Θυμάστε τις ανακοινώσεις της ΠΟΣ για την συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Μήπως ξεχάσατε το επιτακτικό ύφος στην επιστολή προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για το παράνομο της παραμονής των αποσπασθέντων συναδέλφων;
Μήπως δεν διαβάζετε τις
επιθετικές ανακοινώσεις, τα εξώδικα στα οποία η ΠΟΣ δηλώνει ότι θα ...αγωνιστεί (χωρίς να ξέρουμε καν αν δηλώνουν απεργοί οι συνδικαλιστές ακόμα και του Προεδρείου της,αφού αυτά είναι "προσωπικά δεδομένα" τους;) ενάντια σε όσους προσπαθούν να εκχωρήσουν με σκανδαλώδεις όρους στα χέρια ξένων "επενδυτών την ΕΕΣΣΤΥ,όπως αναφέρει στο τελευταίο εξώδικο;
Ακόμα -δικαίως- αναρωτιέστε αν τελικά θα γίνουν στάσεις εργασίας, όταν τις προκηρύσσει η ΠΟΣ,μέχρι να μάθουμε ότι δεν συνεδριάζει το ΤΑΙΠΕΔ και να τις αναστείλει...για την επόμενη συνεδρίαση;
Διαβάστε τώρα και το ύφος της επιστολής του απερχ όμενου Προέδρου Παρασκεύοπουλου (αν και πλέον έχει απαξιώσει τόσο την Ομοσπονδία που ακόμα και φιλικά σε αυτόν blogs αρνούνται να δημοσιεύσουν τις επιστολές που συντάσσει) στο ΤΑΙΠΕΔ >
Γράφει ο Πρόεδρος της ΠΟΣ και υπογράφει η ΔΑΚΕ προς το ΤΑΙΠΕΔ>
Παρακαλούμε να ορίσετε άμεσα συνάντηση του Προεδρείου της Ομοσπονδίας μας, μαζί σας.
Είμαστε στη διάθεσή σας προκειμένου να υπάρξει συνεννόηση για τον καθορισμό της συνάντησης.
Παρακαλούμε, είμαστε στην διάθεση, συνεννόηση!
Εκτός του αστείου της υπόθεσης,να έχει δηλαδή η Ομοσπονδία αυτό το ύφος, όταν την ίδια ώρα με άλλες επιστολές της καταγγέλλει το ΤΑΙΠΕΔ για σκοτεινές διαδρομές γύρω απο την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ, αναρωτιόμαστε.
Απευθύνθηκε έτσι ποτέ στο Σωματείο των μηχανοδηγών ο Παρασκευόπουλος και η ΠΟΣ,με αυτό το ύφος δηλαδή για να ζητήσει την άποψη των μηχανοδηγών για την συμφωνία που υπέγραψαν;
Ή μήπως προτιμούσε να κάνει τον μάγκα στους μηχανοδηγούς νομίζοντας ότι έτσι θα καλύψει την συνδικαλιστική του ανεπάρκεια. (Με τα καταστροφικά για αυτόν αποτελέσματα).
Πρόκειται για την γνωστή τακτική των συνδικαλιστών του χτες.
Μαγκιές όπου (νομίζουν) ότι τους παίρνει, επιστολές γεμάτες όρους ευγένειας εκεί που θα έπρεπε να έχουν άλλο ύφος. (όχι απαραίτητα επιθετικό, αλλά όχι και τόσο ....σαν αυτό της επιστολής που δημοσιεύουμε).
Αναρωτιόμαστε τι ζητάει να κάνει η Ομοσπονδία στο ΤΑΙΠΕΔ.
Θα πάει να ζητήσει να συνεδριάσει το ΔΣ μήπως μπας και σταματήσει αυτός ο εξευτελισμός της με τις στάσεις που προκηρύσσονται Δευτέρα πρωί και Τετάρτη μεσημέρι αναστέλλονται και έχουν κάνει τους σιδηροδρομικούς να απορούν με την τακτική της;
Θα πάει να ζητήσει να μάθει αν έχει αυξηθεί το τίμημα,αυτό είναι το ζητούμενο;
Καλά ,δεν γνωρίζει η Ομοσπονδία ότι τα μέλη του ΤΑΙΠΕΔ έχουν ασυλία για τις αποφάσεις τους και ότι το θέμα της ΕΕΣΣΤΥ είναι κυρίαρχα πολιτικό;
Μήπως θα ζητήσει πληροφορίες γύρω απο την πώληση;
Θα ζητήσει να μάθει η Ομοσπονδία δηλαδή απο αυτούς που καταγγέλλει με γραπτές της επιστολές για "Αδιαφανείς διαδικασίες και εκχωρήσεις με σκανδαλώδεις όρους" τι συμβαίνει και θα τους πιστέψει;
Ποιον ακριβώς κοροϊδεύει η Ομοσπονδία και ο απερχόμενος Παρασκευόπουλος με το αίτημα για συνάντηση με το ΤΑΙΠΕΔ;
Τον εαυτό τους;
Αλλά μήπως ζητάνε να δούν το ΤΑΙΠΕΔ, γιατί πλέον έχουν κάκκιστες σχέσεις με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως συνδικάτο;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ενδιαφέρεται για την ΕΕΣΣΤΥ;
Γιατί δεν ζητάνε να δούν την Διοίκηση της, να μάθουν. Και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ για τους εργαζόμενους της ΕΕΣΣΤΥ, αν τελικά επιβεβαιωθεί το ενδιαφέρον.
Και φυσικα να δηλώσει η ΠΟΣ την αντίθεση της , στην ιδιωτικοποίηση.
Και φυσικα να δηλώσει η ΠΟΣ την αντίθεση της , στην ιδιωτικοποίηση.
Επειδή δεν μιλάει ο ..Παρασκευόπουλος με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέτει σε κίνδυνο τα συμφέροντα των εργαζομένων στην ΕΕΣΣΤΥ,γιατί υπέγραψε αυτή (ΤΡΑΙΝΟΣΕ), συμφωνία με τους μηχανοδηγούς που δεν του άρεσε,του ...Παρασκευόπουλου;
Έτσι εκπροσωπεί η ΠΟΣ τους εργαζόμενους στην ΕΕΣΣΤΥ, με βάση τις προσωπικές αντιλήψεις του απερχόμενου Παρασκευόπουλου που δεν τον αφήνει ο εγωισμός να βλέπει καθαρά τι πρέπει να κάνει; Ακόμα και τα αυτονόητα για να έχει ενημέρωση; Να μάθει δηλαδή αν ισχύει η φήμη για μετατάξεις για παράδειγμα στο Δημόσιο. Απο το ΤΑΙΠΕΔ θα το μάθει,που έχει υπογράψει και συμβόλαια εμπιστευτικότητας, ή απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που πιθανόν να το έχει ζητήσει;
Η μήπως θα μας πει ότι αν δει το ΤΑΙΠΕΔ θα πει σε αυτούς που πουλάνε , να σταματήσουν την ιδιωτικοποίηση !!!!
Η μήπως θα μας πει ότι αν δει το ΤΑΙΠΕΔ θα πει σε αυτούς που πουλάνε , να σταματήσουν την ιδιωτικοποίηση !!!!
Αλήθεια, υπάρχει σήμερα εργαζόμενος στον σιδηρόδρομο που να εμπιστεύεται τον Παρασκευόπουλο μετά την ιστορική ήττα που υπέστη απο το Σωματείο των μηχανοδηγών;
Που τον κατέστησε πλήρως ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ;
Που τον κατέστησε πλήρως ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ;
Ίσως μάλιστα θα πρέπει να κάνει μια συνάντηση το Σωματείο των μηχανοδηγών για το θέμα της ΕΕΣΣΤΥ για να ενημερώσει έγκυρα τους συναδέλφους στην ΕΕΣΣΤΥ που αγωνιούν,-δικαιότατα αγωνιούν -,αφού βλέπουν ότι είναι στο σκοτάδι και δεν γνωρίζουν τι μέλει γενέσθαι.
Ο ίδιος ο Παρασκευόπουλος, μπορεί να διευκολύνει την κατάσταση.
Αντί -με την φασίζουσα νοοτροπία που τον διακρίνει- να λογοκρίνει επώνυμες επιστολές προς το Προεδρείο,αρνούμενος την δημοσίευση τους, ας παραιτηθεί -χτες.
Μπορεί άλλωστε να στέλνει και σαν Πρόεδρος της ΠΑΣΚ επιστολές στα κόμματα της Βουλής για την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Την ώρα που οι συνάδελφοι στην ΕΕΣΣΤΥ αγωνιούν η Ομοσπονδία ασχολείται ΑΚΟΜΑ με την συμφωνία ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!!!
Γιατί σαν Πρόεδρος της Ομοσπονδίας υπογράφει ψευδή κείμενα, που αν απαντηθούν όπως τους αξίζει απο την ΠΕΠΕ, θα προκληθεί οριστική διάσπαση στο συνδικαλιστικό μας κίνημα.
Ίσως όμως να είναι και αυτό που επιδιώκει τελικά ο Παρασκευόπουλος.
Να διαλυθεί η Ομοσπονδία, για να μείνει ο ίδιος Πρόεδρος σε ένα μικρότερο σχήμα που θα μπορεί να ελέγχει. Μεγάλος για τα μικρά, μικρός για τα μεγάλα.
Μεγάλο πράγμα η καρέκλα, ιδιαίτερα όταν την καταλαμβάνεις χωρίς να την αξίζεις. Δημοκρατικά μέν, τυχαία δε.....
Είναι άλλωστε γνωστό στους παροικούντες τα σιδηροδρομικά πως έφτασε στην Προεδρία της ΠΟΣ και της ΠΑΣΚ, ο Παρασκευόπουλος.
Μεσολάβησε ένα εγκεφαλικό κορυφαίου συνδικαλιστή και μια μετατόπιση άλλου κορυφαίο στην ΓΣΕΕ με την μαζική φυγή μεγάλου μέρους συνδικαλιστών σε Πρωτοβάθμια Σωματεία στις αρχές της δεκαετίας του 2010 μέχρι και το 2012.
Και όταν έπεσε στα βαθιά, κατάφερε να αποδείξει γιατί δεν ήταν ποτέ πρώτη επιλογή....
Και αλήθεια, αναρωτιόμαστε...
Σωσίβιο, ποιος θα του πετάξει;
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου