Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Ανακοίνωση απο +ΣυνΕξέλιξη

Η +ΣυνΕξέλιξη θέλει να ευχαριστήσει ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς που για άλλη μια φορά συμμετείχαν μαζικά στις εκλογές του Σωματείου μας.234 συνάδελφοι και συναδέλφισες εκ των
241 εγγεγραμμένων μελών, συμμετείχαν σε αυτές τις εκλογές (ποσοστό 97%!!) αποδεικνύοντας ότι το Σωματείο των μηχανοδηγών είναι το πλέον ζωντανό και ενεργό Πρωτοβάθμιο Σωματείο στον σιδηρόδρομο!
Η μεγάλη νίκη της +ΣυνΕξέλιξης,  που αύξησε  τα ποσοστά της ( +17%), αλλά και τους ψήφους που έλαβε (+14) σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές και παρά την ροή των συνταξιοδοτήσεων κορυφαίων στελεχών μας, είναι και ΝΙΚΗ ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών.
Και είναι  νίκη όλων των μηχανοδηγών αφού αφενός αποτελεί ιστορική στιγμή για το Σωματείο μας (πρώτη φορά υπάρχει τέτοια πλειοψηφία εντός του ΔΣ στα 50 χρόνια λειτουργίας του Σωματείου) αφετέρου γιατί  το αποτέλεσμα αυτό  μετουσιώνει σε πράξη το όραμα μας για την ουσιαστική ενοποίηση των μηχανοδηγών!
Η +ΣυνΕξέλιξη δημιουργήθηκε  για αυτόν ακριβώς το σκοπό. Για να γκρεμίσει τους διαχωριστικούς τοίχους που είχαν χτίσει οι παραδοσιακές παρατάξεις για δεκαετίες μεταξύ του προσωπικού και  να συνθέσει προσθετικά όλες τις απόψεις  προς όφελος των μηχανοδηγών και του σιδηροδρόμου. Το αποτέλεσμα των εκλογών επιβεβαίωσε την προσπάθεια μας σε αυτήν την κατεύθυνση τα τελευταία 3 χρόνια, προσπάθεια καθημερινή και διαρκή παρά την αμφισβήτηση που βιώσαμε από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε την ευθύνη του Σωματείου μας το 2015.
Έχοντας ξεκάθαρες απόψεις δεν θα μπορούσαμε παρά να επιζητήσουμε την συνεργασία εντός του Προεδρείου με όσους επίσης έχουν ξεκάθαρες απόψεις τόσο για τον κλάδο και τον επαγγελματία μηχανοδηγό όσο και για τον σιδηρόδρομο, ακόμα και αν διαφωνούμε σε πολλά μαζί τους. Η συμμετοχή της Νέας Έλξης στο Προεδρείο του Σωματείου μας αποτελεί πολιτική και συνδικαλιστική πράξη ευθύνης. Αντίθετα δεν θα μπορούσαμε ποτέ  να συμφωνήσουμε στην παρουσία της ΣΥΠΕ στο Προεδρείο καθώς πρόκειται για μια παράταξη χωρίς ξεκάθαρες απόψεις, στην ουσία μια συμμαχία που συνάφθηκε  προκειμένου να επιβιώσουν συνδικαλιστικά συγκεκριμένα πρόσωπα μετά την εμφανή αδυναμία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ να συγκροτήσουν αυτόνομα ψηφοδέλτια. Μια  παράταξη που πορεύτηκε τους τελευταίους μήνες με πνεύμα προσωπικού ρεβανσισμού και φανατισμού απέναντι σε μέλη μας και η οποία διεξήγαγε βρώμικο προεκλογικό αγώνα με τα οικονομικά του Σωματείου έχοντας ε ψηφίσει τα πάντα κ μέλος της είχε υπογράψει και τον έλεγχο τους βρίσκοντας τα άψογα.
Συνάδελφοι συναδέλφισες
Το επόμενο διάστημα μας περιμένουν μεγάλες προκλήσεις.
  Η πρώτη εξ αυτών είναι η διαπραγμάτευση της νέας ΣΣΕ, η οποία θα γίνει από το Σωματείο μας, αυτόνομα και προς όφελος του κλάδου , των επαγγελματιών μηχανοδηγών αλλά και της αναπτυξιακής πορείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στόχος μας η καθιέρωση νέου μισθολογίου για τους μηχανοδηγούς, ενώ κανένας διαχωρισμός δεν θα γίνει δεκτός  μεταξύ παλαιών και νεοπροσληφθέντων συναδέλφων (60).
Η διαπραγμάτευση θα αφορά και κίνητρα παραμονής προκειμένου να αντιμετωπιστεί το ζήτημα της έλλειψης προσωπικού μέχρι την πιστοποίηση των νέων μηχανοδηγών, κίνητρα τα οποία στην συνέχεια θα μπορούν να μετατραπούν σε κίνητρα εξόδου. Στην νέα ΣΣΕ, θα εξεταστεί και το θέμα της αλλαγής της χιλιομετρικής αποζημίωσης με αποζημίωση για τις ώρες μηχανοδήγησης στα πλαίσια των όσων ισχύουν στην μητρική Ferrovie Dello Stato.
Παράλληλα  παρακολουθούμε τις εξελίξεις γύρω από το Οργανόγραμμα, ενώ προτεραιότητα αποτελεί η  καθιέρωση Εθνικής Νομοθεσίας γύρω από τις ώρες μηχανοδήγησης. Ήδη το Σωματείο μας συμμετέχοντας αυτόνομα  στην επιτροπή που θέσπισε το ΥΜΕ, για την αλλαγή του Κανονισμού Κίνησης και Κυκλοφορίας, έχει θέσει το ζήτημα με τους εκπροσώπους μας σε αυτήν συναδέλφους Τουρλή και Καραδήμα. Σε αυτήν την κατεύθυνση έχουμε ήδη ζητήσει την εκπαίδευση του προσωπικού στο νέο τροχαίο υλικό που προτίθεται να δρομολογήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το προσεχές φθινόπωρο με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και στα πλαίσια της συμφωνίας που υπογράψαμε μαζί της τον Δεκέμβριο του 2017.
Εργαζόμαστε καθημερινά για την επιστροφή ΟΛΩΝ των μεταταχθέντων συναδέλφων στην έλξη. Από τον Φλεβάρη του 2018, ήδη, 4 μηχανοδηγοί επέστρεψαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά από 8 χρόνια  και βρίσκονται σε καθεστώς πιστοποίησης ενώ αναμένονται και άλλες επιστροφές το επόμενο διάστημα. Προσπαθούμε να δώσουμε λύση και στο περίπλοκο ζήτημα των 3 αποσπασθέντων συναδέλφων που εργάζονται σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,με την προοπτική της επιστροφής τους στον ΟΣΕ, μετά τις διατάξεις του Νόμου 4530, να διασφαλίζει  την επαγγελματική τους πορεία.
Τέλος  λύση επιδιώκουμε να δοθεί και στο ζήτημα του υπολογισμού των δευτερευουσών απολαβών με τις διατάξεις της Εργατικής Νομοθεσίας, ενώ τα υπόλοιπα κανονικών αδειών για το 2017 μπορούν να πληρωθούν ΜΟΝΟ με την προσαύξηση  του 100%.
Συνάδελφοι, συναδέλφισες
Η ενεργή σας συμμετοχή στα κοινά του Σωματείου αποτελεί και την εγγύηση για την επίτευξη των  ΚΟΙΝΩΝ μας στόχων.
Είναι γεγονός ότι το επόμενο διάστημα θα βρεθούμε αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις που απαιτούν εγρήγορση, υπευθυνότητα και στρατηγικό σχεδιασμό, που ήδη έχουμε σαν Σωματείο.
Θέση μας είναι ότι η ΠΕΠΕ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του συνδικαλιστικού κινήματος στον σιδηρόδρομο. Η σχέση της με την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, έχει καθοριστεί σαφώς μετά την υπογραφή της συμφωνίας της 15ης Δεκεμβρίου και την δεινή ήττα που υπέστησαν οι πλειοψηφίες που τόλμησαν να αμφισβητήσουν την συλλογική αυτονομία του Σωματείου.
Η αλλαγή του καταστατικού του Σωματείου μας, δίνει νέες δυνατότητες και ανοίγει νέες προκλήσεις στις οποίες πρέπει να ανταπεξέλθουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ !

+ΣυνΕξέλιξη  -  Μάϊος 2018

Υ.Γ. Την νίκη στις εκλογές την αφιερώνουμε στον Γιάννη ,τον Μανώλη και τον Κώστα. Υποψήφιους και μέλη-φίλους  της παράταξης μας που δεν κατάφεραν να ψηφίσουν λόγω των σοβαρών προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου