιούχων ΤΕΙ- ΑΕΙ και 45 συνάδελφοι (όλοι παλιοί μηχανοδηγοί) έλαβαν αναδρομικά απο 300 έως και 6 χιλιάδες Ευρώ;
  • Ότι ...κακώς λύθηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το θέμα των ΥΕ συναδέλφων,που ακόμα δεν έχει λυθεί στον ΟΣΕ (βλέπε κλειδούχοι κτλπ)
  • Ότι ...κακώς με πρωτοβουλία του Σωματείου μας συγκροτήθηκε επιτροπή στο Υπουργείο Μεταφορών για την ασφάλεια της κυκλοφορίας;

Ή μήπως θα πούν στους μηχανοδηγούς,ότι ...τα τελευταία 3 χρόνια μειώθηκαν οι απολαβές μας,όταν αυτές -σε περίοδο μεγάλης κρίσης- έχουν μεσοσταθμικά αυξηθεί κατά 10-15% σε όλη την Ελλάδα; 
Aλήθεια,αυτή η ΠΟΣ που προσπαθεί η λυκοσυμμαχία να μας πείσει ότι...όλα τα διευθετεί ,γιατί δεν φρόντισε να δωθεί "δωράκι" στους συναδέλφους ενόψει της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ (εννοούμε το χιλιάρικο που πήραν οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Έτσι δεν μας είπαν εμάς; Ότι μας έδωσε η ΠΟΣ δωράκι;
Μήπως αυτή είναι και η απόδειξη ότι τελικά το δήθεν ¨δωράκι" ,μόνο τέτοιο δεν ήταν,αλλά ήταν τα χρήματα (100 Euro/μήνα) που προβλέπονταν για τους μηχανοδηγούς και το προσωπικό κίνησης- μετά τις κινητοποιήσεις του καλοκαιριού του 2016-, στην ΣΣΕ που τελικά δεν υπογράφηκε μετά απο παρέμβαση του ΤΑΙΠΕΔ, ΤΑΙΠΕΔ που η ΠΟΣ παραδέχεται ότι αποτελεί συνομιλητή της εδώ και χρόνια;  

Πιο ακριβώς θα είναι το αφήγημα της λυκοσυμμαχίας πέραν των άναθρων κραυγών και της εξυπηρέτησης των συμφερόντων μιας κλειστής ομάδας που διαχρονικά νέμεται το σύνολο;

Α ναι το ξεχάσαμε...
Ψηφίστε μας,θα πουν γιατί...οι άλλοι πίνουν καφέ στου Ψυρρή,χάσαμε 10 Ευρώ απο τους ελιγμούς και μην ξεχνάτε ότι έχει και σκόνη το Καλίδρομο,αυτό που το πάτε;

Και ποιος συνάδελφος θα τους πιστέψει,αλήθεια; 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου